۰ نفر
۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱
نادال :شنیدن شایعات مرا قوی تر می کند

رافا نادال در اولین دور بازیهای مسابقات اوپن فرانسه دیدار ساده ای مقابل کوئنتین هالیس داشت .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، نادال در110 دقیقه و با نتایج 6-3،6-3 و 6-4 حریفش را شکست داد.

او در تازه ترین گفتگویش با روزنامه اکیپ پس از این بازی تاکید کرد اعتماد به نفسش را بدست آورده و شکستهای هفته های قبل در رم و مادرید تاثیری بر روند کارش در فرانسه نخواهد داشت :

**بازی در اولین دور را چطور ارزیابی می کنید ؟

بازی مقابل بازیکنی که دوست دارد از هر نقطه زمین وینر بزند اصلا ساده نیست. شاید من کمی بازی را کند شروع کردم ولی خیلی زود تحرک لازم را بدست آوردم و از بازی که ارائه کردم خیلی راضی هستم. ضربات فورهند من کارساز بود و این مشکلی بود که در تورنمنتهای قبلی داشتم . شاید نبود تحرک کافی باعث می شد من این مشکل را داشته باشم. با این حال خوشحالم که فورهند ها را به سبک گذشته می زنم. این اواخر روزهای سختی داشتم و شایعات زیادی هم شنیده ام ولی این شایعات فقط مرا قویتر می کند ودوست دارم لحظات خوشی که قبلا در فرانسه داشتم را تکرار کنم.

**گزارش شده که شما خواهان تغییر داور بازی شدید و درخواست شما تایید شد!

بله همینطور است . خب در بازی شرایطی پیش می آید که شما از داوربازی سابقه خوبی ندارید و می دانید حضور آن داور می تواند شرایط روحی شما را در حین بازی خراب کند. من در ریو با این داور مشکل داشتم و به نظرم برای هر دو ما بهتر بود که در این بازی با هم روبرو نشویم. من از مسئولین مسابقات باید بابت این قضیه تشکر کنم.

**شما در مرحله یک چهارم باید مقابل نواک جوکوویچ بازی کنید و همه منتظر رویارویی شما هستند. درباره آن بازی چه نظری دارید ؟

 فکر می کنم هنوز قضاوت درباره آن بازی و پیش بینی کمی زود باشد. ما هنوز مرحله اول را پشت سر گذاشته ایم و از حریفان مراحل بعدی مان مطمئن نیستیم . ولی اگر این اتفاق رخ دهد ، بازی خوبی را شاهد خواهیم بود. 

43281

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 420309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =