واکنش منصوریان به رفتار بد عربستانی ها در فرودگاه جده و پیشنهاد استقلال

علیرضا منصوریان می گوید امیدوار بوده مسئولان الاهلی همان طور که نفتی ها میزبانی شایسته برای شان بودند ، رفتاری جوانمردانه مثل الشباب داشته باشند.

 

آریا صالحی - علیرضا منصوریان در گفت و گو با خبرآنلاین از آنچه در فرودگاه جده بر تیم نفت گذشته ، شرایط تیمش در عربستان و روزهای خوب پیش رو می گوید. او ابتدا از بازی دشوار با النصر شروع می کند و می گوید:«راستش اگر با اندوخته بیشتری به جده آمده بودیم ، اینجا خیال آسوده تری داشتیم اما به هر حال قدر فرصت های مان در تهران را ندانستیم. بچه ها در بازی رفت نشان دادند برابر تیمی که 32 هفته بود هیچ شکستی نداشته ، چطور اقتدار فوتبال ایرانی را به نمایش بگذارند. ما در این هفته تمام شیوه های مقابله با النصر را تمرین کردیم. در بازی برگشت هم با سبکی نو به مصاف شان می رویم و با یک بازی منطقی سعی می کنیم ابتدا از گل برتری مان دفاع کنیم و بعد به دنبال گل زدن باشیم. بچه های ما همیشه نشان دادند در بازی های زیر فشار ، از روزنه هایی که بدست می آورند ، خیلی خوب بهره می گیرند.»

او در ادامه با اشاره به اتفاقات فرودگاه جده گفت:« من باید قبل از هر چیز از مسئولان باشگاه الشباب ، حریف دور قبل ما در بازی های اسیایی تشکر کنم. ما چند هفته قبل به عربستان آمدیم و بدون کوچکترین مشکلی از فرودگاه خارج شدیم. میزبانی بسیار خوبی داشتند و اصلا با بازی جوانمردانه آنها برابر حریف ازبکستانی مان بود که توانستیم به این مرحله صعود کنیم اما شب گذشته رفتار شایسته ای با کاروان نفت نشد و بچه های من ساعت های زیادی را در فرودگاه سرگردان شدند. ما این موضوع را به مسئولان برگزاری مسابقه هم اعلام کردیم. کاروان الاهلی بدون مشکلی به تهران آمد و با میزبانی خوب ما روبرو شد و این رسم مهمان نوازی نبود. کاش آنها کمی این رفتار جوانمردانه را از باشگاه الشباب الگو می گرفتند.»

اما آیا نفت موفق به عبور از این سد محکم می شود؟ او می گوید:«چرا که نه؟ بازی سختی است اما یادتان نرود که فعلا ما تیم صعودکننده هستیم. آنها باید به آب و آتش بزنند تا به ما گل بزنند. برای شان برنامه ویژه ای داریم. اگر اتفاقات فرودگاه و خستگی طول فصل روی کار بچه ها اثر نگذاشته باشد ، ما تمام تلاش مان را برای پیروزی به خرج می دهیم. قرار نیست پا پس بکشیم. برای حریف در این بازی قطعا برنامه ویژه ای داریم و منتظریم آنها پیش بیایند و بالا بازی کنند.»

منصوریان با اشاره به مصاحبه بیرانوند و تعریف های شاگردانش از شیوه کاری خود می گوید:«اولا باید از کل بچه های تیمم تشکر کنم. واقعا اگر امسال نفت به موفقیتی رسیده ، حاصل یک تلاش دسته جمعی بوده است. همه ما نشان دادیم که یک تیم هستیم و یک خانواده. بچه ها خیلی وقت ها با تلاشی که انجام می دهند حتی کادرفنی را شگفت زده می کنند. شما می دانید در 4 ماه گذشته بچه های من تقریبا هر 4 روز یکبار بازی های دشواری در لیگ داشتند. همین حالا که لیگ برای همه تیم ها تمام شده ، آنها هنوز دو بازی مهم در پیش دارند و این نشان از بزرگی کاری دارد که آنها انجام دادند. من باید هم از آنها و هم از مجموعه موفق مدیریتی باشگاه از راس تیم تا بچه های خوب تیم تدارکات مان تشکر کنم. اما درباره حرف های بیرانوند فقط بگویم علی رضا هیچ وقت نتوانسته مرا ببرد!»

علیرضا که کلا یکی از بچه های تیم 98 فوتبال ایران است که به باختن عادت ندارد با خنده می گوید:«علیرضا خالی بسته ، چنان در پلی استیشن او را بردم که تا مرا می بیند می گوید خیلی مخلصیم! (با خنده) . به هر حال ما یک تیم خوب داریم و همه با هم مثل برادریم. من اینجا هستم که به یک نسل از بهترین های فوتبال ایران کمک کنم. امیدوارم بتوانم سرمایه آینده فوتبال ایران را که به لطف مدیران نفت در اختیار من گذاشته شده را حفظ کنم و نقش کوچکی در مسیر رو به رشد شان داشته باشم. خیلی از بچه های این تیم نفت لیاقت بازی در تیم ملی و بهترین لیگ های دنیا را دارند و امیدوارم خودشان هم همین هدف گذاری را برای آینده فوتبال شان داشته باشند.»

او درباره پیشنهاد استقلال و شایعات در این باره مطرح شده ، گفت:«راستش فکر می کنم الان زمان مناسبی برای طرح این مسائل نیست. ما درگیر دو بازی مهم و بزرگ هستیم و باید تمرکزم روی این مسابقه ها باشد. من خیلی خوشحالم که می بینم نامم برای هدایت تیمی که عمر فوتبالی ام را آنجا گذرانده ام ، مطرح شده است. ولی الان و تا پایان بازی جام حذفی ، باید تمام تمرکزم روی بازی های نفت باشد و امیدوارم با حضور و حمایت هواداران خوب استقلالی که هیچ گاه در عمر فوتبالی ام ، تنهایم نگذاشته اند ، حامی تیم ما در بازی فینال حذفی باشند و بتوانیم اولین کاپ قهرمانی تاریخ باشگاه نفت را جذب کنیم.»

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام GB ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    استقلال و پرسپولیس باید مربی خارجی داشته باشه چون مربی داخلی دچار حاشیه می شوند
    • بی نام IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
      56 10
      پس چه طور یحیی اومد و تو پرسپولیس نتیجه گرفت؟مربی اگرخودش اهل حاشیه نباشه درگیرحاشیه نمیشه
    • بی نام A1 ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
      21 4
      تكبير
  • ایرانی IR ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    امیدوارم علیرضا منصوریان اونقدر توی کارش پیشرفت کنه که یه روز مربی تیم ملی بشه
  • بی نام IR ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    خبر رسمی: منصوریان بعد از بازی با الاهلی و ذوب رسما سرمربی آبیها میشه
  • س IR ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    97 8
    عزیزم اینها با الاهلی بازی دارند نه با النصر
    • بی نام A1 ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
      20 2
      کلا کسی که تو خبرآنلاین خبر ورزشی میزنه فوتبال نگاه نمیکنه ولی ورزشهای دیگه هم نگاه نمیکنه. سوتی میده در حد لیگ محلات
  • بی نام A1 ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    6 75
    از سرت هم زیاد بوده. ایشالا با 4 گل از خجالتت در بیان تا واسه ما 4 نشون ندی
  • محمد US ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    88 49
    چرا این عکسو گذاشتی؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام FR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    23 9
    امیدوارم آقای منصوریان انقد هوش و ذکاوت داشته باشه تا از داستان سرمربیگری آقای گل محمدی توی پرسپولیس درس بگیره و هرگز سرمربیگری استقلال قبول نکنه... چون این دو تا تیم فقط حاشیه دارن و باعث سوختن استعدادهای آینده مربیگری ایران میشن
  • بی نام IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    4 29
    کاش یکی این حرف رو به آقای منصوریان برسونه.علی آقا فوتبال یه کار گروهیه و یه تیم بزرگ از افراد تلاش میکنند تا باشگاهی جلو بره و سرمربی هم یکی وفقط یکی از این اعضاست. پس "تیم من بازیکن من و از این دست من من ها درست نیست. می دونم خودمونی هستی و آقا و نیازی به افاضات اینچنین نداری ولی اگر این لحن رو هم کنار بگذاری پسندیده است.
  • بی نام IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
    0 0
    داش علی منصوریان یکی از محبوب ترین کاپیتانهای باشگاه استقلال بوده وبعد از اومدن ب استقلال در ایران برا هیچ تیمی بازی نکرده پس یه استقلالی متعصبه ن مثل اسطوره های شانسپولیس ک اکثرا فوتبالشون رو تو تیمهای دیگه کنار گذاشتن یا بازی کردن