معاون امور هماهنگی و عمرانی استانداری البرز رعایت حقوق محیط زیست را در گرو کاهش حجم آلاینده های زیست محیطی عنوان کرد و گفت: به همین منظور باید اجرای برنامه های با الویت حفظ محیط زیست در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، هیربد معصومی با بیان این مطلب در نشستی که با حضور فرماندار، شوراهای شهر و روستای ساوجبلاغ و شهرداری هشتگرد برگزار شد، ساماندهی واحدهای صنعتی و تجمیع فعالیت آنها در شهرک های صنعتی را ضروری برشمرد و گفت: باید با مدیریت بر نحوه برداشت مصالح از بستر رودخانه ها و سوق دادن فعالان معادن به برداشت های دامنه کوه ها از به خطر افتادن محیط زیست جلوگیری کرد.
این مسئول در ادامه با اشاره ضرورت اجرایی کردن سیاستهای سازندگی دولت تدبیر و امید، اظهار کرد: البرز در حال حاضر بیش از هر چیز دیگری نیازمند تدوین سند توسعه سرزمینی است چرا که سند آمایش سرزمین بعنوان سند راهبردی برای پیشرفت در همه زمینه هاست.
و ی تصریح کرد: با ابلاغ قریب الوقوع طرح آمایش سرزمین در استان برنامه های عمرانی به صورت منسجم و موزون با شرایط منطقه ای و نیازمندی های استان تنظیم می شود.
وی در پایان بیان کرد: برنامه های عمرانی باید به صورتی منسجم و موزون مطابق با شرایط منطقه ای و نیازمندیهای استان اجرا شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 420404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =