شاگردان علی دوستی مهر ارتباط پسر و فرزندی با او دارند.آنها هیجان های خاص خود را با سرمربی تقسیم می کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛اوج هیجان در چهره هر دو نفر.هم علی دوستی مهر،هم شاگردش.چنان سرمربی را بغل کرده و روی او را می بوسد که بی اختیار آدم را به بیست و پنج - سی سال پیش می برد.سی سال قبل که مهدی مهدوی کیا نونهالی بود مثل همین بازیکنان.نونهالی بود که الفبای فوتبال را اصولی آموخت.آن هم در تیمی که شهره بود به بازیکن سازی با مردی دوست داشتنی به نام علی دوستی مهر.

بدون شک علی دوستی مهر "بابای"فوتبال ایران است.مردی که بازیکنان زیادی را به فوتبال ایران تحویل داده و می تواند ادعا کند که مربی خیلی از ستاره ها بوده است.از مهدی مهدوی کیا گرفته تا جواد کاظمیان ،مهرزاد معدنچی،حسین کعبی،ایمان مبعلی،محسن مسلمان،پیام صادقیان و خیلی های دیگر که اگر قرار باشد اسم آنها را روی کاغذ آورد باید طوماری نوشت.

نام دوستی مهر با تیم های پایه عجین شده است و کسی نیست که در این مورد شک داشته باشد.شاید خیلی ها بگویند که از تجربه او می توان در تیم جوانان و حتی امیدها هم استفاده کرد اما همان یک بار که سرمربی جوانان شد و از جانب فدراسیون مورد حمایت قرار نگرفت برای سابقه دوستی مهر کافی است.البته از نگاهی دیگر شاید اخلاق خاص دوستی مهر بود که اجازه نداد تا او در تیم جوانان موفق باشد.اخلاقی پدرانه که به او اجازه نمی داد تا جز رفتاری دلسوزانه برخورد دیگری با شاگردانش داشته باشد.

دوستی مهر اما متخصص است.متخصصی بی نظیر که فقط و فقط استعداد کشف می کند.استعدادهایی که خودش ادبیات فوتبال را یادشان می دهد تا روزی بدرخشند و آینده فوتبال ایران را رقم بزنند.استعدادهایی که شاید روزی از دلشان مهدوی کیاها بیرون بیایند،در بهترین باشگاه ها بازی کنند و بشوند افتخار این مملکت.اتفاقی که بارها و بارها شاگردان علی دوستی مهر آن را رقم زده اند. 

علی دوستی مهر

 

 

251 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی A1 ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    15 65
    وااااییی.. مٌردم از هیجان...
  • مهران فضلی خانی A1 ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    67 0
    در روزگاری که همگی به دنبال پول و قدرت هستند؛ او به تنهایی بار همه مربیان فوتبال را که علاقه‌ای به استعداد یابی ندارند، به دوش می‌کشد... درود به شرفش و خداوند یار و نگهدارش.