علی پروین تلفن همراهش را خاموش کرده اما اوست که حالا تمام مناسبات حسین هدایتی را به هم ریخته است.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اتفاقات مالکیتی باشگاه پرسپولیس بار دیگر گره خورده است. حالا گمانه زنی ها این است که دوباره بازی انتقال تیم ها پوچ در می آید و دولت باید به فکر راهکاری جدید برای اداره این دو تیم باشد. ابهام های گوناگون برای نحوه واگذاری سبب شد تا این پروسه طولانی ، شکست خورده معرفی شود.

هدایتی که از 6 ماه قبل با عابدینی ، علی پروین و رویانیان جلساتی می گذاشت و سعی داشت با محوریت علی پروین به هدایت پرسپولیس فکر کند ، در میانه راه پوست اندازی کرد. او برای مدیریت تیمش با گزینه های دیگری چون کاشانی و دادکان حرف زد و البته با نژادفلاح هم بست که به تیم نزدیک شود. تصمیم هایی که سبب شدند تا بین گزینه های اولیه چون رویانیان و پروین دلخور شوند. هدایتی تقریبا از بعد عید دیگر حتی کلامی درباره پرسپولیس و بحث واگذاری اش حرفی نزده. او فقط یکبار گفته که خبر بیماری اش خیلی جدی نیست و ترجیح می دهد خیلی در رسانه ها نباشد.

در فاصله 24 ساعت تا پایان سیکل واگذاری اما گروه نزدیکان به علی پروین بازی جدیدی را شروع کردند. مصاحبه های پیشکسوتانی که همگی از اطرافیان علی پروین محسوب می شوند در حمایت از گزینه رقیب هدایتی یعنی بهنام پیشرو حمایت کردند. حالا از علی پروین به عنوان یکی از اعضای پیشنهادی شرکت بهنام پیشرو به عنوان عضو هیات مدیره بعدی پرسپولیس ، در صورت پیروزی این شرکت در زمان اعلام برنده نهایی یا توفیق این شرکت در اجاره 3 ساله است.

این یکی دیگر از دست های یا علی معروف علی پروین است با مدیران پرسپولیس.

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =