فدرر:رافا باید ثابت کند همان بازیکن سابق است

راجر فدرر در اولین بازی مقابل آلخاندرو فالا کلمبیایی به پیروزی رسید ولی او در سوی دیگر جدول قرار گرفته و نادال و جوکوویچ باید در یک چهارم نهایی مقابل هم بازی کنند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین ،فدرر در این گفتگو با اکیپ از قرعه کشی مسابقات امسال اوپن فرانسه و حریفان اصلی اش می گوید :

**بعد از باخت مقابل جوکوویچ در رم شما را دیگر در مسابقات ندیده ایم!

بعد از آن مسابقه ترجیح دادم مدتی کنار خانواده ام باشم. بعد به پاریس آمدم و تمریناتم را شروع کردم و مسابقه اول را هم با پیروزی پشت سر گذاشتم.

**با قرعه اعلام شده ،شما از رویارویی با نادال تا فینال نجات پیدا کردید !

رافا و نواک در یک طرف جدول هستند ولی ما نباید از دیگر تنیسورها در آن طرف جدول غافل باشیم. به نظرم بازیکنان خوبی در این جام حضور دارند و اگر کسی آنها را فراموش کند شاید خیلی زود از جام کنار برود.

**درباره شرایط فیزیکی نادال حرفهای زیادی می شنویم. شما شرایط بدنی او را چطور می بینید؟

به نظرم در بازیهای 5 ستی ، او شرایط بهتری دارد وبا اعتماد بیشتری بازی می کند. او در سطح بالایی بازی می کند و همه این را می دانند ولی از زمانی که به میدان برگشته باید نشان دهد هنوز همان رافا قدیمی است . به نظرم این قرعه بیشتر از اینکه برای رافا سخت باشد ، برای نواک سخت تر است .

***استفان ادبرگ در این جام همراه شماست . این می تواند امتیاز بزرگی برای شما باشد !

او در مونته کارلو با من بود و حالا هم د رپاریس نکاتی را به من گوشزد می کند. شرایط من با سالهای گذشته کمی فرق کرده و او می داند که باید با توجه به بازی های اخیرم چه مسائلی را باید با من درمیان بگذارد.

43281

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 420305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =