بیش از 160 پروژه برای طرح در سفر هیات دولت آماده کرده‌ایم

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه از تدوین 161 پروژه برای طرح در سفر هیات دولت به استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، مجتبی نیک کردار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، از تدوین و تنظیم 161 پروژه در کارگروه های مختلف استان جهت طرح در سفر هیات دولت به استان خبر داد.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها تمامی حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، عمرانی و فرهنگی استان را شامل می‌شود، اظهار کرد: این پروژه‌ها یا درخواست برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره بوده و یا ایجاد پروژه جدید و یا برخی مجوزها و مشوق های خاص در زمینه‌های مختلف و به ویژه سرمایه‌گذاری و صنعت است.

نیک‌کردار اظهار کرد: از این تعداد 60 مورد تقاضاهایی است که جنبه درخواست داشته که یا خدمت جدیدی در استان ارائه شود و یا مشوق معناداری برای صنعت، تجارت و یا سایر زمینه‌های مشابه داده شود.

وی تصریح کرد: برخی از پروژه‌های تدوین شده نیاز به تخصیص اعتبار و بودجه داشته و برخی دیگر هزینه مالی نداشته و بیشتر جنبه نرم افزاری دارد و امیدواریم با نهایی‌شدن این پروژه‌ها با هماهنگی دفتر نهاد ریاست جمهوری، بتوانیم استان را از وضع موجود نجات داده و گامی روبه جلو برداریم.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه به برگزاری جلسات مختلف با حضور استاندار جهت بازنگری چندباره پروژه‌ها اشاره کرد و افزود: در حال حاضر بسته پروژه‌های استان برای طرح در سفر ریاست ‌جمهوری آماده است و باید آن را با نهاد ریاست جمهوری هماهنگ کرده و بتوانیم تنها در وقت سفر رییس جمهور آنها را مصوب کنیم.

وی با بیان اینکه دولت با سفر به استانهای مشابه استان کرمانشاه حدود 700 تا 800 میلیارد تومان پروژه مصوب کرده است، گفت: ما بسیار بیش از این مقدار و در حد چند هزار میلیارد تومان پروژه تعریف کرده‌ایم و در نشست‌ها با با نهاد ریاست جمهوری پیگیریم بتوانیم بیشترین اعتبار را از دولت بگیریم.

نیک‌کردار اظهار کرد: البته باید به خاطر داشت که با توجه به اوضاع موجود دست دولت برای پرداخت اعتبارات زیاد باز نیست.

وی اظهار کرد : با توجه به این مسئله از سفر هیات دولت توقع معجزه برای استان نداریم و تنها توقع ما این است که بتوانیم بیشترین استفاده را از این سفر در حل مشکلات عمده و تصویب طرح‌های مورد نیاز استان ببریم.

انتهای پیام/

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =