مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: حادثه پیش آمده برای رئیس جهاد کشاورزی کرمانشاه سوء‌قصد نبوده است، بلکه در هنگام تعمیرات منزل خود مواد اسیدی مورد استفاده به‌طور تصادفی به صورت وی پاشیده شده است.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از خبرگزاری فارس کرمانشاه، شب گذشته خبرهایی در فضای مجازی مبنی بر سوء‌قصد به علی‌اشرف منصوری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه منتشر شد.

شایعه منتشر شده در فضای مجازی و شبکه‌های اینترنتی حاکی از سوء‌قصد و اسیدپاشی به رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه بود.

خبرنگار فارس در کرمانشاه برای روشن شدن این موضوع و پیگیری واقعیت ماجرا از مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی پیگیر شد که کوروش مهرابی در این مورد اظهار کرد: حادثه رخ داده برای رئیس سازمان جهاد کشاورزی سوء‌قصد نبوده است.

وی تصریح کرد: این مسئول روز گذشته در هنگام تعمیرات منزل خود مواد اسیدی مورد استفاده به‌طور تصادفی به صورت وی پاشیده شده و در حال حاضر نیز در سلامت کامل به‌سر می‌برد.

همواره شاهد انتشار اخبار کذب و بی‌سند و به دور از واقعیت در درگاه‌های اینترنتی غیر رسمی و برخی از شبکه‌های اجتماعی هستیم که این موضوع می‌طلبد تا مسئولان مربوطه زمینه را برای دور شدن فضای جامعه از التهابات فراهم کنند.

انتهای پیام/

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 420412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =