کفاشیان در جریان تمرین تیم ملی و بعد از آنکه در بدو ورودش با صورت، شوت سنگین کی روش را از روی نقطه پنالتی مهار کرده، در دقیقه 3 بازی، با تکل دو پای سرمربی مواجه و مصدوم شد.

رسانه ها نوشتند: «رییس فدراسیون شنا صبح دیروز و در حاشیه تمرین تیم ملی واترپلو به آب زد و با آنها تمرین کرد.»

در راستای نداشتن عکس با شورت ورزشی و اعتماد به نفس بالا، برخی دیگر از روسای فدراسیون ها هم به تبعیت از این اقدام، رفتارهای مشابهی از خود نشان دادند که گویا نتایج خوبی نداشته است!

کفاشیان مصدوم شد
بعد از برهم خوردن چندین باره مزایده استقلال و پرسپولیس، رئیس فدراسیون فوتبال برای تقویت روحیه ملی پوشان، به کمپ تیم ملی رفته و با آنها تمرین کرده است.

گزارش خبرنگار ما حاکی است، کفاشیان در جریان تمرین بعد از آنکه در بدو ورودش با صورت، شوت سنگین کی روش را از روی نقطه پنالتی مهار کرده، در دقیقه 3 بازی، با تکل دو پای کی روش مواجه و مصدوم شد. بعد از انتقال وی به بیرون از زمین، پزشکان اعلام کرده اند که کفاشیان رباط صلیبی پاره کرده و تا یکسال از میادین دور خواهد بود با این حال برخی کارشناسان معتقدند مصدومیت کفاشیان، در تدوام ریاست او بر فدراسیون فوتبال خدشه ای وارد نمی کند و او تا زمان انتخابات به آمادگی صددرصد می رسد.
برخی شنیده ها حاکی است کفاشیان قبل از بازی و در پاسخ به کری خوانی سرمربی تیم ملی گفته: هیس! هیچی نیستی!

دماغ ناطق نوری شکست
احمد ناطق نوری، رئیس فدراسیون مشت زنی (بوکس سابق) برای تقویت روحیه ملی پوشان با آنها روی رینگ رفت که در راند اول و در اثر جدی شدن تمرین، با ضربه سنگین هوک چپ حریف تمرینی، از ناحیه صورت زخمی و به بیمارستان منتقل شد.
پزشک تیم ملی مشت زنی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: حال عمومی رئیس فدراسیون خوب است و تنها دماغ ایشان از سه ناحیه خرد شده است که چیز زیاد مهمی نیست و برای بوکسورها زیاد اتفاق می افتد.

بهرام شفیع خانه نشین شد
رئیس فدراسیون هاکی برای تقویت روحیه ملی پوشان به تمرینات این تیم سرکشی کرد و در بازدیدی سرزده با آنها تمرین کرد. نامبرده در دقیقه یک بازی تمرینی، با برخورد شدید به کناره زمین، از محوطه سالن به بیرون پرتاب شد که بعد از 39 دقیقه آمبولانس به محل تمرین رسید و او را به بیمارستان منتقل کرد. مدیر روابط عمومی فدراسیون هاکی اعلام کرده با توجه به خرد شدن دو عدد چوب هاکی در سروصورت آقای شفیع، به احتمال زیاد نامبرده تا دو ماه آینده خانه نشین شود.

هاشمی تیر خورد
سید مهدی هاشمی، رئیس فدراسیون تیراندازی صبح امروز با حضور در کمپ تیم ملی با هدف تقویت روحیه اعضای تیم ملی با آنها به تمرین پرداخت که در پایان تمرین از ناحیه پا و کتف زخمی شد!
گفته می شود، اشتباه در قلق گیری و استفاده از تیر جنگی عامل تمرین خونین امروز شده و رئیس فدارسیون تا اطلاع ثانوی از حضور در اماکن عمومی منع شده است.

رییس مفقود شد
کیکاووس سعیدی، رییس فدراسیون گلف برای تقویت روحیه ملی پوشان سرزده به تمرین این تیم رفت و دقایقی با آنها تمرین کرد. خبرهای رسیده حاکی است نامبرده بعد از ضربه ای کاری، شخصا برای پیدا کردن توپ گلف اقدام کرده که تا کنون به محل کمپ برنگشته است. بنابر گزارش حاضرین، او برای یافتن توپ رفته اما 24 است که خبری از او در دست نیست و تیم های امدادی و ساکنان محلی در جنگل های گلستان، تلاش برای یافتن او را آغاز کرده اند.

 

 

 

 

محسن حدادی

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    6 2
    ok
  • بی نام A1 ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    7 0
    کارشناسان معتقدند مصدومیت کفاشیان، در تدوام ریاست او بر فدراسیون فوتبال خدشه ای وارد نمی کند و او تا زمان انتخابات به آمادگی صددرصد می رسد.
  • بی نام A1 ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    5 0
    خخخخخخخخخخخخ ال عمومی رئیس فدراسیون خوب است و تنها دماغ ایشان از سه ناحیه خرد شده است
  • بی نام A1 ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    7 0
    دمت گرم
  • مهرداد IR ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    4 0
    با حال بود مرسی