در دومین جلسه ستاد انتخابات شهرستان کرج، که به ریاست عسگری، معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری کرج و رئیس ستاد انتخابات این شهرستان برگزار گردید، موضوعات آسیب شناسی عملکرد اجرایی در انتخابات گذشته و مدیریت برنامه های انتخابات آتی مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه کرج، عسگری، در این جلسه با اشاره به ضرورت استفاده از تجربیات برگزاری انتخابات در سال های گذشته گفت: برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات در کلانشهر کرج، می بایست به آسیب شناسی انتخابات سال های گذشته بپردازیم و از تجربیاتی که در سالهای قبل به دست آمده استفاده کنیم.
وی با اشاره به ضرورت تعریف و تقسیم وظایف به صورت شفاف و بر اساس آیین نامه های اجرای انتخابات برای کمیته های مختلف ستاد گفت: اگر تقسیم بندی وظایف در بین کمیته ها و همچنین لایه های مختلف نیروهای اجرایی واضح و روشن باشد، تداخل در شرح وظایف به وجود نمی آید. ضمن اینکه حیطه عملکرد افراد کاملا مشخص شده و نسبت به آنچه وظیفه دارند، مسئول خواهند بود.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرج، در پایان استفاده از نیروی انسانی کارآمد و مسئول در اجرای انتخابات و ضرورت برنامه ریزی توسط ستاد انتخابات برای الزام نیروهای اجرایی به گذراندن دوره های آموزشی لازم تاکید کرده و گفت: تجربه نشان داده است در جایی که نیروهای اجرایی به شرح وظایف خود آگاهی دارند، انتخابات در شرایط بهتری برگزار شده است. لذا برای توانمند سازی این نیروها باید با برنامه ریزی منسجم امکان استفاده آنها از دوره های ا»وزشی را فراهم نماییم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =