باهمکاری صداوسیما و مشترکان یزدی، تابستانی بدون خاموشی خواهیم داشت

مدیران صنعت برق استان یزد در نشست با مدیرکل صداوسیمای استان در خصوص راه های صرفه‌جویی و مدیریت مصرف برق، بحث و تبادل‌نظر کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد در این نشست که در محل صداوسیمای مرکز یزد برگزار شد، با معرفی مجموعه صنعت برق وزارت نیرو در استان اظهار داشت: با شروع فصل تابستان و افزایش مصرف برق لزوم رعایت مدیریت مصرف و عزم جدی برای کاهش مصرف بیش ‌از پیش احساس می‌شود.


محمدحسن صباغ زادگان، نقش صداوسیما را در آگاهی بخشی و آموزش در مدیریت مصرف برق، اساسی دانست و ابراز امیدواری کرد: با همکاری صداوسیما و مشترکان صنعتی و خانگی تابستانی بدون خاموشی را سپری خواهیم کرد.


وی با اشاره به تأکیدات امام راحل و مقام معظم رهبری در زمینهٔ مصرف بهینه، خواستار همکاری تنگاتنگ صداوسیما در ارائه عملکرد واقعی دولت در صنعت برق و آموزش مدیریت مصرف شد.

این مقام مسئول در صنعت برق استان همچنین به کمبود آب سدهای کشور و مشکلات تحقق تولید برق پیش‌بینی‌شده در نیروگاه‌های برق‌آبی اشاره کرد و افزود: با هماهنگی و تعامل صورت گرفته با صنایع بزرگ استان، اقدامات لازم برای اعمال مدیریت مصرف، طرح ذخیره عملیاتی و ‌برنامه‌ریزی برای تعمیرات در فصل تابستان از طرف صنایع استان انجام‌شده که برای آنان امتیازاتی نیز در نظر گرفته‌ می‌شود.

 

ایجاد آگاهی و امید وظیفه رسانه/تولید برنامه‌هایی با موضوع صرفه‌جویی برق و انرژی


مدیرکل صداوسیمای یزد هم در این دیدار ضمن ابراز رضایت از عملکرد صنعت برق استان بر لزوم انعکاس خدمات دولت در رسانه ملی تأکید کرد و گفت: وظیفه رسانه ایجاد آگاهی و امید است که اگر مردم از خدمات ارائه‌شده اطلاع پیدا کنند امیدواری و نشاط در جامعه تحقق می‌یابد.


احمد پهلوانیان ضمن اعلام آمادگی برای همکاری در زمینهٔ تولید برنامه‌های آموزشی با موضوع مدیریت مصرف و صرفه‌جویی برق و انرژی، اظهار داشت: صداوسیمای مرکز یزد با ارائه نقد محترمانه و کار‌شناسی شده و بدون قصد تخریب فرصت ارائه عملکرد را برای مدیران و تنویر افکار عمومی فراهم نموده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 420213

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =