تارتار: از برخورد کروش سورپرایز شدم/ باید قبول کنیم او از ما بالاتر است

مهدی تارتار به عنوان اولین مربی لیگ برتری به تمرین تیم ملی رفت و با استقبال گرم کروش و دستیارانش مواجه شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حالا او تصمیم گرفته تا پایان مینی کمپ دوم همراه ملی پوشان کروش باشد...
به این بهانه گپی با سرمربی صبا زده ایم که خواندن آن خالی از لطف نیست...
*آقای تارتار چه خبر از کروش! چه خبر از تیم ملی!
خیلی خوب بود. کروش استقبال خوبی از من کرد و به نوعی سورپرایز شدم.
*چرا؟
با توجه به مباحت و زاویه ای که بین مربیان ایرانی و کروش به وجود آمده بود فکر نمی کردم سرمربی تیم ملی راغب به حضور مربیان باشگاهی در تمرین تیم ملی باشد اما عکس این به من ثابت شد بطوریکه تصمیم گرفته ام تا پایان مینی کمپ دوم بر سر تمرینات تیم ملی حاضر شوم. کروش ما را به ناهار دعوت کرد و حتی گفت اگر مباحث فنی در مورد تیم ملی دارم به لابی هتل بروم و با او در میان بگذارم...
*این برخورد صوری نبود!
دلیلی ندارد آقای کروش با من صوری برخورد کند. باید قبول کنیم کروش از ما بزرگ تر است و در سطح بهتری مربیگری کرده. البته من در مورد خودم صحبت می کنم. فکر کنید کروش الان مربی منچستر بود. من باید برای دیدن تمرینات او کلی هزینه می کردم و کلی وقت می گذاشتم اما الان کروش در دسترس من است و حیف است که از او بهره نگیرم. من همیشه به فدراسیون فوتبال گله داشتم که چرا این ارتباط را برقرار نمی کند. در گذشته مدیری در تیم ملی فعالیت می کرد که ارتباط گرفتن با ایشان برای ما مربیان مشکل بود و هیچ گاه تلاش نشد که مربیان به تیم ملی نزدیک شوند. خوشبختانه با انتخاب افشین پیروانی به عنوان مدیر تیم ملی حال گرفتن این را ارتباط برای ما راحت شده است و من طی هماهنگی با افشین پیروانی بر سر تمرین تیم ملی حاضر شدم.
*تیم ملی را چطور دیدی؟
باتجربه ها خیلی با انگیزه کار می کردند. حضور جوانان خوب لیگ برتری در اردوی تیم ملی فضا را به طور کامل تغییر داده است. بی شک از این پس همه جوانان در لیگ برتر با انگیزه ای مضاعف بازی خواهند کرد و در آینده با توجه به حضور این جوانان در اردو شاهد تیم پویاتری خواهیم بود.
*گفته می شود حبیب کاشانی در صورت عدم تمایل محمد خاکپور به ادامه همکاری با تیم ملی امید شما را برای هدایت این تیم در نظر گرفته است!
واقعیت این است هیچ صحبتی در این زمینه با من نشده است. امیدوارم که مشکلات به وجود آمده میان کادر فنی و فدراسیون فوتبال حل شود و محمد خاکپور به کار خود ادامه دهد...البته این را هم اذعان کنم پیشنهاد تیم ملی امید برای من خرسند کننده خواهد بود.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 420356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =