تکذیب پناهندگی یک مجری/ گوینده شبکه خبر به آمریکا رفت

یکی از مجریان سابق شبکه خبر صداوسیما با حضور در یک برنامه رادیویی آمریکایی خبرهای منتشر شده درباره حضورش در آمریکا را تایید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، از چندی پیش اخباری مبنی بر پناهندگی هادی زنوزی اصل یکی از مجریان سابق تلویزیون در آمریکا شنیده می‌شد، که خبر پناهندگی این مجری تکذیب شد، اما مهاجرت او به آمریکا قطعی است. براساس خبر منتشر شده در «پارسینه» این مجری چندی پیش با انتشار تصویر طنز‌آمیزی در رسانه‌های اجتماعی، «شبکه خبر» تلویزیون دولتی ایران را «شبکه بی‌خبر» خوانده بود که صدای مردم مظلوم اروپا و آمریکاست!

زنوزی اصل از مجریان سابق شبکه خبر صداوسیما و رئیس کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در دولت سابق؛ پس از مدت‌ها غیبت در رسانه‌های داخلی و شایعاتی که درباره او به گوش می‌رسید، سرانجام صبح چهارشنبه بیستم می 2015 در یک رادیوی فارسی زبان در ایالت کالیفرنیا در آمریکا روی آنتن رفت.

هادی زنوزی در هفته‌های گذشته چند بخش خبری کوتاه برای برنامه‌ای با نام اتاق خبر در یک رادیوی فارسی زبان ایالت کالیفرنیا در آمریکا اجرا کرده بود اما از صبح چهارشنبه بیستم ماه می 2015 میلادی اجرای بخش خبر بامدادی این موسسه رادیویی را موقتا به عهده گرفته‌است.

زنوزی اصل که از اولین مجریان شبکه خبر بود، چندی پیش با انتشار تصویر طنز‌آمیزی در رسانه‌های اجتماعی، «شبکه خبر» تلویزیون دولتی ایران را «شبکه بی‌خبر» خوانده بود که صدای مردم مظلوم اروپا و آمریکاست!

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419189

برچسب‌ها