احتمال به قتل رسیدن بی.‌بی‌ کینگ اسطوره بلوز

دختران بی‌.بی کینگ دو نفر از همکاران قدیمی پدر خود را به قتل او متهم کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پس از اینکه دختران «بی‌.بی کینگ» ادعا کردند پدرشان به قتل رسیده است، مقامات رسمی ایالت نوادا اعلام کردند، احتمالاً تحقیقاتی را در مورد علت مرگ این اسطوره بلوز آغاز خواهند کرد. «بی‌.بی کینگ» به تازگی و در 89 سالگی از دنیا رفته است. پزشکی قانونی شهر کلارک در ایالت نوادا اعلام کرده تحقیقات بر روی جسد کینگ انجام خواهد شد، و روند کالبدشکافی ممکن است بین 6 تا 8 هفته طول بکشد.

بنا به گزارش آسوشیتد پرس، کارن ویلیامز و پتی کینگ دختران بی.بی کینگ، ادعا کرده‌اند که پدرشان از سوی دو نفر از همکارانش که مدت‌های طولانی کنار او مشغول به کار بودند، مسموم شده بود، در عین حال وکیل اموال و دارایی‌های بی.‌بی کینگ این ادعاها را بی‌پایه و اهانت‌آمیز خوانده است.

دختران بی.‌بی کینگ در ویدئویی که به صورت آنلاین منتشر کرده‌اند، گفته‌اند این دو همکار پدرشان، در روز‌های آخر زنده بودن این نوازنده چیره‌دست، به خانواده‌اش اجازه حضور بر بالین او را نداده‌اند.

بی.بی کینگ 14 می در لاس‌وگاس درگذشت. پیش از مرگش اعلام کرده بودند که پس از بستری شدن او در بیمارستان، به خانه‌اش منتقل شده و همانجا تحت مراقبت پزشکی قرار خواهد گرفت.

قرار بود مراسم تدفین کینگ جمعه در می‌سی‌سی‌پی برگزار شود، اما اکنون مشخص نیست که آیا تحقیقات پلیس این مراسم را به تاخیر خواهد انداخت یا خیر.

منبع : رویترز / 26 می

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 3
    بابا 90 سالش بود بی خیال.