577 روستا گازرسانی شدند/گاز لرستان 90 میلیارد تومان از مشترکین طلب دارد

مدیر عامل شرکت گاز لرستان گفت: در حال حاضر ضریب نفوذ گازرسانی به روستاهای لرستان 55 درصد است

مدير عامل شرکت گاز لرستان گفت: در حال حاضر ضريب نفوذ گازرساني به روستاهاي لرستان 55 درصد است .
به گزارش خبرآنلاین به نقل از موج ، حشمت‌الله شمس خرم‌آبادي ظهر روز گذشته  در جمع خبرنگاران با اشاره به اينکه استان لرستان داراي 2 هزار و 865 روستا است ، گفت: از اين تعداد يک‌هزار و 500 روستا شرايط گازرساني را دارد و تاکنون به 577 روستاي لرستان گازرساني شده است.
وي افزود: طي دو سال گذشته عمليات گازرساني به 402 روستاي لرستان صورت گرفته که از اين تعداد 255 روستا گازدار شده‌اند.
وي با تأکيد براينکه گازرساني به روستاهاي 20 خانوار از اولويت هاي شرکت گاز استان لرستان است، گت: امسال گازرساني به 200 روستاي لرستان از ديگر برنامه‌هاي اين شرکت است.
شمس‌‌خرم‌آبادي با اشاره به اينکه مطالبات اين شرکت از مشترکين حدود 900 ميليارد ريال است، گفت:‌ اگر مطالبات شرکت گاز پرداخت شود ما مي‌توانيم پروژه‌هاي توسعه‌اي خود را انجام و مصوبات سفر رئيس جمهور به استان را محقق کنيم.
مديرعامل شرکت گاز لرستان ادامه داد: ضريب نفوذ گازرساني روستايي از 39 درصد به 55 درصد افزايش پيدا کرده و با پروژه‌هاي در دست اقدام، اين عدد به 60 درصد که نرم کشوري است، مي‌رسد.
وي ادامه داد: برخي افراد و خانوارها اقدام به دستکاري کنتور گاز خود مي‌کنند به طوري که مبلغ واقعي مصرف گاز آن‌ها کمتر از آن ميزان محاسبه مي‌شود و کنتور کمتر از ميزان مصرف واقعي شماره مي‌اندازد.
وي اضافه کرد: اين کار به نفع استان نيست، وخطر بسيار زيادي هم جان مردم را تهديد مي‌كند

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419445

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =