جنگ پنهان برای تصاحب نیمکت استقلال/ برای 4 سرمربی تیم می‌بندند

این روزها بازار گمانه‌زنی در باشگاه استقلال حسابی داغ است.

خبرورزشی نوشت: هر کس برای خودش سرمربی و مدیرعامل انتخاب کرده و روی گزینه‌هایش پافشاری و تبلیغات گسترده‌ای هم انجام می‌دهد در حالی که در مزایده چهارم، شرکت سمند به عنوان خریدار پیش‌قدم شد تا بلکه به تمام ابهامات در این باشگاه پرطرفدار پایتخت پایان بدهد.
در‌ گير و دار تمام اين گمانه‌زني‌ها اتفاق جالبي طي چند روز گذشته رخ داد كه در كنار تمام جذابيت‌ها باعث تأسف اهالي فوتبال نيز مي‌شود چون اين اتفاق واقعيت‌هاي پنهان فوتبال باشگاهي ايران را در زواياي مختلف روشن مي‌كند. در شرايطي كه همه منتظر نظر نهايي سازمان خصوصي‌سازي براي واگذاري باشگاه‌هاي سرخابي به بخش خصوصي هستند از استقلال خبر رسيد برخي‌ها با اطمينان از حضور اكيپ مديريتي و فني مد ‌نظرشان، فعاليت در بازار نقل و انتقالات را آغاز و با گزينه‌هاي مد ‌نظر خود مذاكره كرده‌اند. تا اينجاي كار مشكل خاصي ديده نمي‌شود اما ماجرا وقتي جالب مي‌شود كه از سوي چهار گروه مختلف با يكي از بازيكنان براي فصل آتي استقلال مذاكره و تماس‌هايي برقرار مي‌شود. اين بازيكن كه دوست نداشت نامش رسانه‌اي شود در تأييد اين ماجرا گفت: «راستش خودم از اين اتفاق خيلي شوكه شدم چون ديدم هر گروهي با اطمينان از روي كار آمدن مربي مد ‌نظر خود خبر مي‌داد و مدعي مي‌شد كه من مد نظر سرمربي آينده استقلال هستم. بعد از تماس دوم كه با من برقرار شد و ديدم برخلاف تماس اولي اين بار مربي استقلال يكي ديگر بود يك لحظه با خودم فكر كردم و گفتم نكند دوستانم اين شوخي را با من مي‌كنند اما وقتي ديدم تماس سوم و بعد چهارم در كمتر از دو، سه روز برقرار شد مطمئن شدم كه شوخي نيست و ماجرا كاملاً جدي بود».
حالا تصور كنيد در باشگاهي كه نه هيأت مديره‌‌اش مشخص است، نه مديرعاملش و نه سرمربي، اين همه آدم براي خود گزينه در دست داشته و از الان براي بستن تيم رايزني‌ها را آغاز كرده‌اند! جنگي پنهان براي در دست گرفتن نيمكت تيمي پرطرفدار مثل استقلال كه مي‌تواند در روزها و هفته‌هاي آتي حاشيه‌هاي فراواني را رقم بزند. نكته جالب‌تر اينكه در اين جنگ پنهان اطرافيان يك مربي خارجي هم ديده مي‌شوند؛ گويي آنها از حضور اين گزينه خارجي به عنوان سكاندار هدايت آبي‌پوشان كاملاً اطمينان دارند و در مذاكرات با بازيكنان مد‌ نظر هم با صراحت از قرارداد دو تا سه ساله سخن به ميان مي‌آورند.
براي زوج مظلومي و مجيدي رقيب جدي پيدا شد
استقلال يك تيم است و چندين مدعي دارد... درست مثل ماجراي يكدل و چند دلبر! از شوخي گذشته، داستان اين روزهاي استقلال مي‌تواند سوژه يك سريال طنز باشد... اينكه همزمان چند نفر مي‌گويند دارند استقلال را براي فصل بعد مي‌بندند، طنز تلخي است! اما جدا از اين ادعاها، خيلي‌ها دوست دارند بدانند در استقلال چه خبر است و در نهايت چه اتفاقي رخ مي‌دهد؟! مي‌گويند پرويز مظلومي گفته اگر به استقلال بيايد، فرهاد مجيدي را هم با خودش مي‌آورد يعني زوج مظلومي و فرهاد به عنوان سرمربي و مربي روي نيمكت آبي‌ها مي‌نشينند البته آتيلا هم احتمالاً ضلع سوم اين مثلث خواهد بود.
در عين حال شايعه شده منصور پورحيدري هم در جلسه هيأت ‌مديره زوج مجيد نامجومطلق و مهدي پاشازاده را توصيه كرده و نام يك مربي خارجي (احتمالاً دراگان اسكوچيچ) هم در آخرين جلسه هيأت مديره مطرح شده است و گفته مي‌شود اين مربي خارجي قرار است 2 پيشكسوت استقلال را به عنوان دستيار كنار خود داشته باشد. اما آنچه بيشتر به واقعيت نزديك به نظر مي‌رسد، گزينه‌اي است به نام عليرضا منصوريان... گفته مي‌شود گروهي از تصميم‌سازان مجموعه آبي انتخاب عليرضا منصوريان را به مالكان جديد استقلال توصيه كرده‌اند. از ما نشنيده بگيريد اما مي‌گويند عليرضا منصوريان اگر به استقلال بيايد، سيدمهدي رحمتي و آندرانيك تيموريان را هم برمي‌گرداند. برخي نزديكان اين ستاره‌هاي فوتبال هم تأييد كرده‌اند در صورتي كه منصوريان سرمربي استقلال در ليگ برتر پانزدهم باشد، رحمتي و آندو به مجموعه آبي برمي‌گردند البته همه چيز بعد از معرفي مالك جديد از مرحله گمانه‌زني فراتر مي‌رود.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =