حسین فرکی سرمربی سپاهان هنوز برای فصل آینده تصمیمی نگرفته و همین موضوع باعث شده تا شایعاتی درخصوص جدایی او از تیم قهرمان لیگ مطرح شود.

به گزارش خبرآنلاین؛ فرکی در مورد این موضوع دقایقی با خبرورزشی گفت‌وگو کرد و صحبت‌های او نشان داد که سپاهانی‌ها هنوز نمی‌توانند به طور قطعی از ماندن این مربی اطمینان داشته باشند. این در حالی است که او فصل گذشته هم درنهایت در چنین شرایطی از فولاد خوزستان جدا شد. صحبت‌های فرکی را می‌خوانید.

آيا با مسئولان سپاهان بابت ماندن در اين تيم صحبت كرده‌ايد؟
در حال حاضر پيگير وضعيت جسماني‌ام هستم. البته قبلاً گفتم كه قرارداد دارم ولي بايد با مسئولان باشگاه صحبت كنم. در حال حاضر روي وضعيت جسماني‌ام تمركز دارم و بايد با دكترم صحبت كنم. به‌هر‌حال بايد ببينم وضعيت پايم چطور است و چگونه مي‌توانم اين مشكل را پشت‌سر بگذارم.

يعني قرار است داستان فصل گذشته تكرار شده و به خاطر جراحي زانو اين بار سپاهان را ترك كنيد؟
من سال گذشته شرايط خوبي نداشتم و بايد زانوم را عمل مي‌كردم. اين‌طور نيست كه قرار باشد حتماً اتفاقات سال گذشته تكرار شود. اجازه بدهيد با دكترم صحبت كنم تا ببينم شرايط چگونه خواهد بود.

پس ماندن شما در سپاهان هنوز قطعي نيست؟
خير، هنوز قطعي نيست. به‌هر‌حال من بايد وضعيت پايم را در نظر بگيرم و امسال هم خيلي بابت اين موضوع اذيت شدم. بعد از اينكه با پزشكم صحبت كردم شرايط را بررسي خواهم كرد. البته بايد بگويم كه مشكلي بابت صحبت كردن با مسئولان سپاهان براي فصل آينده ندارم ولي همان‌طور كه گفتم ابتدا بايد تكليف زانويم مشخص شود.

به نظر مي‌رسد بعضي از بازيكنان سپاهان هم منتظر تصميم‌گيري شما هستند؟
نبايد اين‌طور باشد. به‌هر‌حال آنها وظايف خودشان را انجام مي‌دهند و تكليف من هم تا چند روز ديگر مشخص مي‌شود.

مسئولان سپاهان هم گفته‌اند كه ماندن شما در اين تيم قطعي است؟
آنها لطف دارند و من هم روزهاي خوبي را در سپاهان پشت‌سر گذاشتم. مشكلي در اين تيم نداشتم و اميدوارم باز هم با يكديگر همكاري كنيم.

از اينكه هفته گذشته يحيي گل‌محمدي در نظرسنجي90 به عنوان بهترين مربي فصل گذشته انتخاب شد، ناراحت نشديد؟
خير، اتفاقاً خيلي هم خوشحال شدم. يحيي با من تماس داشت و قهرماني سپاهان را تبريك گفت. من هم به گل‌محمدي تبريك مي‌گويم و برايش آرزوي موفقيت مي‌كنم. او مربي خوب و باشخصيتي است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 420065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =