مهر نوشت:

معاون سازمان امور مالیاتی کشور با اشاره به دریافت الکترونیک اظهارنامه مالیاتی از مودیان، گفت: مودیان همچنین می توانند نخستین بار مالیات خود را از طریق سامانه پرداخت و تقسیط کنند.


به گزارش خبرنگار مهر، ‌حسین وکیلی با بیان اینکه تلاش سازمان امور مالیاتی آسان سازی شرایط برای مردم و کاهش مراجعه حضوری است، گفت: امکان ارائه اظهارنامه به صورت الکترونیکی قبلا فراهم شده بود اما مودیان مجبور بودند برای پرداخت به ادارات مراجعه کنند که با توسعه سامانه الکترونیکی، مراجعه حضوری به حداقل و صفر رسیده است.


معاون سازمان امور مالیاتی کشور از همکاری و جلسات مشترک سازمان امور مالیاتی با اصناف خبر داد و گفت: یکی از موضوع ها، مالیات سال ۹۳ اصناف است که پس از نهایی شدن در جلسات مشترک اعلام خواهد شد.


وی با اشاره به اینکه با طراحی نرم افزاری برای اصناف نیز امکان دریافت اظهارنامه مالیاتی بر روی سایت فراهم شده است، افزود: برای مالیات سال ۹۴ نیز جلسات مشترک با اصناف آغاز شده است.


وکیلی، استفاده از صندوق های فروش و اظهارنامه را دو موضوع مهم مرتبط با اصناف بیان کرد و گفت: از صنوف انتظار داریم به تکالیفی که در قانون برای آنها مشخص شده است، عمل کنند که یکی از این تکالیف استفاده از صندوق های فروش است.

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =