اتاق خبر و روابط عمومی اداره کل استاندارد یزد افتتاح شد

اتاق خبر اداره کل استاندارد استان یزد روز گذشته باحضور مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد، مدیرکل استاندارد استان و جمعی از نمایندگان رسانه های محلی و خبرگزاری ها آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، داوود پاک طینت مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد پس از افتتاح این دفتر گفت: اقدام اداره کل استاندارد در راه اندازی اتاق خبر، درخور تقدیر است چراکه شرح وظایف و اهداف سازمان استاندارد، ظریف و در جامعه از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است. این نهاد با جان، و امنیت بهداشتی و روانی مردم سر وکار دارد و باید بتواند اخبار و اطلاعات را از سطح جامعه دریافت نماید و مخاطبین خود را از حساسیت هایی که در خصوص تامین و مصرف کالا‌ها، بخصوص در حوزه صنایع غذایی وجود دارد، باخبر سازد.

مدیر کل اداره استاندارد استان یزد نیز در این مراسم اظهار داشت: این اتاق، خروجی اتاق فکر اداره کل استاندارد است و برای جلوگیری از هرگونه مانع، در محل ورودی اداره کل طراحی و ایجاد شده است.


محمد حسین ماجدی اردکانی همچنین از مسئولان رسانه ها دعوت کرد تا بمنظور طرح دیدگاه ها و انتقادات و پیشنهادات در این اتاق حضور یابند تا مسئولان اداره کل پاسخگوی آنان باشند.


وی گفت: خبرنگاران با طرح انتقاد‌ها، قادر هستند اداره کل را به چالش کشیده و مسئولین و کارکنان این دستگاه را به تکاپو جهت حل مشکلات و معضلات موجود در حوزه استاندارد وا دارند و نقش قوه محرکه سازمان را ایفا نمایند.


مدیرکل استاندارد در پایان گفت: این اقدام موجب آسان تر شدن زمان اجرای ماموریت استاندارد خواهد شد.


وی تصریح کرد: جایگاه روابط عمومی‌ها، پل ارتباطی مردم و مسئولان است و در ایفای حقوق شهروندی نقش موثری دارند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419778

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =