وزیرخارجه کشورمان به همراه عراقچی امروز در صحن علنی مجلس حضور یافتند و به سوالات نمایندگان پاسخ دادند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان به همراه معاون خود سید عباس عراقچی صبح امروز در صحن غیر علنی مجلس حضور یافتند و به سوالات نمایندگان پیرامون مذاکرات هسته ایی پاسخ دادند.

گزارش های منتشر شده امروز از  جلسه غیرعلنی مجلس در رسانه ها حاکی از آن است که اکثریت نمایندگان با پاسخ ظریف قانع شده اند اما  مجلس امروز بی حاشیه هم نبود و رویدادهای آن با واکنش بسیاری از نمایندگان و رسانه ها روبه رو شد. تا جایی خبر فریاد های کوچک زاده دست به دست در شبکه های اجتماعی چرخید.

در این زمینه وب سایت تحلیلی انتخاب به نقل از سخنگوی مجلس نوشته است:سخنگوی هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه در جلسه غیرعلنی وزیر امور خارجه مهمترین مسائل مطرح شده در بیانیه لوزان را برای نمایندگان تشریح کرد، گفت: دکتر لاریجانی با توجه به تجربه خود موضوع حمایت از مذاکرات را مطرح کرد، البته ایشان تاکید کرد که باید خواسته‌های ملت و نظام نیز در مذاکرات دنبال شود.

وی افزود: در این جلسه وزیر امور خارجه مهمترین مسائل مطرح شده در بیانیه لوزان را برای نمایندگان تشریح کرد.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس افزود: همچنین عباس عراقچی عضو تیم مذاکره‌کننده به صورت مبسوط درباره مذاکرات اخیر و دغدغه‌های رهبری مسائلی را مطرح کرد.

وی ادامه داد: همچنین در ادامه این جلسه غیرعلنی 4 نفر از نمایندگان سوالاتی را درخصوص نحوه لغو تحریم‌ها، بازرسی از فردو و مجموعه تاسیسات هسته‌ای مطرح کردند که به این سوالات نیز پاسخ داده شد.

نعمتی افزود: وزیر امور خارجه در ادامه در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان در مورد اظهارات ضدونقیض مقامات آمریکایی گفت که آمریکایی‌ها 30 سال است که با روش چماق و هویچ خودشان را عرضه کرده‌اند و ما قول می‌دهیم که از دستاوردهای هسته‌ای به خوبی دفاع کنیم.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس همچنین در پاسخ به این سوال که آیا در مورد دبه کردن آمریکا هم نمایندگان سوالاتی مطرح کردند؟ گفت: چون جلسه غیرعلنی بود، نمی‌توان راجع به آن توضیح داد، اما وزیر امور خارجه در این‌باره مسائلی را مطرح کرد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا کاهش سانتریفیوژهای فوردو به 350 عدد صحت دارد، گفت: سانتریفیوژهای فردو به همان تعداد 1044 عدد باقی خواهد ماند و کاهش آن صحت ندارد.

واکنش های نمایندگان و حواشی امروز مجلس را در گزارش ذیل از نظر می گذرانید:

 کوچک زاده به ظریف: در منطقه گند زدید! رهبری دستور دادند مذاکرات متوقف شود! من از طرف ایشان می گویم!/ ظریف: رهبری کلامشان قاطع است و نیاز به سخنگو ندارند 

سایت خبری انتخاب در گزارشی از جزئیات حواشی امروز مجلس نوشته است: در شرایطی که امروز مهدی کوچک زاده نماینده پرسروصدای مجلس مدعی شد که «ظریف در جلسه امروز مجلس، صدایش را بالا برده و بی ادبی کرده»، یک منبع مطلع که در جلسه اخیر مجلس از نزدیک شاهد حواشی این ماجرا بود، توضیحاتی به خبرنگار «انتخاب» ارائه داد.

این شاهد عینی ماجرا گفت: آقای کوچک زاده قبل از اینکه آقای ظریف برای پاسخ سوالات نمایندگان به پشت تریبون یرود جلوی وزیر خارجه را گرفت و گفت «باید اجازه بدهی من صحبت کنم» که رییس مجلس گفت «2 نفر از هر جناح صحبت کرده و الآن نوبت پاسخ ظریف است»

ظریف پس از اتمام سخنانش، به سوی درب خروج حرکت کرد و در میانه مسیر، در حال خداحافظی با نمایندگان بود که یکباره آقای کوچک زاده خود را به وزیر خارجه رساند و با لحنی توهین آمیز گفت: «در منطقه گند زدید»

کوچک زاده سپس فریاد کشید که رهبری دستور داده مذاکرات را متوقف کنید!!

پس از داد و فریاد این نماینده مجلس، وزیر خارجه به او آرام گفت: «[رهبری] چه موقع دستور داده اند؟» که کوچک زاده با همان فریادها به سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره کرد که فرموده بودند «زیر تهدید مذاکره نمی کنیم»! و سپس ادامه داد که «من از طرف ایشان می گویم»!!

این شاهد عینی افزود: پس از فریادهای شدید کوچک زاده، ظریف نیز با صدای بلند گفت: رهبری کلام «قاطع» و «برا» دارند و نیاز به سخنگو ندارند. وزیر خارجه کشورمان پس از این بیان این سخن، مجلس را ترک کرد.

مشاجره تند رسایی و کوچک زاده با ظریف

سخنگوی هیات رئیسه همچنین جو نشست غیرعلنی با ظریف را آرام و صمیمانه توصیف کرد. با این حال، به نوشته خبرگزاری ها، نخستین صحنه ای که خبرنگاران در بدو ورود به صحن مشاهده کردند، مشاجره تند حمید رسایی و مهدی کوچک زاده با وزیر امور خارجه بود.

براساس این گزارش، کوچک زاده مقابل ظریف و روبروی جایگاه ناطقان ایستاده بود و فریاد می زد. محمد حسین قربانی نماینده آستانه نیزپیش از شدت گرفتن بیشتر درگیری لفظی، ظریف را که امروز چفیه ای به گردن انداخته بود به بیرون از صحن مجلس هدایت کرد.

کوچک زاده صبحانه خوب می خورد!
 
محمد حسین قربانی درباره اتفاق امروز گفت: به نظرم نباید پیاز داغ این ماجرا را زیاد کرد، شاید بیشتر بتوان گفت که مشکل از تن صدای آقای کوچک زاده است.

نماینده آستانه به طنز گفت: آقای کوچک زاده صبحانه خوب می خورند و ماشاالله لحن صدایشان هم تند و بلند است، سوالی را با همان لحن از آقای ظریف پرسیدند؛آقای ظریف هم متقابلا در اقدامی واکنشی با همان لحن پاسخ دادند واین صحنه شکل مشاجره به خود گرفت .

وی در باره سوال مطرح شده از سوی کوچک زاده نیز توضیح داد: آقای کوچک زاده می خواست وزارت خارجه درباره روند مذاکرات شفاف تر صحبت کند و آقای ظریف هم گفتند کاملا شفاف با نمایندگان صحبت کرده اند .

نماینده آستانه به ایران خبر گفت: وقتی صدای دو نفر بلند شد، من از آقای ظریف خواستم برای پیشگیری از درگیری احتمالی در صحن نمانند.

قربانی گفت : رییس مجلس توضیحات آقای ظریف و عراقچی را کافی ارزیابی کرد؛ البته ممکن است نمایندگانی هم باشند که نظری غیر از این دارند.

جلالی: مذاکره کنندگان تاکید کردند زیر بار بازرسی از تاسیسات نظامی نمی روند

رییس فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی گفت: محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه و سید عباس عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره کننده در جلسه غیرعلنی مجلس بیان کردند که زیر بار بازرسی از تاسیسات نظامی نمی روند.

کاظم جلالی افزود: تیم مذاکره کننده ما در این جلسه بیان کردند اگر کسانی بخواهند تاسیسات نظامی را بازدید کنند ما زیر بار بازرسی از این تاسیسات نمی رویم ولی اگر بخواهند تاسیسات هسته ای را براساس آنچه در ان پی تی و قواعد بین الملل آمده بررسی کنند همکاری ها انجام می شود.

وی که با ایرنا گفتگو می کرد، جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس را « خوب» ارزیابی کرد و گفت: سخنان ظریف قاطع و در عین حال قانع کننده بود.

رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: آقای ظریف بیان کرد« ما ادامه دهنده خط مقاومت هستیم و تمام توان و تلاشمان را انجام می دهیم تا مذاکرات براساس عزت ملی و حفظ منافع کشور و تدابیر رهبری انجام گیرد».

وی گفت: آقای ظریف همچنین بیان کرد که تذکرات رهبر معظم انقلاب در سخنانشان در همه امور به تیم مذاکره کننده کمک کرده اند.

لاریجانی: توضیحات ظریف کافی بود

لاریجانی گفت: آقایان ظریف و عراقچی در جلسه غیر علنی دو ساعته توضیحاتی را درخصوص مذاکرات هسته‌ای به نمایندگان ارائه دادند.

دکتر علی لاریجانی در آغاز جلسه علنی با اشاره به  دو ساعت تاخیر در آغاز جلسه، گفت: از ساعت 8 تاکنون دو ساعت جلسه غیرعلنی در مورد مباحثی که در مذاکرات هسته‌ای مطرح شد داشتیم، از این روآقایان ظریف و عراقچی توضیحات کافی در مورد نحوه مذاکرات و مذاکرات اخیر داشتند.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: نمایندگان هم نقطه نظرات خود را مطرح کردند، بنابراین ما  امیدوارم در این تعامل و گفت‌وگوهای دوجانبه مذاکرات به نحو بسیار خوب و متینی ادامه پیدا کند و دستاورد مناسبی برای ملت ایران داشته باشد .

واکنش اسماعیلی به رفتار کوچک‌زاده

پرویز اسماعیلی معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری در یادداشتی  در صفحه اینستا گرام خود با عنوان" فریاد" به رفتار مهدی کوچک‌زاده در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی واکنش نشان داد. اسماعیلی نوشته است:

یک. امام خمینی رحمت الله علیه: هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید.

دو. رهبر معظم انقلاب: هیچ کس نباید مذاکره کنندگان را سازش کار بداند و یا مورد تضعیف و توهین قرار دهد (92/8/12). اطمینان داریم تیم مذاکره کننده اجازه دست اندازی به حقوق ملت را نمی دهند (93/4/16). مذاکره کنندگان ما حقا و انصافا، و با منطق ایستادگی می کنند (93/9/6). و... سه. جان کری: در طول خدمتم تنها دیپلماتی که در مذاکرات سر من بارها داد کشیده، جواد ظریف است. به او گفتم در طول عمرم هیچ فردی اینگونه سرم فریاد نکشیده و مرا اینگونه متهم به سوء نیت و بی اعتمادی نکرده بود.

چهار. آقای کوچک زاده جانباز دفاع مقدس و انسان دلسوزی است. ان شاالله هدفش از اینگونه سخن گفتن با "فرزند انقلاب" این است که او این حرارت و فریاد را در دور بعدی مذاکرات بیشتر به طرف آمریکایی منتقل کند.

قشقاوی: رضایت اکثریت نمایندگان از توضیحات ظریف

معاون وزیر خارجه با بیان اینکه اکثریت قاطع مجلس از تبادل نظر در جلسه غیر علنی امروز بسیار راضی بودند، گفت: نشست امروز نشان داد که تمام ارکان نظام و مسئولان در حوزه منافع ملی به یک اجماع ملی رسیده‌اند.

حسن قشقاوی درباره نشست غیر علنی امروز(یکشنبه، 3خرداد) مجلس شورای اسلامی که با حضور محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه و عباس عراقچی برگزار شد، گفت: خوشبختانه نشست دو ساعته امروز با نمایندگان مجلس در جلسه غیرعلنی بسیار مثبت و پربار بود و آقایان ظریف و عراقچی در این جلسه توضیحات مناسبی را درباره روند مذاکرات هسته‌ای به نمایندگان مجلس ارائه کردند.

معاون وزیر خارجه ادامه داد: فضای جلسه بر پایه دوستی، همدلی و هماهنگی بود؛ خصوصا نشست امروز نشان داد که تمام ارکان نظام و مسئولان در حوزه منافع ملی به یک اجماع ملی رسیده‌اند.

وی در گفت‌وگو با خانه ملت افزود: در جلسه غیر علنی امروز از دو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس و فراکسیون اصولگرایان نمایندگانی به طرح نظرات فراکسیون‌های متبوع درباره مذاکرات هسته‌ای پرداختند، اما به نظر من اکثریت قاطع مجلس از تبادل نظر و جلسه امروز بسیار راضی بودند.

وقتی کوچک زاده به فریادهای خود واکنش نشان می دهد/گفتگوی من با ظریف آرام و چالشی بود

مهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس گفت که صحبت هایش با محمد جواد ظریف « آرام و البته چالشی » بوده و افزود: اصولا فضای گفت و گو ، بلند صحبت کردن بود، نه دعوایی بود و نه کسی به کسی فحش داد.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اتفاقات امروز صحن علنی مجلس شورای اسلامی و درج خبری از این اتفاقات در سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: من هنوز سایت شما را ندیده ام ولی اس .ام. س هایی که برایم می رسد را می بینیم دروغی که برخی نوشتند و خبرگزاری ایرنا هم که توقع نداریم آن را می نویسد ؛ این که ما بر سر ظریف فریاد زدیم ؛ نه مقدمه و نه موخره ای دارد.

وی افزود: گفت و گوی امروز من با اقای ظریف آرام البته چالشی بود و محتوای آن این بود که گفتم شما با این رویه تان به حرف اقا توجه نمی کنید و موجب خدشه در وحدت جامعه می شوید و خودتان فرمودید که داعش در منطقه چه می کند و کشورهای منطقه خیلی با ما بد هستند و در این شرایط به وحدت احتیاج داریم و جز مسیر آقا نمی شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در این هنگام آقای ظریف داد کشید که به من می گویند خائن . شما چرا این را نمی نویسید که اول ایشان داد کشید ؟ چرا می نویسید کوچک زاده فریاد زد؟ این درست نیست .

وی اضافه کرد: بله بعد از این اصولا فضای گفت و گو بلند صحبت کردن بود نه دعوایی بود و نه کسی به کسی فحش داد ایشان بی جهت صدا را برد بالا و بی ادبی کرد و جوابش را هم گرفت و رفت.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: شما هر طور صلاح می دانید عمل کنید نظر مثبتی که ما داریم عوض می شود البته این تهدید نیست و اگر فرصت کنم در اینستاگرام هم می نویسم.

به گزارش خبرآنلاین کوچک زاده بعد از اتفاقات امروز مجلس در صفحه شخصی اینستاگرام خود این گونه نوشت:

 تاکی می توان چهره ی واقعی افراد را از دید مردم پنهان کرد؟

تا کی می توان کم کاری های موجود در دولت را (بخصوص در بحث مذاکرات) با حاشیه سازی و جنجال رسانه ای پنهان کرد؟

تا کی می توان فریاد های دیگران را به آواز خوانی بلبل تشبیه کرد؟

آیا زمان آن نرسیده تا پرده از واقعیت ها برداریم و مردم را امین تر از غربی ها بدانیم؟

در جلسه غیر علنی امروز مجلس که با حضور آقایان ظریف و عراقچی برای تشریح روند مذاکرات برگزار شد، باز شاهد حاشیه سازی دوستانی بودیم که میانه ای با واقعیت ندارند و در حالی که در پایان جلسه نمایندگان ملّت برای توضیحات بیشتر با آقای ظریف صحبت می کردند، اما متاسفانه آقای وزیر با صدای بلند و لحنی تند شروع به توجیح کارهای خود کرد و این در حالی بود که وقتی نوبت به بنده و دیگر دوستان رسید، خبرنگاران وارد شدند صحن مجلس شدند و تنها بازتابشان از صحبتهای نمایندگان با آقای وزیر، حاشیه سازی و بزرگنمایی صحبت های نمایندگان جهت افزایش بازدید سایت هایشان بود.

حال باید پرسید تا کی می توان با تخریب دیگران و بد جلو دادن چهره آنان، می شود واقعیت را از دید مردم فهیم و ملّت بزرگ ایران اسلامی پنهان کرد؟

49 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 65
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نظري IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    اينا رو ابتدا به ملت واگذار كنين و اون دنيا به خدا
    • امیر تبریز اوغلی IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
      ظریف رو با این همه وا دادن به کی واگذا کنیم؟
    • کریمی A1 ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
      و همین طور خبر آن لابن را با این یک جانبه نگری هایی که حالا دیگه می شه گفت همیشگی شده
    • محمد سلطانپور DE ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
      7 96
      ظریف شروع کننده توهین و فریاد بود فیلمش تو تابناک هست بهترین پاداش ظریف رو خود آمریکایی ها بهش میدن رسوایی و کودتای ۲۸ مرداد که بخاطر اعتماد به آمریکا واسه مصدق موند واسه ظریف هم میمونه
    • محمد IR ۰۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
      77 8
      لعنت به کاسب تحریم که هرچی میکشیم از اینا میکشیم
    • سیدمهدی کاظمی ایران اوغلی ضد تمام پان ترکها A1 ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
      16 1
      آقای سلطانپور مگه قراره مثل عهد بوق کودتا بشه و ما دست رودست بذاریم؟ آقای کریمی تو کجای این خبر یک جانبه نگری هستش؟ آقای تبریز اوغلی که البته با عرض پوزش شک دارم فرزند تبریز باشی کل عملکرد مذاکره کنننده اصلی دولت احمدی نژاد رو به کی واگذار کنیم؟
  • حساس A1 ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    آقای کوچک زاده مردم مسئولین خدمتگزار رو میشناسن و ازشون اطلاعات کافی دارند آنچه مسلمه برای بد جلوه دادن حضرتعالی تنها چیزی که نیاز نیست تلاش دیگران هست ، رفتار خودتان گویای واقعیتهای درونی شماست
    • بی نام IR ۰۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
      32 3
      می دانی این اقای کوچک زاده با چند تا رای نماینده شده است؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    درود بر دکتر ظریف
  • سرو IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    59 11
    عجب عکس شیطنت امیز ی
  • محمد فرج الهی A1 ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    119 9
    نزدیک انتخابات است و بازار تبلغاتی از این دست گرم اما آقای کوچک زاده عزیز طرف شما ایرانی است و نه آمریکایی یا بعثی عراقی شما حرف آنها را قبول میکنی اما حرف وزیر امور خارجه را نه مگر می شود توافقی امضا شود و رهبری در جریان نشوند این چگونه رفتاری است که شما داری اگر ادعای ولایت مداری دارید چرا از زیان مقام رهبری سخن می گویید در کدام یک از سخرانی ها پایان مذاکرات را اعلام کردند که ما نفهمیدیم و فقط شما درک مطلب نموده اید
  • مهدی A1 ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    خدایا چی می شد این کوچک زاده و رسایی نماینده مردم مظلوم افغانستان می شدن ...خدایا چند ماه دیگه باید اینارو تحمل کنیم
  • سینا IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    117 9
    مهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس گفت......اصولا فضای گفت و گو ، بلند صحبت کردن بود، نه دعوایی بود و نه کسی به کسی فحش داد. . به قول فامیل دور : من دیگه حرفی ندارم .
  • بی نام US ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    آقای کوچک زاده...قرارمون انتخابات مجلس
  • بی نام IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    اقای کوچک زاده بسه خواهشا تو مجلس اینده در هر شهری که هستید در انتخاب نمایندتون دقت کنین مجلس اینده باید از امثال اینها کلا پاک شود
  • بی نام RO ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    26 22
    راست ميگه
  • مهدی... RO ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    53 9
    آقای کوچک زاده همین حرفا رو فقط زد .حححححححح .
  • بی نام IQ ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    78 11
    برای من یه سوال حل نشده است . اگر واقعا به آقای ظریف و تیم ایشان اعتمادی نبوده چرا ایشان را برای مذاکره تعیین نموده اند؟ اصلا اگر قرار نبوده مشکلات حل شود چرا وارد پروسه مذاکرات شده ایم؟
  • مسلمون A1 ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    112 8
    کسانی که عربده می کشند دلشان برای ایران نسوخته، دلشان برای رانت هایی تنگ شده که احمدی نژاد دسشتون رو توش باز گذاشته بود. اینها دلشان بگم بگم احمدی نژاد می خواد، یکی که مثل خودشون با خودشون صحبت کنه...آدم حسابشون نکنه... چون رفتاراشون از انسانیت به دوره.
    • بی نام A1 ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
      3 1
      اسلام دین مهربانی است نه تندخویی سخن نایب امام زمان عج فصل الخطاب است که همدلییییییییییییییییی.
    • mrf A1 ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
      0 0
      آآآآآآآآآفرین بر تو واقعا حرف دلمو زدی احمدی نژادی ها نمیخاو ایران تو مذاکرات پیروز شه چون دستشون تو انتخابات بعد کوتاه میشه اینان منافع شخصیو حذبی رو به منافع ملی ترجیح میدن
  • شهاب A1 ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    61 5
    خوب میشی.....
  • ایمان A1 ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    96 6
    مردم هم ادبیات آقای کوچک زاده را می شناسند و هم دکتر محمد جواد ظریف. شخص وزیرخارجه یک دیپلمات پخته ، زبده و کارکشته هستند که برای حفظ حقوق مردم و ارتقا جایگاه بین المللی کشور از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزند. با آرزوی موفقیت برای آقای دکتر ظریف
  • محسن IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    9 41
    بله وقتی وسط بحث های مهم حرف کم بیاد . صبحانه یا فرار هم بد نیست خبرگزاری دولتی ایرنا : نعمتی با بیان این که یکی از بحث های مطرح شده موضوع بازرسی از تاسیسات و مراکز نظامی بود، گفت: عراقچی در این باره توضیح داد که بازرسی ها در چارچوب پروتکل الحاقی بوده و این گونه نخواهد بود که آمریکایی ها هر زمان که بخواهند از هر جایی بتوانند بازدید کنند . این بازرسی ها قطعا مدیریت شده خواهد بود. لاریجانی : بدون اذن مجلس اجرای پروتکل الحاقی امکان قانونی ندارد آخه جیزی که آقای عراقچی یکبار هم تو تلوزیون گفتن میخواید کتمان کنید : خجالت نداره ؟؟ حالا صد بار تکذیب کنن
  • علی A1 ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    16 29
    بهتر است دراین برهه زمانی دولت ونمایندگان ومردم همه بارهبری همدل وهمزبان باشیم وبه دشمنان اجازه سوء استفاده ندهیم وبه مذاکره کنندگان نیرو ی مضاعف انتقال دهیم . نه اینکه.... متاسفم...
  • بی نام US ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    146 7
    خانه ملت؟
    • بی نام IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
      77 7
      اسمش اینه، رسما غیر از اینه
    • بی نام A1 ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
      107 6
      مهدکودک
  • بی نام A1 ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    80 7
    دیگه دوران افراطی گری تمام شده دیگه صف ها کاملا مشخص هستند
  • بی نام FI ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    96 6
    بهترین خطاب به آقای کوچک زاده همان خطابیست که آقای دکتر مطهری انجام دادند که منجر به شکایت کوچک زاده از ایشان شد.
  • بی نام A1 ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    86 5
    عده ای ترس از تمام شدن درامد های میلیاردی خود در این دوران تحریم دارن که اینطور سر و صدا میکنن
  • بی نام A1 ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    12 44
    سلام.بااحترام به تلاش های تیم هسته ای یک مطلب راهیچ ایرانی غیرتمندی نباید فراموش کندکه این اوباماچند ماه پیش گفت اگرمی توانستم پیچ ومهره های هسته ای ایران رادر می اوردم دوستان فراموش نکنیم دزد هم دزد بدی است
    • محمد A1 ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
      31 3
      غیرتمند؟داداش انگار یه شغل حسابی داری با حقوق کافی و زن و بچه و خونه و ..... پیاده شو با مردمی راه بیا که به نون شب محتاج هستن
  • بی نام A1 ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    58 8
    افرین بر دکتر ظریف وتیمش به حرف یاوه گویان گوش ندهید
  • سید سعدی IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    41 5
    هرچه منطق ضعیفتر باشد فریاد قوی تر میشود
  • با نام A1 ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    55 5
    اقای کوچک زاده دیگه برو کنار یه جبهه رفتی کشتی ملتو مال و منال هم خوب جمع کردی بسه دیگه
  • دلسوزملت IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    54 4
    امثال کوچک زاده ها وقتی منافعشون به خطربیافته فرافکنی میکنند شما نماینده مردمید یا جناح خاص.یه خورده به فکر بیکاری و فساد اخلاقی و اجتماعی باشید داغتر از کاسه ها
  • بی نام A1 ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    53 6
    آقای کوچک زاده متاسفانه هر جا کم میارن شروع به داد و فریاد و فحاشی میکنند. مناظره با دکتر زیباکلام را فراموش نکرده ایم.
  • ایمان A1 ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    50 8
    درود بر دکتر ظریف.این اصول گراها میخوان مذاکرات شکست بخوره تا بتونن تو انتخابات بعدی رای بیارن اینا به فکر ملت نیستند بلکه میخوان خودشون قدرت بگیرن ولی خوابشو ببینن .
  • ارش.م A1 ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    0 1
    همش سیاه بازیه|جنگ زرگری
  • مصطفی A1 ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    7 1
    خواهش میکنم این چند ماه باقی مونده تاانتخابات مجلس ایناروتحمل کنید اندکی صبرسحرنزدیک است
  • بدون نام ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    2 2
    سلام كار هيچ كدومشون درست نيست زشته اينا بايد الگو باشن از نماينده ملت و دولت بيشتر از اينا انتظار ميره
  • علوی A1 ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    7 2
    اقای کوچکزاده ادعای دروغ میکند که رهبر معظم دستور توقف مذاکره را داده اند کریمی قدوسی طرح مجعول جهت توقف مذاکرات ارایه وبقرخلاف قوانین موضوعات مطروحه در جلسه غیر علنی را به بیرون مطرح میکند رسایی هم در روزنامه وشبنامه ودرمجلس وغیر مجلس مدام به رییس جمهور ودولت خصوصا به وزیر خارجه وتیم مذاکره کننده میتازد ایا حرکات اینان جز در جهت منافع باندی وگروهی است این حرکات برکدام منطق عقلی وسیاسی استوار است ایا معنای سال همدلی بادولت وملت که فرموده رهبر معظم است اینست خدایا ملت ومسولین را از شر عقده های درونی اشخاص که به دروغ رنگ عقیدتی میزنند حفظ فرما
  • محمد A1 ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    4 1
    مصیبت کشور وجود عده ای وکیل در مجلس است که ادبیات چاله میدانی دارند و جیره خود را از همین ادبیات می گیرند .باید به حال موکلی که نماینده اش در واقعیت هم کوچک است گریست
  • بدون نام ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    6 0
    جناب دكتر ظريف مردم فهيم ايران از هر شخص را ارگاني بهتر وضعيت كشور و ملت را درك ميكنند لذا شما بعنوان نماينده مورد اعتماد ملت ايران با قدرت مذاكرات را ادامه دهيد تا با خبرهاي خوب و سازنده اميدوارم مردم ايران را خوشحال كنيد لذا اشخاصي هستند كه با حرفهاي كاملا پوچ و بي ارزش دنبال منافع شخصي خودشان هستند و به هـيچ عنوان منافع كشور و مردم براشون ارزشي ندارد پس تا موفقيت چيزي نمانده است .
  • بی نام IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    2 9
    اصلاحاتیها هم میخوان به هر قیمتی رای بیارن اتیششونم خیلی تند
  • محمد سلطانپور DE ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    2 13
    ظریف فکت شیت مورد دستور رهبری کو؟ ظریف همدلی و همزبانی با مردم کو؟ ظریف بازی با کلمات برای فریب مردم درست نیست بازرسی با دسترسی چه فرقی دارد ظریف صداقت و راستگویی کو؟
    • بی نام IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
      4 2
      آقای سلطانپور شما اول پرچمتو درست کن که واسه فرار از فیلترینگ پرچمو عوض کردی بعد بیا نظر بده
  • بی نام CA ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    1 6
    جناب كوچكف چهره و وجهه شما نيازي به تخريب ندارد
  • بی نام A1 ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    9 3
    رفع تحریم به نفع ملت و به ضرر دلالان تحریمه
  • بی نام A1 ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    2 0
    مه فشاند نور و . . .
  • بی نام RO ۰۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    5 0
    کسایی که این مدت از طریق تحریم و فروش نفت پولدار شدن حالا میترسن برای همین فقط مخالفت میکنن اما دنیا ای طور نیست دستشون رو میشه
  • بی نام A1 ۰۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    7 1
    سلام اصلا" چرا دولت در جهت حمایت از مذاکرات فرا خوان نمی دهد مردم تکلیف همه را روشن کنند؟
  • بیدار A1 ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    5 1
    اگرایینجور حواشی نباشه واقعاکوچک زاده ورسایی حرفی واسه گفتن ندارن من هم جبهه رفتم وجانبازم واقعا رفتاراینها دقیقا باعث خجالته
  • مهدی A1 ۰۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    6 2
    سلام این آقا طعم بی کاری بی پولی بلاتکلیفی ضرر و ... را نچشیده این آقا یا مانند کبک سرش رو کرده زیر برف اوضاع را نمی بینه یا مشکل شخصی با دولت و نظام داره اگر نیاز به لغو مذاکرات باشد طبق ماده 110 قانون اساسی کشور تنها کسی که صلاحیت آن را دارد فقط رهبری است نه یک نماینده جز هرچیزی که رهبری صلاح بداند انجام می شود یا حق
  • سید A1 ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    9 0
    دشمن دانا بهتر از دوست نادان است{امیر المونین علی ع} بی کفایتی یه عده که نه سواد درست حسابی دارن ونه ادب درستی و فکر میکنن میشه با داد و غال نتیجه گرفت.
  • ایران IR ۰۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    8 2
    سلام معنی همدلی و همزبانی رو فهمیدیم .چه خوب این کوچک زاده حرف آقارو فهمید و رئیس همدلی شد اون هم بادراختیار داشتن تریبون مجلس . پیش نمازیکه تو باشی . . . . .
  • بابک IR ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    5 2
    ای کاش می توانستیم مجلس ایران رو با مجالس دیگر دنیا مقایسه ای بکنیم ... واقعاً صدای 4 تا نماینده که فقط کورکورانه فحاشی می کنند، نماینده صدای ملت است؟ فکر می کنم مردم با شرکت در انتخابات ریاست جمهوری نظر خود را درباره مذاکرات هسته ای داده اند. چرا امثال آقایان رسایی و کوچک زاده اینقدر ملت را ضعیف و بی تدبیر می دانند ولی در مطلبشان ملت را "فهیم" خطاب می کنند. آقای کوچک زاده، در پاسخ به سوال شما یعنی "تاکی می توان چهره ی واقعی افراد را از دید مردم پنهان کرد؟" باید بگویم امثال من و شما اندازه قضاوت کردن در مورد بقیه افراد نیستیم.
  • بی نام IR ۰۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    0 3
    تیارت جالبی بود
  • بی نام A1 ۰۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    12 4
    اقای ظریف مردم نماینده های ......... میشناسند شما با قدرت به کارت ادامه بده دلاور
  • امیر IR ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    16 4
    این اقای کوچک زاده که میگه من نخبه هستم میتونه چند کلمه انگلیسی صحبت کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟عایا
  • علی IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    3 0
    اصولا فضای گفت و گو ، بلند صحبت کردن بود، نه دعوایی بود و نه کسی به کسی فحش داد. نه توروخدافحش هم بدین
  • بی نام IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    11 3
    آقای کوچک زاده شما و امثال شما بدانید که ظریف به عنوان یک قهرمان در ذهن این مردم ماندگار خواهد شد
  • داود IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    7 1
    ضمن تشکر از زحمات وقدردانی ازایشان ای کاش نمایندگان خودشان را یک حظه جای مردم بدبخت وستم دیده در حال تحریم میگذاشتند نه با اون حقوق کلان گرفتن وبا بی درایتی صحبت کردن متاسفانه مجلس داره میشه چاله میدان در صورتی که باید الگو باشه.
  • آرزو A1 ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    5 2
    جای کلنل لیاخوف روسی خالی ..نور به قبرت بباره عزیز کجایی الان ؟؟