۰ نفر
۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵
10 تن البسه تاناکورا در البرز توقیف شد

در اجرای طرح پاکسازی صنفی و مبارزه با عرضه انواع البسه مستعمل خارجی تاناکورا در سطح استان البرز 10 تن البسه غیر بهداشتی به ارزش 5 میلیارد و 300 میلیون ریال کشف شد .

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ «حميدرضا گل صباحي» رئيس پليس آگاهي استان البرز با اعلام اين خبر گفت : اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي استان البرز
در ادامه اجراي طرح هاي مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با هدف جلوگيري از عرضه البسه مستعمل خارجي تاناکورا در جهت حفظ سلامت مردم ، طرح پاكسازي صنفي و مبارزه با عرضه انواع البسه مستعمل خارجي را در سطح استان به اجرا درآوردند .
وي گفت : قبل از اجراي طرح دستورات قانوني و قضايي به مالکان واحدهاي صنفي مورد نظر ابلاغ شد و در ادامه با هماهنگي و تعامل انجام شده با استانداري البرز و سازمانهاي تعزيرات حکومتي ، صنعت معدن و تجارت و گمرکات استان ، طرح پاکسازي صنفي روز گذشته در مناطقي از رجايي شهر، کرج نو، مهرشهر، گلشهر ، چهارراه طالقاني و خيابان مظاهري به مرحله اجراء گذاشته شد.
سرهنگ گل صباحي افزود : در اجراي اين طرح 8 اکيپ از ماموران پليس آگاهي ، يگان امداد و ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنين اکيپهايي از سازمان تعزيرات حکومتي ، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز و بازرسي اصناف شهرستان کرج از تعداد زيادي از صنوف بازديد کردند .
رئيس پليس آگاهي استان البرز ادامه داد : ماموران در پايان طرح مذکور موفق به کشف 10 تن انواع البسه غير بهداشتي و مستعمل خارجي (تاناکورا) به ارزش تقريبي 5 ميليارد و 300 ميليون ريال شدند که پس از بارگيري و تنظيم صورتجلسه تحويل اداره گمرک استان البرز شد .
در اين رابطه تعداد 8 نفر از مالکان و فروشندگان پوشاک غير بهداشتي نيز پس از شناسايي ، دستگير و به همراه پرونده هاي متشکله جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 420277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
    1 0
    قرار بود فروشگاههای تاناکورا را تعطیل کنند . کافیه یه سری به خیابان آذربایجان بزنید تا ببینید آیا واقعا تعطیل شده اند یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
    0 0
    اصلا یه مدتیه که من هر مغازه ی لباس فروشی ای که می رم احساس می کنم لباساش دست دوم و کهنه است. اصلا شکل تازگی و نویی ندارند. چروک و رنگ و رو رفته اند. انگار که دست بزنی پارچه ش پودر می شه از بس پلاسیده به نظر میان.