۰ نفر
۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۰

مرحله دوم رزمایش بیت‌المقدس 27 با شلیک موفقیت‌آمیز موشک‌های نیروی زمینی ارتش آغاز شد.

به گزارش ایسنا امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان پس از انجام این مرحله از رزمایش، گفت: در مرحله اول رزمایش بیت‌المقدس 27 که در منطقه کرمانشاه انجام شد، یگان‌های واکنش سریع نیروی زمینی در کمترین زمان ممکن عملیات خود را علیه دشمن فرضی انجام دادند.

وی در ادامه افزود: در مرحله دوم رزمایش که در منطقه مرنجاب آران و بیدگل اصفهان برگزار شد موشک‌های فجر 5،‌ نازعات N6و N1 با موفقیت کامل انجام شد. در این مرحله علاوه بر یگان‌ها موشکی نیروی زمینی پهپادهای نیروی زمینی نیز که توسط مهندسان نیروی زمینی و صنعت دفاعی کشور تولید شده اقتدار خود را به نمایش می‌گذارند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه افزود: بر اساس منویات رهبری مبنی بر ایجاد جنگ‌های نیابتی و مشارکتی در منطقه توسط دشمنان نیروی زمینی این رزمایش را به مدت 7 روز در مناطق مختلف کشور برای مقابله با جنگ‌های نیابتی برگزار می‌کند.

پوردستان همچنین خاطرنشان کرد: مرحله نهایی این رزمایش در منطقه نصرآباد اصفهان با حضور تمام یگان‌های پیاده،‌ زرهی، توپخانه با حضور فرماندهان و مسئولان برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این مرحله یگان‌های هوانیروز و جنگنده‌های نیروی هوایی دشمن فرضی را رصد کرده و یگان‌های آن را منهدم می‌کنند.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 418857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =