انتشار فیلم مشاجره لفظی ظریف در جلسه روز گذشته مجلس جنجال زیادی به پا کرده است.

بعد از انتشار این ویدئو، برای همه سوال این است که چه کسی این فیلم را گرفته و منتشر کرده است؟. قطعا این فیلم از سوی خبرنگاران منتشر نشده؛ چه آنکه خبرنگارن اجازه به همراه بردن گوشی تلفن و دوربین با خود به مجلس را ندارند. افزون بر این آنها اجازه ورود به داخل صحن آن هم در یک جلسه غیرعلنی را نداشتند. اما بازبینی تصاویر منتشر شده از لحظات این مشاجره فرضیه های مختلفی به دست می دهد.اینجا را ببینید.

یلمبردار مشاجره لفظی یکی از نمایندگان نزدیک به جبهه پایداری با محمدجواد ظریف هنوز مشخص نیست و نمایندگانی که در اطراف این دو جمع شده بودند، یکی یکی فیلمبرداری را تکذیب می کنند.اینجارا ببینید.

دفاع رئیس فراکسیون اکثریت ازشخصیت ولایتی

رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی معتقد است که نامه آیت الله مهدوی کنی به دکتر ولایتی پیش از انتخابات خصوصی بوده و نباید منتشر می شد.اینجارا ببینید.  

 هزینه انتخابات الکترونیک در ایران چقدر است؟

وزیر کشور  درباره نحوه الکترونیکی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، اظهار داشت: برای برگزاری الکترونیکی انتخابات به 350 تا 400 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که این میزان نیز صرف خرید دستگاه‌های اخذ رأی و شمارش آن می‌شود.اینجارا ببینید.

نقش قربانی فر درمک فارلین

هاشمی رفسنجانی در گفت وگو با یکی از روزنامه های صبح ، نکاتی جدید را درباره ماجرای مک‌فارلین تبین کرد. هاشمی گفت:آمریکایی‌ها در آن‌موقع که این اتفاق افتاد، فهمیده بودند که ما در جنگ نمی‌بازیم و وضع عراق در میدان جنگ، خوب نیست. چون تا آن زمان از عراق حمایت کرده بودند، می‌خواستند به ما نزدیک شوند تا بعد از جنگ برنده باشند. خیلی طبیعی وارد قضیه شدیم. فردی به نام آقای ‌قربانی‌فر که در زمان شاه با بعضی از آمریکایی‌ها ارتباط داشت. اینجا

را ببینید.

ترور هاشمی چطور اتفاق افتاد؟

چهارم خرداد ماه سال 1358 بود که آیت الله هاشمی رفسنجانی از سوی گروهک فرقان در منزل مسکونی مورد سوء قصد قرار گرفت، سوء قصدی که با تدبیر و هوشمندی همسر و خود ایشان ختم به خیر شد.وی بلافاصله پس از ترور به بیمارستان شهدای تجریش جهت درمان، انتقال یافت چند روز پس از بستری شدن در بیمارستان مذکور، کنفرانسی مطبوعاتی ترتیب داد و به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.اینجا را ببینید.

محمدعلی ابطحی در صفحه اینستاگرام خود عکس جالبی از توت خوری وزیر کشور دولت اصلاحات منتشر کرد.اینجا را ببینید.

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419764