زندگی شهری خالی از مشکل نیست ،اما نکته اینجاست که بسیاری از مردم نمی دانند برای حل مشکلاتشان باید به کجامراجعه کنند و یا چگونه با مسئولین تماس بگیرند و حل مشکلشان را پی گیری کنند

قصد داریم تا پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان باشیم و البته نهایت تلاشمان را برای حل کردن مشکلات شما به کار می بندیم .از این به بعد می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت یا نظر برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم .

خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.

شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 420370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 24
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کتابداران A1 ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    1 0
    با سلام .لطفا راجع به مشکلات کتابداران شاغل د رنهاد کتابخانه خصوصا در موردوضعیت حقوقی و مزایا و امنیت شغلی و قانون مدیریت خدمات کشوری اقدام فرمایید . به عرض می رسانند اینجانب با مدرک فوق لیسانس دریافتی حقوق 850 هزار تومان است در این نهاد فرهنگی خبری از اعطای وام خرید خودرو،وام مسکن اضافه کاری حق شیفت و بهره وری و... نیست و نزدیک 6300 کتابدار خواهش دارند که این موضوع پیگیری شود
  • بی نام ES ۰۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 2
    این کانون وکلا نباید سهمیه در امتحانات پذیرش قرار دهد . چرا به یک سازمان صنفی خصوصی اجازه داده شده است در تعیین سهمیه پذیرش دخالت کند؟ این یک امر حاکمیتی است و نباید دست کانون وکلا باشد.
  • بی نام ES ۰۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    1 1
    قانون پیش فروش مسکن را چرا اجرا نمی کنند؟
  • بی نام IR ۰۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    اگه واقعا دنبال طرح مشكلات هستيد چرا سانسور خبري مي كنيد پرو‍ژه زمين خواري فاز 5 هشتگرد را مطرح كنيد
  • بی نام A1 ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    2 1
    چرا قانون مالیات بر خانهاز یکی بیشتر جهت مجبور کردن محتکرین مسکن به فروش یا لااقل اجاره واحدهای خالی اجرا نمی شود؟؟؟ چرا در مورد بازار مسکن بیشتر از اینکه نگاهها به سمت مصرف کننده و مصرف گرایی در این بازار معطوف شود نگاه ها سرمایه داری شده است؟؟؟
  • بی نام IR ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    2 0
    با سلام مطابق قانون مصوب سازمان تامين اجتماعي در مجلس هر خانمي مي تواند با 20سال پرداخت حق بيمه و داشتن 42سال سن بازنشسته شود و در قانون هيچ اشاره اي نشده است كه در هنگام درخواست بازنشستگي حتما بايد در كارگاهي مشغول كار باشد . ولي سازمان تامين اجتماعي اخيرا با تفسيري خود خواسته اين الزام را گذاشته است و بانواني كه در هنگام بازنشستگي بيمه اختياري و يا زنان خانه دار هستند و حق بيمه خود شامل سهم كارگر و كارفرما يكجا و راسا در وجه سازمان تامين اجتماعي پرداخت مي كنند از شمول اين قانون مستثني مي داند و اظهار مي كند زنان خانه دار بايد 30سال حق بيمه بپردازند كه اجحافي بزرگ و خلاف قانون است و برخلاف منويات رهبري زنان را تشويق به اشتغال در هنگام رسيدن به سن 42سالگي مي نمايد آنهم با چندين فرزند .
    • بی نام IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
      1 0
      خبر جان با توجه به ارتباط موضوع با بخش بزرگي از جامعه لطفا بنحوي موضوع به مديرعامل تامين اجتماعي منعكس شود تا پاسخگو باشند و مراتب شفاف شود.
  • فاطمه A1 ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    1 1
    با سلام من کارمند دانشگاه علوم پزشکی گیلان هستم در خصوص ساعت کاری دانشکده مشکل دارم .ساعت کاری برای یک خانم شاغل از ساعت 7:30 تا 3:15 بعدازظهر باعث نداشتن بازده کاری از هم گسیختگی خانواده و نداشتن آرامش برای مادر و اسیر کردن فرزندان ما شده است درحالیکه شروع کلاس ها از ساعت 8:30می باشد حضور مسئولین ما هم بعد از این ساعت و قبل از این ساعت می باشد، نه ناهار داریم نه هزینه ناهار را دریافت می کنیم پس فرق ما با یک مسئول چیست ؟ چون ما کارمند هستیم با این حقوق ناچیز باید تن به هر ذلتی بدهیم . خواهشمند است به این مشکل رسیدگی شود و با کاهش ساعت کاری در دانشکده ها موافقت شود .
  • بی نام A1 ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    یارانه مادرم را قطع کردند این در حالی است که پدرم فوت کرده اند و مادرم هم حقوق از ایشان ندارد به سایت یارانه ها هم که مراجعه میکنم فقط انصراف دارد چه باید بکنیم؟
  • امید A1 ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    1 0
    باسلام:از مسولین درموردافرادی که منزلشان در محدوده طرح ترافیک سوال بفرمائید که چه باید کنند.
  • بی نام IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    2 2
    لطفا مشکلات معیشتی نیروهای شرکتی مخابرات را هم منعکس کنیدبا توجه به اینکه تجمع های هم درمقابل مجلس داشتیم
  • عبدالمطلب IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    با سلام. طی سفر مقم معظم رهبری در سال 1391 به خراسان شمالی وام 4 درصدی حضرت اقا برای متقاضیان مسکن مهری که 8 سال الاف شدند و الان شرکت های مسکن مهر مجددا دریافتی می خواهند در نظر گرفتند . بعد از چند سال، تازه امسال معرفی نامه ای از طرف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان مانه و سملقان به متقاضیان مسکن مهر برای درافت وام رهبری داده شده که بادی به بانک تجارت شهرستان مراجعه نمایند.. حالا که به بانک رسیدیم دیگه چشمت روز بعد نبینه ضامن ، استعلام ، چک و ..... خدایش این همه پول ملت برا مسکن مهر خوابید کسی نگفت این سودش حالا که حضرت آقا لطف کرد صدای ما رو شنید باید بانکا اینقدر اذیت کنند.... به دادمان برسید.
  • یک مشتری بانک ملی US ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    1 0
    با سلام . بانک ملی با برداشتن پول از حساب مشتریان خیانت در امانت کرده و اگر میگوید با اطلاع قبلی بوده مدرک بیاورد . چند ماه پیش بانک ملی پیامک داد که مشتری گرامی سامانه پیام کوتاه برای حساب شما فعال گردیده و هیچ توضیحی در مورد اینکه فعال شدن آن با پرداخت وجه و کسر آن از حسابهاست و یا اگر نخواستیم چطور غیرفعالش کنیم نداده حالا بخاطر این خطایش باید پاسخگو باشد و یا حداقل طریقه غیرفعال کردن آن بوسیله پیامک را سازماندهی کند تا هر کس نخواست بدون مراجعه به بانک انصراف دهد .
  • علی گلباغی A1 ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    1 1
    دوست عزیز خبر انلاین :من یک بیمه تامین اجتماعی هستم چند سال بیمه خودم حال بصورت کارفرما یا بصورت کارگر پرداخت نکردم بدون شک مشکلاتی داشتم و یا اینکه کارفرما نپرداخته ومن متوجه نشده ام حال خودم حاضرم این چند سال را باجریمه بپردازم و بی خیال شوم .همانطوریکه دوسال سربازی را خریده ام که این در واقع به نفع تامین اجتماعی میباشد اما قبول نمیکنند ایا خواسته من بیمورداست؟ تامین اجتماعی یک ارگان بسیلر سختگیر است.لطفا اعلام فرمایید وراهنمایی کنید.
  • س ص IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    1 0
    یکی از مشکلات مهم شهر بستن معابر پیاده در کوچه‌های مسکونی توسط خودروهاست. در محله سعادت‌آباد با وجود تعداد زیاد بانک‌ها و آژانس‌های مسکن به‌خصوص خیابان سرو شرقی و سعادت‌آباد، این اصناف هیچ هزینه‌ای بابت این مساله نمی‌دهند. در ضلع جنوب شرقی میدان کاج سال‌هاست که پارکینگ طبقاتی ساخته شده ولی شهرداری اقدام به افتتاح آن نمی‌کند. این در حالی است که یکی از اقداماتی که شهرداری تهران خیلی به آن افتخار می‌کند حذف هتل مخروبه در پل سیدخندان است. ظاهرا قرار است این به آن در شود در کوچه مجد خیابان سرو شرقی با وجود پارکبان‌ها مردم اقدام به پارک اتومبیل خود در همه معابر پیاده حتی پیاده‌رو می‌کنند. من چند بار از طری۱۱۰ و ۱۳۷ اقدام کردم نتیجه نگرفتم. عکس‌های مربوط به پارک در پیاده‌رو و ۱۳۷ موجوداست
  • بی نام A1 ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    3 0
    با سلام مسولین محترم اموزش وپرورش جهت افزایش حق عائله مندی خانم های مجرد اقدام کنند چون کارمند مجرد به تنهایی باید همه هزینه های زندگی خود را تامین کند
  • قاسم A1 ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    مشکل ما اینه چرا امروز که برام قبض برق اومد شاهد افزایش 60 درصدی بودم بجای 20 درصد بدون اینکه خودم در خونه افزایش مصرفی داشته باشم.
  • بی نام IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    با سلام خواهشمندم در خصوص متوقف شدن تغییر وضعیت کارکنان پیمانی سازمان فنی و حرفه ای به رسمی با 8سال سابقه پیوسته پیمانی، علی رغم دستور و نامه رسمی معاون اول محترم رییس جمهور پیگیری بفرمایید. متاسفانه خود سازمان هیچگونه جواب قانع کننده ای در این خصوص ارائه نمیدهد. با سپاس از خبرآنلاین.
  • محمد A1 ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    با سلام نظر به نقش ماده 18 درآراء قضایی که تشخیص اولیه مراجع قضایی در مورد آنها خلاف بین شرع مبین اسلام میباشد دراحقاق حق،و رویه جاری که بیش از یکسال زمان میبرد، خواهشمند است نسبت به رسیدگی و صدور نظریه ریاست محترم قوه قضائیه در قبول یا رد اعمال ماده 18تسریع گردیده تا تبعات اجراء حکمی که خلاف بین شرع بودن آن اثبات میگردد به حداقل برسد.
  • بی نام IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    جرا اين بيام.نور اصفهان حقوق ترم بيش اساتيدش رو با وجود اتمام ترم جديد برداخت نميكنه؟و صداي ما هم به جايي نميرسه ؟بابا با اين اوضاع ما جطوري زندكي كنيم دقيفا"؟
  • بی نام IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    1 0
    بیش از یکسال نیم است که منتظر برگذازی کیمسیون عالی هستم چرا کیسیون عالی کرمانشاه باید اینقدر دیر و یا صلا برکذار نشه؟ چرا از حناباازان گریز می زنید ما که دین خود را انجام دادیم و در این راه ضربه ها خوردیم چرباید ماه ها در اتتظار کینسیون عالی پزشکی شیمیای باشیم و چرا کسی پاسخگو ما نیست .... لطفا مسئولین دلسوز رسیدگی کنند و اینقدر بی اهمیت نباشید و برای رزمندگان ارزش قائل باشید.... سید مجید طباطبائے
  • اهالی کوچه درویش و کوچه چهره خیابان نظام اباد DE ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    با سلام. لطفا راهنماییمون کنید که چه سازمانی روی کار شهرداری نظارت داره؟ شهرداری منطقه 7 دو سال پیش یکسری از خونه ها و املاک خیابان نظام اباد رو با اینکه توی طرح امام علی نبودن به بهانه قرار گیری توی فضای سبز حاشیه بزرگراه به زور از ما و همسایه ها خریداری کرد . اما حالا اون چند تا ملک رو به صورت یکجا داره میفروشه . واقعاً چه کسی پاسخگوی این همه ظلم و بی عدالتی توی شهرداری هستش. چرا کسی به داد مردم نمیرسه؟ چرا کسی جلوفساد توی شهرداری تهران رو نمیگیره؟ بخدا قسم از این واضح تر و روشن تر ظلمی نیست که شهرداری تهران و منطقه 7 دارن انجام میدن. از خبر انلاین خواهشمندیم که ما اهالی رو راهنمایی کنن که بتید چطور باید دنیال احقاق حقوقمون باشیم؟ تو رو خدا کمکون کنید جمعی از اهالی کوچه درویش و چهره
  • مجید A1 ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    با سلام از مسئولین وزارت علوم سئوال فرمایید؟ چرا دانشجویان دکتری بالینی و غیر بالینی وزارت بهداشت از ابتدا حقوق یک میلیون تومان دریافت می دارند ولی دانشجویان وزرات علوم هیچ حقوقی دریافت نمی نمایند و پژوهانه آنها نیز بصورت وام و ماهی پانصد هزارتومان پرداخت می شود.
  • ابراهیمی A1 ۰۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    1 0
    سلام . خبرآنلاین از شما متشکریم که با انعکاس اعتراض ما به بانک ملی در مورد کسر 50000 ریال آبونمان ساپنا امروز بانک ملی با آزاد گذاشتن اختیار انصراف از ساپنا این مبلغ را به حساب های ما برگشت داد . باز هم از شما ممنون . امیدوارم مشکلات دیگر همه ما مردم ایران با کمک خبرآنلاین حل شود .