آندرانیک تیموریان کاپیتان جدید تیم ‌ملی ایران در حالی فصل گذشته را با پیراهن تراکتورسازی به پایان رساند که حالا دوست دارد یک چالش جدید را با تغییر تیمش به وجود بیاورد.

خبرورزشی نوشت:او در سال‌هاي اخير پيراهن استقلال و تراكتورسازي را پوشيده و به نظر مي‌رسد قصد ادامه همين روند را هم دارد. آندو بعد از ماجراهاي هفته آخر ليگ ‌برتر، ترجيح مي‌دهد به تهران برگردد و در پايتخت فوتبالش را دنبال كند. او حتي به دوستان نزديكش گفته است كه نمي‌خواهد در تبريز بماند، مگر اينكه شرايط مورد نظرش فراهم نشود. اولويت اول تيموريان رفتن به خارج از ايران يعني كشورهاي عربي است و او انتظار دارد كه پيشنهادي از ليگ قطر برايش برسد. او به جنبه مالي اين انتقال هم نگاه ويژه‌اي دارد ولي هنوز با پيشنهاد تيم‌هاي عربي مواجه نشده است.
در صورتي كه آندو به خارج از ايران نرود، او ترجيح مي‌دهد كه در تهران باشد. آندو به نزديكانش گفته است: «دوست دارم در قطر بازي كنم ولي اگر پيشنهاد نداشتم، مي‌خواهم فوتبالم را در تهران ادامه دهم.» با جدايي احتمالي امير قلعه‌نويي از استقلال، تيموريان مشكلي براي بازگشت به استقلال نخواهد داشت. او رابطه خوبي با گزينه‌هاي فعلي نيمكت استقلال مثل عليرضا منصوريان و پرويز مظلومي دارد و در صورت حضور مربي خارجي هم مي‌تواند گزينه اول آبي‌ها در فصل نقل و انتقالات باشد؛ اتفاقي كه البته با وجود اشتباه نابخشودني آندو در بازي با نفت تهران، هيچ كدام از هواداران تراكتورسازي را خوشحال نخواهد كرد. با اين حال تراكتوري‌ها او را مي‌خواهند و حتي پيشنهاد مالي‌شان را هم بالا برده‌اند.
تيموريان يكي از چهره‌هاي ويژه در فصل نقل و انتقالات خواهد بود. البته او در صورت بازگشت به استقلال دوباره با مشكلات مالي مواجه خواهد شد؛ چيزي كه دليل مهم او براي جدايي از جمع آبي‌پوشان شد. حالا بايد ديد آندو به كدام تيم خواهد رفت. شايد استقلال نزديك‌ترين و جدي‌ترين گزينه باشد؛ تيمي كه تيموريان علاقه خاصي به آن دارد. موضوع ديگري كه آندو را به حضور در تهران ترغيب مي‌كند، به دنيا آمدن فرزندش است و او دوست ندارد زياد از آندرو دور باشد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 420399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =