قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی با اشاره به حوادثی چون اسید پاشی اصفهان ، حادثه مهاباد و مرگ یک خواننده ، سوء استفاده دشمن از اینگونه حوادث را خاطرنشان کرد و گفت: دشمن در حادثه ای چون مهاباد با توطئه سوءاستفاده از جریان قومیت‌ها تلاش در بزرگ‌نمایی آن کرد.

مرتضی میر باقری در جمع مدیران خراسان شمالی گفت: در حادثه مهاباد دشمن با تلاش براستفاده از مباحث قومیتی و جهت دهی آن به سمت حاکمیت قصد داشت مسائل را به‌نفع خود رقم بزند و به اهداف پلید خود دست یابد.

وی با اشاره به اینکه  با روشن کردن مسائل از سوی نهادهای اجتماعی و انتظامی برای مردم، این جریان کنترل شد افزود: باید همواره هوشیار بود چرا که دشمن مرتبا برای کشور ما نقشه می‌کشد و تلاش داشته تا مسائل و حوادث را به نفع خود سمت و سو بدهد.

قائم مقام وزیر کشور اظهارداشت: در جریان این حادثه دشمن تلاش داشت تا با استفاده از فضای وایبر مسئله کذبی را مطرح و  مردم را به نظام جمهوری اسلامی و مسئولان آن بدبین کند و رضایت‌مندی را کاهش دهد.

میرباقری اعتماد مردم به تیم مذاکره‌کننده کشورمان را یک سرمایه اجتماعی عنوان کرد و گفت: شیطان را می‌شود شکست داد و این را آموزه‌های دینی به ما می‌گوید.

وی تصریح کرد: رسیدن به این هدف شرط و شروطی دارد و آن هم اعتماد به تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 420443

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =