ایرنا نوشت:

شبکه خبری المیادین روز دوشنبه گزارش داد، ارتش یمن ساختمان گارد مرزی عربستان و منطقه نظامی سقام را با 80 خمپاره هدف قرار داد.

برپایه این گزارش، ارتش یمن با پشتیبانی نیروهای مقاومت مردمی در پاسخ به پرواز هواپیماهای ائتلاف به سرکردگی عربستان و بمباران شهرها و مناطق یمنی مناطق مرزی عربستان را مقابل استان های صعده و الحجه هدف قرار داد.

در این گزارش آمده است، ساختمان گارد مرزی عربستان در منطقه جازان و منطقه نظامی سقام هدف 80 خمپاره و موشک قرار گرفته که در نتیجه آن دو تانک و چندین خودروی نظامی منهدم شده است.

نیروهای مقاومت مردمی یمن اعلام کردند که این حملات در پاسخ به بمباران های شهرهای یمن از سوی جنگنده های سعودی انجام می گیرد چرا که جنگنده های عربستان امروز نیز در ادامه حملات به یمن ، مناطق صعده و جبل ضین و همچنین پادگان الصباحه در غرب صنعا را هدف قرار دادند.

در پی حمله این جنگنده ها به لشکر المجد و پادگان القرض و قلعه باجل در شرق الحدیده و روستای القحوم در شمال یمن و بمباران یک مکان مذهبی ، مسجد و یک واحد مسکونی شماری از غیر نظامیان یمنی مجروح شده و خسارات فراوانی بر جا مانده است.

همچنین توپخانه ارتش عربستان روز گذشته نیز مقر نیروهای امنیتی ویژه و همچنین ساختمان گمرگ و گذرنامه را در منطقه حرض در الحجه در غرب یمن هدف قرار داد.

ارتش یمن و کمیته های مردمی نیز در پاسخ به حملات سعودی ها مواضع نظامی این کشور را بمباران کردند.

کشور یمن از ششم فروردین سال جاری (26 مارس ) در معرض حملات هوایی و بمباران هواپیماهای ائتلاف 9 کشور عربی به سرکردگی عربستان قرار دارد. در حملات هوایی علیه مردم بی دفاع یمن تاکنون بیش از دو هزار نفر کشته و بیش از شش هزار یمنی دیگر مجروح شده اند.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    2 0
    مرز به درد نمیخوره عمقی را باید بزنین. کله گنده ها مرز نمی ایند و در ستاد و مرکز و ریاض اند.