علی جباری بدون تردید یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران و باشگاه استقلال محسوب می‌شود.

خبرورزشی نوشت: او سال‌ها در استقلال و تیم ملی بازی کرده و یکی از بهترین‌ها بوده است. روز گذشته با جباری در خصوص شرایط استقلال گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.
استقلال را در فصلي كه گذشت چطور ديديد؟
شرايط تيم در 2 فصل اخير اصلاً خوب نبوده است. خواسته هواداران برآورده نشد و تيم نتايج مطلوبي نگرفت. 2 سال است نتايج ضعيف گريبانگير استقلال شده و طرفداران از اين بابت بسيار ناراحت و نگران هستند. جدا از مسائل فني و نتيجه نگرفتن، استقلال مشكل مالي هم داشت و پول كافي به تيم نرسيد البته اسپانسر هم ناراحتي‌هايي داشت.

از نظر فني عملكرد تيم را چگونه ارزيابي مي‌كنيد؟
در 2 فصل اخير، استقلال در كارهاي نقل و انتقالات خوب عمل نكرد؛ هم پارسال اين مشكل را داشتيم و هم امسال. بازيكناني كه در اين 2 فصل از استقلال رفتند با آنهايي كه آمدند، قابل مقايسه نبودند. آنهايي كه رفتند ستاره و مؤثر بودند اما آنهايي كه جذب شدند، نتوانستند به تيم كمك كنند. يك گلر برزيلي آوردند و كلي هم پول گرفت اما در نهايت چه شد؟ در نيم‌فصل چند بازيكن آوردند اما چقدر بازي به آنها رسيد؟ دوستاني هم كه در تمرين بودند به من گفتند در تمرينات كار خاصي انجام نمي‌شده و مگر با خرس‌وسط و فوتبال دستگرمي مي‌توان تيم ساخت؟ زماني كه ما در استقلال بازي مي‌كرديم يا زمان سوكوموروخوف تمرينات تيم هميشه شاداب و متنوع بود. بدنسازي كاملي هم كه نداشتيم. در اين فصل بازيكنان استقلال فقط نيمه اول مي‌دويدند و نيمه دوم اصلاً حال نداشتند!

با توجه به اين مسائل، ادامه حضور قلعه‌نويي در استقلال را درست مي‌دانيد؟
با توجه به اين شرايط نه. قلعه‌نويي در گذشته خوب عمل كرده اما در 2 فصل اخير نه. او گذشته موفقي دارد اما در فصل اخير خيلي بد نتيجه گرفت و اگر با همين شرايط بخواهد بماند سال بعد هم موفق نخواهد بود.
43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =