ایسنا نوشت:

عضو هیات رییسه شورای شهر تهران جزییات ساخت و ساز در فضای سبز منطقه چیذر را تشریح کرد.

ابوالفضل قناعتی درباره ساخت و ساز در فضای سبز منطقه چیذر گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در حفظ فضای سبز که در هفدهم اسفندماه سال گذشته بیان شد، انتظار می‌رفت که مسئولان نسبت به اجرای فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی اهتمام ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه فضای سبزی در خیابان اندرزگو نبش چیذر واقع در منطقه یک وجود دارد که در پهنه G111 قرار دارد، گفت: براساس طرح تفصیلی پهنه G111، پهنه فضای سبز عمومی است؛ اما متاسفانه شهردار منطقه بخشی از این فضای سبز را بلوک بندی و نسبت به ساخت و ساز اقدام کرده است.

عضوهیات رییسه شورای شهر تهران با بیان اینکه ساخت بلوک اول در این منطقه پایان یافته و به زودی بلوک دوم نیز مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: بررسی‌های میدانی نشان داده است که شهرداری منطقه نسبت به بلوک‌بندی این فضای سبز اقدام کرده و به زودی شاهد ساخت بلوک‌های بعدی دراین پهنه خواهیم بود.

قناعتی با بیان اینکه شهردار منطقه یک عنوان داشته است که مالکان این فضا با اخذ رأی از دیوان عدالت اداری نسبت به ساختمان‌سازی اقدام کرده‌اند، گفت: مقام معظم رهبری در بیانات خود درخصوص حفظ فضای سبز عنوان داشتند که در این فضاها حتی نباید حوزه علمیه ساخته شود و جای سوال است که چرا مسئولان رأی بر ساخت مجتمع مسکونی در پهنه G111 را داده‌اند.

عضو هیات رییسه شورای شهر تهران با بیان اینکه از مسئولان قضایی درخواست می‌شود همگام با شهرداری در حفظ فضای سبز گام بردارند، گفت: فضای سبز فیلتر تنفسی پایتخت است و نباید نسبت به تخریب آنها به هر بهانه‌ای اقدام کرد.

4646

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =