افتتاح دفتر مرکزی دوو الکترونیک با حضور مقامات ارشد کره جنوبی

دفتر مرکزی دوو الکترونیک با مأموریت‌هایی جدید در تهران با حضور با حضور مقامات ارشد دوو الکترونیک کره جنوبی و گروه صنعتی انتخاب افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در اصفهان به نقل از واحد ارتباطات رسانه‌ای گروه صنعتی انتخاب محسن دولتیار مدیرعامل فروش دوو الکترونیک در ایران اظهار داشت: دفتر مرکزی فروش دوو الکترونیک در ایران با حضور یونگ سو شین مدیر عملیاتی گروه دانگبو کره جنوبی به عنوان هلدینگ مادر دوو الکترونیک کره جنوبی و مدیران ارشد گروه صنعتی انتخاب با مأموریت‌هایی جدید افتتاح شد.

وی به سفر این مقام ارشد گروه دانگبو کره جنوبی به تهران اشاره کرد و افزود: همواره از افراد تأثیرگذار دوو الکترونیک در کره جنوبی برای حضور در ایران دعوت کرده‌ایم تا از نزدیک واقعیت‌های بازار ایران آشنا شوند و سیاست‌های بازاریابی خودمان را با سیاست‌های مارکتینگ آن‌ها در دنیا که توانسته‌اند از طریق آن‌ مسیرهای خوبی را طی کنند، با توجه به واقعیت امروز اقتصاد کشور همخوان و هم‌راستا کنیم.

مدیرعامل فروش دوو الکترونیک در ایران تصریح کرد: گروه دانگبو کره جنوبی از زمانی که مالکیت دوو الکترونیک را به عهده گرفت، برنامه‌های توسعه برای حضور در بازارهای جهانی را در دستور کار خود قرار داده است.

رشد هفتاد درصدی فروش دوو الکترونیک در سال ۹۳

وی با اشاره به وضعیت این برند در ایران گفت: گروه صنعتی انتخاب به عنوان تنها نماینده تولید، توزیع، بازاریابی و فروش دوو الکترونیک در جمهوری اسلامی ایران، همچنان به همکاری‌های خود با دوو الکترونیک و از جمله مالک جدید این برند لوازم‌خانگی ادامه داد و سال گذشته با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، رشدی هفتاد درصدی فروش نسبت به ۹۲ رقم زده شد.

دولتیار به برنامه‌های امسال این شرکت فروش اشاره کرد و افزود: امسال برنامه چالشی دوبرابری نسبت به سال ۹۳ برنامه‌ریزی کرده‌ایم که تحقق این پلن فروش نیازمند برنامه‌ریزی فروش، مارکتینگ، قدرت برند و ... است که رسیدن به این نقطه نیازمند یک جریان جهانی است.

وی با تحلیل بازار لوازم خانگی و اقتصاد کلان ایران خاطرنشان کرد: هم‌اکنون بیش از پنجاه درصد از بازار لوازم‌خانگی ایران در دست برندهایی است که کالای تولیدشده وارد کشور کرده و به فروش می‌رسانند. در خصوص برند دوو الکترونیک، یک تفاوت اساسی وجود دارد و آن وجود برندی با محبوبیت، تصویر و قدرت جهانی است که تولید کالا در ایران را برنامه‌ریزی کرده‌ است.

مدیرعامل فروش دوو الکترونیک در ایران تصریح کرد: دقیقاً کالایی که دوو الکترونیک در کشور کره جنوبی تولید می‌کند و یا کالایی که در سایت مکزیک برای بازار آمریکا و سایت اسپانیا برای بازار اروپا تولید می‌شود، همان کالا را با همان کیفیت به دست کارگر و مهندس ایرانی برای بازار ایران تولید می‌کنیم.
افق روش دوو الکترونیک در بازار ایران
وی خاطرنشان کرد: افق بسیار خوبی برای برند دوو در بازار ایران می‌بینیم، زیرا هم توانسته‌ایم این برند را بومی‌سازی کنیم و هم یک انتقال فنّاوری داشته باشیم.

دولتیار در پاسخ به پرسشی در خصوص نظر کره‌ای‌ها در مورد بازار ایران تصریح کرد: آن‌ها اطلاعات بسیار خوبی از بازار ایران دارند. آن‌ها بازار ایران را به خوبی رصد می‌کنند و آن‌گونه که مشخص است، سهم خوبی از بازار لوازم‌خانگی ایران را به خود اختصاص داده‌اند.

وی افزود: آن‌ها هم فرهنگ ما را به درستی شناخته‌اند و هم نقاط قوت و ضعف بازار ایران را به درستی ارزیابی کرده‌اند. امروز هم طبق همان روال روی نقاطی دست می‌گذاشتند. آن‌ها ‌به خوبی می‌دانستند که در حال حاضر، بازار ایران آهسته حرکت می‌کند و برای آن‌ها نیز سؤال بود که چه روشی باید اتخاذ کنند تا تحرک و حرکتی در بازار ایجاد شود.

مدیرعامل فروش دوو الکترونیک در ایران در خصوص بازدید مقامات ارشد دانگبوی کره جنوبی از بازار ایران گفت: بازدید از فروشگاه‌های برند دوو نیز از دید آن‌ها بازدید خوبی بود زیرا برند دوو در نقاط بورس بازار لوازم‌خانگی تهران در امین حضور و جمهوری، فروشگاه‌های بسیار خوب با مکان‌های بسیار عالی را به عنوان برندشاپ در نظر گرفته و چیدمان بسیار خوبی از محصولات را در معرض دید مشتری قرار داده است.

توسعه فروشگاه‌های اختصاصی برند در دستور کار دوو الکترونیک

وی به سیاست شرکت فروش دوو و قائم‌مقام گروه صنعتی انتخاب در خصوص توسعه برندشاپ‌ها اشاره کرد و افزود: در شرایط فعلی لاک پشتی اقتصاد کشور، تنها راه توسعه حضور در نقطه ارتباط مناسب با مصرف‌کننده است. کالای ما باید در نقطه دید مصرف‌کننده باشد و فروشگاه‌ها بتوانند به خوبی کیفیت، پروموشن و غیره را به مصرف‌کننده نهایی عرضه کنند که در حال حاضر بهترین سیاست برای نیل به این هدف، توسعه فروشگاه‌های برند در سطح کشور است.

دولتیار در پاسخ به پرسشی در خصوص کالاهای غیرمجازی که با برند دوو الکترونیک در بازار لوازم‌خانگی مشاهده می‌شوند، خاطرنشان کرد: این مسئله متأسفانه مربوط به ضعف قوانین موجود است. هم‌اکنون کالا از چهارگوشه کشور با برند دوو وارد ایران می‌شود که ضمانت‌های متفرقه و بی‌پایه و اساسی نیز بر روی آن درج شده است که قطعاً مصرف‌کننده بعد از چند سال استفاده با مشکلات گوناگون برای تعمیر این کالا مواجه می‌شود، زیرا اگر نیاز به قطعه‌ای داشته باشد کسی پاسخگو نیست.

کالاهای غیرمجاز، امنیت مصرف‌کننده را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد 

وی بابیان این‌که ضعف قوانین باعث جولان دادن کالاهای غیرمجاز در بازار شده خاطرنشان کرد: از طریق سازمان حمایت و مسیرهای داخلی تلاش‌هایی برای حل این مسئله انجام داده‌ایم، ولی علیرغم نظر مساعد مسئولین نتوانسته‌ایم به نتیجه برسیم. به همین خاطر فشار آورده‌ایم تا بشود سرچشمه را محدود کرده و اجازه ندهیم کالا به روش‌های غیر مجاز وارد شود و امنیت مصرف‌کننده را تحت‌الشعاع قرار دهد زیرا قطعاً این مسئله سوءاستفاده از برند یا نشان تجاری محسوب می‌شود و آسیب‌هایی را متوجه مصرف‌کنندگان خواهد کرد.

مدیرعامل فروش دوو الکترونیک در ایران با بیان این‌که امروز فنّاوری روز، برند روز و کارگر و نیروی کار ایرانی در برند دوو گرد هم آمده است تصریح کرد: جریان موازی قاچاق کالا، جریان ضربه زدن به انتقال فنّاوری است و منافع صنعت ملی را خدشه‌دار کرده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419032

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =