رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: در سال گذشته ۷۱۵ زندانی در استان اصفهان توسط خیران از زندان‌ها آزاد شدند و حتی نزدیک همین تعداد را مانع ورود به زندان شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در اصفهان به نقل از تسنیم، احمد خسروی وفا ‌در همایش بزرگ خیرین نسیم مهر استان اصفهان اظهار داشت: در سال گذشته 715 زندانی در استان اصفهان توسط خیران از زندان‌ها آزاد شدند و حتی نزدیک همین تعداد را مانع ورود به زندان شدند.

وی با بیان اینکه در بین استان‌ها به غیر از تهران، استان اصفهان بیشترین کمک را جهت آزادی زندانیان و خانواده‌های زندانیان داشته‌، افزود: این روند استقبال خیران برای کمک به زندانیان و خانواده‌ آنان روند رو به رشد و افزایشی داشته است.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان تصریح کرد: خیریه امام موسی کاظم(ع) و نیز سایر خیریه‌ها در هر کجا که نیازی بوده دست رد به خانواده زندانیان نزدند و به آنها کمک کردند.

وی با اشاره به اینکه با همکاری صدا و سیمای اصفهان سال گذشته ماه رمضان ویژه برنامه "یک شهر ضیافت" پخش شد،گفت: این برنامه یکی از پر مخاطب‌ترین برنامه ماه رمضان برای کمک به آزادی زندانیان بود که در هیچ کجای کشور چنین برنامه‌ای اجرا نشده که در همین راستا تفاهم‌نامه مشترک با صدا و سیمای اصفهان برای ویژه برنامه ماه رمضان امسال امضا شده است.

خسروی وفا با بیان اینکه اقدامات بسیار خوبی توسط انجمن حمایت از زندانیان و خانواده‌های آنان و ستاد دیه انجام شده، خاطرنشان کرد: در هیچ کجای کره زمین به زندانیان به این روش کمک نمی‌شود.

وی با اشاره به توصیه امام راحل که فرمودند زندان‌ها باید به دانشگاه تبدیل شوند، افزود: این اقدامات بشر دوستانه از این نوع فقط در ایران انجام می‌شود که رسانه‌های خارجی این اخبار را منتشر نمی‌کنند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان تصریح کرد: آنچه اسلام و تعلیمات دینی به ما آموخته، این است که افرادی که دغدغه اجتماعی دارند، دست خانواده‌های زندانیان را گرفته و آنها را دور هم جمع کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419339

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =