۰ نفر
۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۹

رضا شاهرودی

اشتباه بزرگ پرسپولیس در بازی با الهلال این بود که از همان ابتدای بازی دفاع کردند.من نمی گویم الهلال تیم ضعیفی است و نباید مقابل این تیم فقط حمله کرد اما دفاع مطلق و نگاه کردن به ساق پای بازیکنان این تیم که چه کار می کنند اشتباه بزرگی بود.آنها بازی را مدیریت کردند و با آگاهی از اینکه دستور برانکو عقب نشینی است مدام حمله کردند و بازیکنان پرسپولیس را تحت فشار قرار دادند.

کاملا مشخص بود که سرمربی آنها پرسپولیس را آنالیز کرده است.او نقظه ضعف مهم پرسپولیس که عمق دفاع و بین اومانیا و بابک حاتمی بود را به خوبی کشف کرده بود.اگر دقت کرده باشید گل اول و گل سوم دقیقا از جایی زده شد که حاتمی و اومانیا حضور داشتند.به خصوص گل اول که شباهت زیادی به اشتباه بابک حاتمی در لیگ برتر داشت.شرایط آنقدر سخت بود که مهاجمان پرسپولیس هم مجبور می شدند تا زمنی خودی برای گرفتن توپ به عقب برگردند.

جدا از این اتفاق ها من اشتباهات فردی بازیکنان را هم یکی دیگر از دلایل این شکست می دانم.بازیکنانی که متاسفانه با وجود اشتباهات زیاد باز هم در ترکیب پرسپولیس قرار می گیرند.من نامی از کسی نمی برم اما آنهایی که بازی های پرسپولیس را دنبال می کنند خودشان به این جریان ها واقفند.

یک اشتباه دیگری که برانکو انجام داد این بود که او از بازیکنی در ترکیب استفاده کرد که در بازی های لیگ برتر به عنوان یار ذخیره به زمین می آمد.وقتی او در لیگ برتر بازی نمی کند چطور می تواند در شرایطی حساس مثل بازی با الهلال برای تیم مثمر ثمر باشد؟

نکته دیگری که باید به آن اشاره کنم عدم تعویض از سوی برانکو بود.در گرمای هوای عربستان،آن هم زمانی که تیم عقب است و نیاز به حمله دارد چرا نباید تعویض بازیکن انجام شود.وقتی علیپور در دقایق پایانی به یدان می آید چه کاری می تواند انجام بدهد؟همیشه همه تعویض ها که طلایی نیست.یک بازیکن برای اینکه خودش رادر زمین نشان بدهد حداقل به چند دقیقه زمان نیاز دارد.در هر صورت برانکو این کار را هم نکرد تا رهاورد سفر به عربستان شکست سه بر صفر باشد.البته این از دید فنی است و همه چیز را نباید سر مربی خراب کرد.من فکر می کنم 50 درصد از این بازیکنان باید برای فصل آینده از پرسپولیس بروند.پیراهن پرسپولیس برای خیلی ها گشاد است و باید بازیکنانی برای این تیم بازی کنند که قلبشان برای پرسپولیس بتپد.

من شنیده ام که همه مدام از کارشکنی عربستانی ها می گویند.این را بنده هم قبول دارم اما در زمان ما هم از این اتفاق ها می افتاد.هنوز پایان را از پله های هواپیما بیرون نگذاشته بودیم کارشکنی ها شروع می شد اما نباید این را بهانه قرار داد.پرسپولیس حتی در این شرایط هم پرسپولیس است و چشم میلیون ها هوادار به دنبالش است.امسال که گذشت و سال آینده هم پرسپولیس در لیگ قهرمانان حضور ندارد.باید تیم را برای آینده ای بهتر ساخت.آینده ای که می تواند با واگذاری پرسپولس به بخش خصوصی تحقق پیدا کند.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 420224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
    3 0
    فقط یک اشتباه بود تعلل در خصوصی سازی بقیه اش معلول این علته
  • شاهرخ ضرغامی A1 ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
    6 0
    حرف حساب رو باید از مرداش شنید .....اونم رفیق خوبه ما آقا رضا شاهرودی عزیز. والا گل گفتی که این پیراهن برای خیلی از این بازیکنها گشاده.
  • شهاب A1 ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
    3 0
    بابا کارشناس تو که بیرون گود نشستی و میگی لنگش کن .مربی دوست داشت تعویض بکنه اما رو نیمکت ذخیره چه کسیو داشت شما اگه رو نیمکت بازیکن دیدی به ما هم بگو. هی الان رو با زمان خودت مقایسه میکنی یه نادر محمد خانی یا افشسین پیروانی به اندازه چهار بازیکن فعلی کارایی داشتند. اینو خود برانکو هم میدونست که کل موجودی بازیکن همینه اما چاره یی نداشت . جناب کارشناس مربی یرای پیاده کردن تاکتیک به ابزاری چون بازیکن توتنمند نیاز داره وقتی گواردیولا میگه اگه مسی نبود من الان باید در دسته سه مربیگری میکردم.پس کمی منصف باشیم.