نماینده ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه از در نظر گرفتن 180 دستگاه اتوبوس برای اعزام 10 هزار زائر به مرقد امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از خبرگزاری فارس کرمانشاه، آخرین هماهنگی‌های لازم برای اعزام کاروان‌های زائران کرمانشاهی به مرقد مطهر امام راحل (ره) امروز در فرمانداری کرمانشاه انجام شد.

امسال 10 هزار عاشق کرمانشاهی عازم مرقد امام روح‌الله هستند تا بار دیگر با آرمان‌های والای امام (ره) بیعت کرده و برای پاسداری از انقلاب با معمار کبیر انقلاب هم‌پیمان شوند.

* حسینی: اعزام زائران پیر جماران با 180 دستگاه اتوبوس

در این میان نماینده ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه از انجام هماهنگی‌های لازم برای اعزام کاروان‌ها خبر داد و گفت: 180 دستگاه اتوبوس برای اعزام کاروان‌های زائران استان در نظر گرفته شده است.

مرادعلی حسینی افزود: هماهنگی‌های لازم با پلیس راهور و ناجا و اورژانس برای همراهی کاروان اعزامی استان انجام شده است.

* غلامی: همراهی 28 دستگاه آمبولانس با کاروان کرمانشاه

در ادامه این مراسم بازرس کنترل کیفیت اورژانس کرمانشاه اظهار کرد: 28 دستگاه آمبولانس کاروان‌های اعزامی سراسر استان را همراهی می‌کنند.

غلامرضا غلامی گفت: 17 پرستار خانم نیز در کاروان‌‌های بانوان حضور دارند و داروهای مورد نیاز تأمین شده است.

وی با بیان اینکه تمام افراد اعزامی بیمه می‌شوند، اضافه کرد: لازم است در ثبت‌نام افراد به بیماران خاص توصیه شود که حتماً داروهای خود را به همراه داشته باشند.

به گفته این مسئول، یک تیم پزشکی خانم و آقا به همراه 30 تکنسین و 6 نیروی پشتیبان و 14 تیم بهداشتی کاروان کرمانشاه را همراهی می‌کنند.

* هاشمی: استقرار نیروهای هلال‌احمر در 4 پایگاه کرمانشاه ـ تهران

رئیس جمعیت هلال‌احمر کرمانشاه در این جلسه از استقرار نیروهای امدادرسان این جمعیت در مسیر کرمانشاه به تهران برای خدمت‌رسانی به مسافران خبر داد.

سید محمدامین هاشمی گفت: نیروهای امدادرسان در چهار پایگاه در این مسیر قرار دارند و به ارائه خدمت می‌پردازند.

نماینده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه بیان داشت: چهاردهم خرداد سال جاری مراسمی در مسجد جامع شهر کرمانشاه به‌ مناسبت سالگرد ارتحال امام راحل (ره) برگزار می‌شود.

محسن عزتی افزود: در این مراسم یکی از شخصیت‌های کشوری به‌عنوان سخنران حضور دارد و نماز ظهر و عصر نیز به امامت آیت‌الله شیخ مصطفی علما نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اقامه می‌شود.

به گفته وی، آیت‌الله حسن ممدوحی در مراسم یوم‌الله 15 خرداد در مسجد جامع شهر کرمانشاه به ایراد سخنانی می‌پردازد.

انتهای پیام/

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 420413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =