وی تاکید کرد: از کسانی که از کارمان ایراد می‌گیرند بسیار تشکر می‌کنیم و اگر کسی عیب و نقص فردی را مطرح کرد آن بهترین دوست ماست و باید برای آن احترام زیادی قائل بود.

استاندار یزد از رسانه‌ها، مطبوعات و سایت‌های خبری استان خواست تا هر جا عیب و ایرادی از مسئولین دیدند با صراحت و بطور شفاف آن را اعلام کنند و در این خصوص هیچ گونه نگرانی نداشته باشند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، سیدمحمد میرمحمدی صبح روز شنبه دوم خرداد در مراسم جشن بزرگ روابط عمومی‌های استان در محل استانداری یزد ضمن تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی به فعالان این عرصه، تبریک ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز و تبریک سوم خرداد، روز آزادسازی خرمشهر به وظایف خطیر روابط عمومی‌ها اشاره کرد و گفت: اگر «امانت داری» از پیام رسانی سلب شود خود بزرگ‌ترین مشکل را به همراه خواهد داشت و تحریف پیام‌ها در همه زمینه‌ها بسیار مذموم است.

عالیترین مقام اجرایی استان گفت: روابط عمومی‌ها فیل‌تر مؤثری هستند تا اگر مورد کذبی وجود داشته باشد از انتشار آن پیشگیری شود یا در اصلاح آن مورد کذب نقش اصلاح‌گری خود را ایفا نمایند.

سیدمحمد میرمحمدی ادامه داد: تغذیه‌های اطلاعاتی از طریق رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها اتفاق می‌افتد و این اطلاعات می‌تواند هم نشاط آور، شادی بخش و هدایتگر باشد و هم خدای ناکرده اسباب نگرانی، غم و اندوه، اختلاف، دوری و دغدغه مردم را به همراه داشته باشد.

استاندار یزد سپس تاکید کرد: تقاضای من از مدیران دستگاه‌های اجرایی و مدیران و کار‌شناسان روابط عمومی این است که همه رسانه‌ها را رفیق و دوست و همکار خود تلقی کنند و با اندک مسائلی که از طریق رسانه‌ها انعکاس می‌یابد نرنجند و آزرده خاطر نشوند.

این مقام ارشد دولت در استان یزد به ارتباط تنگاتنگ رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها هم اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها بازوان قوی برای دولت و مردم هستند و با نقشی که در شفاف سازی مسائل و اطلاع رسانی درست به مردم ایفا می‌کنند، می‌توانند فرهنگ و اخلاق جامعه را اصلاح نمایند زیرا بیشترین ناهنجاریهای اجتماعی به علت عدم شفافیتهاست و اگر مسائل شفاف شود کسی سراغ کارهای ناپسند نمی‌رود و فرهنگ عمومی اصلاح می‌شود.

استاندار در پایان از رسانه‌ها، مطبوعات و سایت‌های خبری استان خواست تا هر جا عیب و ایرادی از مسئولین دیدند با صراحت و بطور شفاف آن را اعلام کنند و در این خصوص هیچ نگرانی نداشته باشند.
وی تاکید کرد: از کسانی که از کارمان ایراد می‌گیرند بسیار تشکر می‌کنیم و اگر کسی عیب و نقص فردی را مطرح کرد آن بهترین دوست ماست و باید برای آن احترام زیادی قائل بود.


مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد در ابتدای این مراسم ضمن تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی به مدیران و کار‌شناسان روابط عمومی‌های دستگاههای اجرایی استان اظهار داشت: نقش روابط عمومی‌ها در ارتباطات درون و برون سازمانی بسیار بااهمیت است و روابط عمومی‌ها کوتاه‌ترین و مطمئن‌ترین پل ارتباطی بین مدیران و مردم هستند.

داود پاک طینت ادامه داد: روابط عمومی‌ها باید مطالبات مردم را در چارچوب قانون به مسئولین منتقل نموده و آنچه دولتمردان می‌گویند را نیز به گونه‌ای قابل فهم برای مردم تبیین و تشریح نمایند.


برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419104

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =