۰ نفر
۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۰

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان طی پیامهای جداگانه ای به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله و همچنین جبران باسیل وزیر خارجه لبنان تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان طی پیامهای جداگانه ای به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله و همچنین جبران باسیل وزیر خارجه لبنان، سالروز پیروزی تاریخی لبنان در برابر رژیم صهیونیستی در سال 2000 میلادی موسوم به «عید مقاومت» را به ملت لبنان و رزمندگان مجاهد حزب الله تبریک گفت.

وزیر امور خارجه کشورمان در این پیامها، پیروزی تاریخی و ماندگار مقاومت قهرمانانه لبنان در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی و آزادسازی جنوب لبنان در سال 2000 میلادی را یادآور فداکاری، مقاومت و اراده راسخ مردم غیور لبنان و رزمندگان مقاومت دانست.
دکتر ظریف این رویداد بزرگ و فراموش نشدنی را نتیجه وحدت و انسجام ملی و مقاومت وصف ناپذیر آحاد ملت لبنان از همه طوایف دینی و جریانهای سیاسی لبنان ذکر کرد که برگ زرینی در تاریخ معاصر لبنان و منطقه و نوید بخش پیروزی های بزرگ تر ملت های منطقه محسوب می گردد.

وی این پیروزی را نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملتهای مسلمان و آزاده جهان و مایه عزت و سرافرازی لبنان و فرزندان غیور و مقاومش برشمرد و سرافرازی و موفقیت رزمندگان مقاومت و عزت و سربلندی ملت بزرگ لبنان را از خداوند متعال مسئلت نمود.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حامد A1 ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    1 0
    دمت گرم