روابط عمومی دانشگاه ایلام، روابط عمومی برتر کشور شناخته شد

در جلسه‌ی مدیران روابط عمومی دانشگاه‌های کشور ، وزیر علوم ، دکتر فرهادی، از رییس روابط عمومی دانشگاه ایلام، فرهاد فتاحی به عنوان یکی از 5 روابط عمومی برتر کشور تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ایلام، در جلسه‌ی مدیران روابط عمومی دانشگاه‌های کشور ، وزیر علوم ، دکتر فرهادی، از رییس روابط عمومی دانشگاه ایلام، فرهاد فتاحی به عنوان یکی از 5 روابط عمومی برتر کشور تقدیر شد.
در متن تقدیر وزیر علوم چنین آمده است:
همکار ارجمند جناب آقای فرهاد فتاحی
سلام علیکم
اطلاع یابی، اطلاع رسانی و طرح دیدگاههای مختلف، در حوزه علم و پژوهش و فناوری و همچنین معرفی دستاورد دانشگاهها و مراکز آموزش عالی به مردم شریف ایران اسلامی، مرهون تلاش های ارزشمند کارگزارانی ست که با تدبیر و امید و روشنگری جامعه، نقش آفرینی می کنند. لازم می دانم ضمن تبریک 27اردیبهشت ماه ؛ روز روابط عمومی و ارتباطات از حضور فعال و تحسین برانگیز جنابعالی در روابط عمومی دانشگاه ایلام که حاصل آن توسعه و تقویت آموزش عالی، پاسخگویی مسئولان دانشگاه و تلاش برای کسب رضایت شهروندان و به ویژه جامعه علمی و دانشگاهی است و مصداق آیه شریف «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق« است، تقدیر و تشکر نمایم. امیدوارم با استعانت از الطاف الهی و همکاری ارزنده جنابعالی ، بتوانیم گامهای موثری در ارتقای نظام آموزش عالی ایران عزیز و افزایش و تقویت همدلی و همزبانی دولت و ملت برداریم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419761

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =