شفا آنلاین نوشت:

 عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به دنبال انتشار گزارش "حراج کودکان درشمال ایران" گفت: به نظر من چنین موضوعاتی که با شأن و شئون نظام جمهوری اسلامی هیچ سنخیتی ندارد در غالب گزارشات مخفیانه باید به مجلس ارایه شود.
دکتر عابد فتاحی  اظهار کرد: متأسفانه در جامعه شاهد مسائلی هستیم که با شأن و شئون نظام جمهوری اسلامی هیچ سنخیتی ندارند .این قبیل مسایل زائیده در آمد ناکافی،بیکاری، گرانی های اخیر کشورو مقداری اختلاس مدیران است .

وی ادامه داد: در هر صورت ما در همه جای دنیا جامعه فقیر، متوسط و ثروتمند داریم.این درحالی است که اخیرأ در کشور حالتی پیش آمده که بخش قابل توجهی ازمردم می خواهند به مال و ثروت برسند و این ثروت اندوزی در ایرانیان طی ده سال اخیر شدت یافته، که این امر ناهنجاری های بسیار شدید و افت اخلاقی را در پی دارد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برخی ازمردم در ایران نسبت به مسائل اسلامی کم توجه شده اند، در حالی که انسان باید حیا کند و از خدا بترسد.ضمن اینکه ما باید نسبت به مسائل اجتماعی و انحرافات اخلاقی، نگران باشیم و حتمأ باید به چنین مسائلی بدون ترس،لرز و وحشت توجه کنیم .زیرا در غیر این صورت و با ادامه یافتن چنین روندی ،ضرر و زیان های بسیار زیادی متوجه ما خواهد شد.

چه نهاد و سازمانی متولی رسیدگی به چنین مسایلی است؟

وی با اشاره به این که برای رسیدگی به ناهنجاری هایی ازقبیل فروش کودکان درگوشه ای ازمملکت که شأن و منزلت ما را زیر سوال می برد، سازمان بهزیستی و کمیته امداد باید به طورمستقیم وارد عمل شوند،گفت: معتقدم که باید گزارش های مربوطه نیز به مجلس ارایه شود تا به چنین مسائل فاجعه با آور بپردازیم وآنهاراحل وفصل نماییم.


وی تأکید کرد: زیرا اهمیت این موضوع از سایر مسائلی که در مجلس دنبال آن هستیم بیشتر است. من فکر می کنم این معضلات و گرفتاری های اجتماعی باید به صورت مرتب در مجلس بیان شود و نمایندگان هم باید به صورت کامل تسلط داشته باشند و در استان ها به واسطه استانداران، فرمانداران و نیروی انتظامی بتوانند این مسائل را به شکل عمیقی رصد کنند تا ریشه هایش خشکانده شود.

مشکل با برنامه های رادیویی و تلویزیونی حل نمی شود

فتاحی خاطرنشان کرد: در حقیقت چنین موضوعی به عنوان یک ناهنجاری اجتماعی فرهنگ سازی می خواهد، بنابراین مبارزه با آن باید عملیاتی باشد.ضمن اینکه با برنامه های تلویزیونی و رادیویی نمی توانیم این مسائل را کنترل کنیم. برای چنین کارهای شرم آور باید کاری کنیم که انسان ها حیا کنند و در غیر این صورت باید در معرض قانون قرار بگیرند تا بترسند و دیگر این کارها را انجام ندهند.

47232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    0 0
    واقعا کیه ک پول و رفاهو نخواد؟