محمد رضا داورزنی در آستانه فصل جدید رقابت های ملی والیبال این قدر رویاهای بزرگش را بلند بلند فریاد می زند که حتی گروهی از مردم می ترسند.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال که برای تشریح برنامه های سال 1394 والیبال به کافه خبر آمده بود از رویاهای شان گفت. از رویاهایی که حتی خوشبین ترین هواداران والیبال هم شهامت اینگونه اندیشیدن به آنها را به سختی پیدا می کنند. اد برخشی از حرف هایش گفت:«ما به قصد قله حرکت می کنیم. ما از تیم والیبال این انتظار را داریم که صعود کنیم و برویم جز چهار تیم و آنجا برویم برای کسب سکو و طبیعی است که باید بجنگیم. اگر من انتظارم از خودم را پایین بیاورم و بگویم همینقدر که به المپیک رفتیم، خیلی کار کردیم، این درست نیست و من خودم این را قبول ندارم. احساس من این است که ما باید بتوانیم برای المپیک انتخاب شویم و به این هم راضی نباشیم. البته شاید چند درصد هم اتفاق بیفتد که بین 12 تیم، ششم شویم و این یعنی عالی کار کردیم و اگر روی سکو رفتیم، فوق العاده کار کردیم. اگر شما انتظارت از خودت بالا و رفتن روی سکو باشد، این مسئله طبیعی است و نباید به مردم بگوییم از ما این انتظار را نداشته باشید یا همین قدر که به المپیک رفتیم کافی است. ما می گوییم مردم، جوانان شما این ارزش و توانمندی را دارند که به المپیک بروند و در المپیک هم جز بهترین ها باشند. ما الان می گوییم در ورلد کاپ از خودمان انتظار داریم جز دو تیم بالای جدول باشیم که برای المپیک سهمیه داشته باشیم؛ البته شاید نتوانیم، ولی تلاشمان این است که بشود. این که مبادا قول بدهید که مردم از دست شما ناراحت شوند، درست نیست. سال گذشته در قهرمانی جهان همین مردم به ما گفتند کاپ دستمان بود، از دستمان افتاد. الان هم ما می گوییم مردم عزیز برنامه ما رفتن به المپیک است و در المپیک تلاش می کنیم که جز 4تیم برتر باشیم و روی سکو برویم، یعنی هدفمان این است که روی سکو برویم. مگر ما سال 2010 نگفتیم 2012 می خواهیم به المپیک برویم؟ ولی نتوانستیم و با یک اختلاف امتیاز آن را از دست دادیم. ولی تلاش خودمان را کردیم. الان هم می گوییم دیگر هدف ما المپیک نیست، هدف رفتن روی سکوی المپیک است. یعنی گرفتن سهمیه المپیک وظیفه صد در صدی خودم است، و انتظار رفتن به المپیک را از خودم دارم.»

شاید هر کس دیگری جای داورزنی بود اینچنین وعده بزرگ نمی داد و از یک رویای بزرگ سخن نمی گفن که بعدها منتقدانش علیه خود او استفاده کنند اما داورزنی که موفق ترین رئیس فدراسیون ورزش ایران است ، می گوید ترسی از این ندارد که چه اتتفاقی می افتد ، می گوید باید سطح توقع مان بالا باشد تا بتوانیم برای بدست آوردنش بجنیگیم. امسال هدف گذاری والیبال ، لیگ جهانی نیست و آنها بیشتر خود را برای رفتن روی سکوی کاپ جهانی آماده می کنند تا از آنجا به المپیک ریو برسند.

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 418802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    66 1
    هم توان و هم لیاقتش را داریم، پس چرا قول ندهد؟ فراموش نکنید روزی یک گیم از کره گرفتن تیتر روزنامه ها بود
  • محمد IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    72 1
    دمش گرم.عین مرد کار می کنه عین مرد هم از خودش انتظار داره.شک نکنید والیبال با این مرد موفق تر از اینه که هست میشه
  • محمدم IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    64 0
    عشق است داورزنی