بارش‌های پراکنده در شرق و غرب استان/دمای هوا به 31 درجه می رسد

استان‌ها > اصفهان - کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: بارش‌های خفیف و پراکنده برای امروز و فردا در نقاط شرق و غرب استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در اصفهان به نقل از مهر، حسن خدابخش با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده به مهر گفت: بررسی این نقشه‌ها بیانگر افزایش ابر و وزش باد در اکثر نقاط و به ویژه مرکز و شرق استان خواهد بود.

وی با بیان اینکه افزایش ابر در مرکز استان با افزایش گرد و غبار محلی نیز همراه خواهد بود، ابراز داشت: بارش‌های خفیفی نیز در شهرهای نایین، اردستان و شمال شرق استان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه فردا بعد از ظهر نیز افزایش ابر و بارش‌های خفیف را در مناطق غربی استان شاهد خواهیم بود، افزود: پیش‌بینی‌‌ها برای روز جمعه نیز بیانگر آسمانی صاف برای اکثر نقاط استان و افزایش ابر در مناطق غرب است.

وی در خصوص وضعیت دمایی استان طی ۲۴ ساعت نیز گفت: در این بازه زمانی وضعیت دمایی در شرق و مرکز استان با یک درجه کاهش و در غرب استان تغییر محسوسی نخواهد داشت.

خدابخش دمای هوای اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز را ۳۱ و در خنک‌ترین ساعات بامداد فردا را ۱۸ درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و گفت: طی ۲۴ ساعت آینده فریدونشهر با دمای ۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر خنک‌ترین و خور و بیابانک با ۳۷ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان پیش‌بینی شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 420295

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =