ششمین کنفرانس بین المللی گرمایش،سرمایش و تهویه مطبوع(HVAC)، با حمایت گروه صنعتی بوتان برگزار می شود.

ششمین کنفرانس بین المللی گرمایش،سرمایش و تهویه مطبوع(HVAC) به عنوان بزرگترین گردهمایی علمی و فنی مهندسان تاسیسات کشور امسال نیز توسط مرکز تحقیقات راه،مسکن و شهرسازی،سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، دانشگاه صنعتی امیر کبیر و جامعه اکترونیکی مهندسان مکانیک ایران و با حمایت گروه صنعتی بوتان برگزار می شود.

این کنفرانس که بزرگترین گردهمایی علمی و فنی مهندسان تاسیسات به شمار می رود همه ساله با حضور کارشناسان داخلی و متخصصین برجسته خارجی برگزار می شود.

در ششمین دوره کنفرانس بین المللی HVAC، پروفسوراحمد شریف برنده جایزه خدمات ارزنده (َASHRAE)، دارنده تقدیر نامه ناسا بابت همکاریهای تحقیقاتی و همچنین تقدیرنامه هیات مدیره انجمن مهندسان مکانیک آمریکا(ASME) به عنوان سخنران برجسته حضور خواهند داشت.

دراین کنفرانس، میزگرد و نشست های اختصاصی متنوعی با موضوعات مختلفی از جمله معماری و تاسیسات،تجربیات شرکتهای تاسیساتی ایران درارائه محصول جدید و وضعیت صنعت تاسیسات ایران پس از رفع تحریمها برگزار خواهد شد.

برگزاری کارگاههای آموزشی و نشست مقالات صنعتی نیز از دیگر بخش های این کنفرانس محسوب می شود که با عناوین مختلفی از قبیل چالش های ایمنی و مصرف انرژی در ساختمانها و تاسیسات ساختمانی، مشعلهای دیگهای چگالشی و امکان بومی سازی و نکات طراحی و اجرای دودکشها براساس مباحث 14 و 17 مقررات ملی برگزاری خواهد شد.

گفتنی است: ششمین کنفرانس بین المللی گرمایش،سرمایش و تهویه مطبوع(HVAC) 5 تا 7 خردادماه در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار خواهد شد.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419981