دخالت های برخی افراد ،صدمات زیادی به ورزش لرستان وارده کرده!!

مدیر گروه تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت:دخالت‌های برخی افراد در خارج از گود ورزش صدمات زیادی را بر پیکره ورزش لرستان وارد کرده است.

 

مدیر گروه تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت:دخالت‌های برخی افراد در خارج از گود ورزش صدمات زیادی را بر پیکره ورزش لرستان وارد کرده است.

 

به گزارش خبرآنلاین ،مهرداد کریم پور در گفت و گو با  پایگاه خبری، تحلیلی ورزش لرستان اظهار کرد: ورزش لرستان پتانسیل‌های بالایی دارد که در کمتر جایی از کشور می‌توانیم شاهد آن باشیم و انتظار داریم مسئولان استان به ورزش لرستان توجه بیشتری با نگاه شاخصی داشته باشند.

وی عنوان کرد: در لرستان با کمترین هزینه روی تیم‌ها شاهد آن هستیم که بهترین نتایج را در کشور کسب می‌کنیم و سایر استان‌ها که هزینه های چندین برابری را انجام می‌دهند مثل تیم های ما نتایج قابل قبولی را کسب نمی‌کنند.

این مدرس دانشگاه بیان کرد: در ورزش باید با دید مثبت به مسائل نگاه کرد و همین دید مثبت می‌تواند به بهبود اوضاع ورزش کمک فروانی کند، چرا که وقتی دید خوبی به ورزش داشته باشیم، می‌توانیم ورزش را به نحو مناسبی مدیریت کنیم.

کریمپور، داشتن برنامه‌های علمی و اجرایی را مهم ترین الویت ورزش لرستان عنوان کرد و بیان داشت: برگزاری کارگاه‌های علمی و توان افزایی مربیان باید در هر فصل انجام شود تا بتوانیم علوم به روز و جدید  را به راحتی در اختیار ورزشکارن مان قرار دهیم.

وی برگزاری گردهمایی های فصلی، توسعه تخصصی آموزشی،اردوهای کوتاه مدت، نیاز سنجی و شناخت از ورزش استان را از نیازهای مهم ورزش لرستان عنوان کرد و گفت: باید برای هر رشته ورزش آن از جایگاه واقعی خودش نگاه کنیم و بتوانیم آن را نسبت به گذشته رشد و پرورش دهیم.

مدیر گروه تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود: به اعتقاد من رشته های ورزشی در سه تیپ گروه بندی می‌شوند، تیپ اول ورزش‌هایی هستند که به مردم معرفی شده‌اند و رغبت عمومی نیز برای پیوستن به آن‌ها زیاد است، تیپ دوم ورش‌های های هستند که در حال رشد هستند و زمینه های توسعه آن در حال انجام است و تیپ سوم نیز ورزش هایی هستند که نه مردم به آن ها رغبت دارند و نه مسئولان برای پیشرفت آن ها برنامه‌های استاندارد و اصولی را اجرا کرده‌اند.

کریمپور عنوان کرد: باید برای هر 3 تیپ رشته‌های ورزشی، برنامه خاص خودش را اجرایی کنیم تا بتوانیم همه ورزش‌ها را به سمت توسعه سوق دهیم، تا شاهد ورزشی زنده و بالنده در سطح جامعه باشیم.

وی همچنین خواستار احیای سریعتر مرکز پیکرسنجی ورزش خرم آباد شد و بیان کرد: این مرکز می‌‌تواند کمک خوبی به توسعه ورزش داشته باشد چرا که پایه‌گذار ورزشی علمی در استان است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419443

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =