روابط عمومی هیات هندبال کرمان برتر شناخته شد

گردهمایی مسولین روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و هیات های ورزشی استان کرمان صبح امروز در سالن همایش های هتل آسمان برگزار شد.

خبرآنلاین کرمان/ نکسیا خدیشی: در این همایش که به مناسبت هفته روابط عمومی برپا شده بوده با حضور مدیرکل اداره ورزش و جوانان ، مدیرکل روابط عمومی استانداری و تنی چند از مسولین استانی از روابط عمومی های برتر تقدیر شد.

محمودی نیا مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان ضمن تاکید بر نقش روابط عمومی‏ها در ادارات استان بعنوان بازوان اطلاع رسانی مسولین گفت: در عصر ارتباطات که سرعت انتقال اخبار به کسری از ثانیه رسیده است روزانه شاهد تبادل اطلاعات بین سازمان‌ها و مردم هستیم و در این میان این روابط عمومی هوشمند و آگاه است که می‏تواند به مانند پلی میان ارگانها و مخاطبین آنها باشد. وی ادامه داد: در شرایطی که گردش آزاد اطلاعات تعیین کننده جایگاه سازمان ها هستند روابط عمومی پویا نقش تعیین کننده را ایفا خواهد کرد.

در پایان این مراسم از روابط عمومی‌های برتر هیات‌های ورزشی تقدیر بعمل آمد که آقای فرشاد پگاه از فعالین رسانه ای و روابط عمومی هیات ورشی هندبال استان به عنوان روابط عمومی برتر معرفی و با اهداء لوح تقدیر از وی تجلیل به عمل آمد.

همچنین در بخش ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان کرمان ،روابط عمومی اداره ورزش بردسیر به عنوان برتر دست یافت.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =