روزنامه ایران نوشت:

ساعت 21 شامگاه دوشنبه 28 اردیبهشت ماه سال جاری گزارشی از یک دعوای خونین به مأموران کلانتری پاسدار گمنام در منطقه 14 تهران مخابره شد، تجسس‌ها نشان داد این درگیری خونین بین دو جوان بوده که یکی از آنها زخمی شده است.همزمان با رسیدن مأموران به صحنه حادثه، پیکر نیمه‌جان جوان 31 ساله‌ای با آمبولانس اورژانس به بیمارستان بازرگانان انتقال یافت.هنوز چند ساعتی نگذشته بود که «علی رجبی» به خاطر خونریزی شدید تسلیم مرگ شد.ماجرای این جنایت خیابانی خیلی زود به بازپرس ویژه قتل اطلاع داده شد و تیم‌های تخصصی پلیس آگاهی تهران مأموریت یافتند تا از جزئیات قتل خونین رازگشایی کنند.

وقتی مأموران دست به کار شدند، پی بردند علی به خاطر مزاحمتی که چند پسر جوان برای دخترهای محله‌شان ایجاد کرده بودند، به قاتل اعتراض کرده است که با میانجیگری رهگذران و عذرخواهی قاتل همه پراکنده شدند. اما انگار پسر خشن، کینه به دل گرفته و زمانی که علی از خودرو پیاده می‌شود تا به سمت خانه‌اش برود، از پشت، چند ضربه چاقو به گردن وی می‌زند و پا به فرار می‌گذارد.کارآگاهان با تحقیق از دوستان علی توانستند قاتل فراری را شناسایی کنند و وی تحت تعقیب ویژه پلیس آگاهی قرار گرفته است.
«حسین رجبی» به شوک گفت: پنج فرزند داشتم و علی فرزند دوم من بود، 31 سال سن داشت. تنها نان‌آور خانه و کمک‌خرج من بود. قرار بود امسال دامادش کنم. شب حادثه علی دیر کرده بود، هرچقدر تماس هم که می‌گرفتیم تلفن همراهش را جواب نمی‌داد. خیلی نگران شدم. چند ساعتی گذشت که دوستانش تماس گرفتند و گفتند علی در بیمارستان است. خودم را به بیمارستان رساندم که متوجه شدم درگیری شده و پسرم را با چاقو زخمی کرده‌اند که همان ضربه باعث پارگی شاهرگ اصلی گردنش شده و علی به کما فرو رفته است. بعد از چند ساعت جدال با مرگ نتوانست مبارزه کند و تسلیم شد.وی افزود: دوستانش می‌گویند دعوا بر سر حمایت علی از دختران محله‌مان در برابر مزاحمان بود که علی با چند پسر جوان سر متلک انداختن درگیر شد و بعد از درگیری با قاتل روبوسی می‌کند و قضیه را خاتمه می‌دهد، اما طرف مقابل دست‌بردار نبوده و هنگامی که پسرم داشت به خانه بر‌می‌گشت، بدون اینکه متوجه شود از پشت ضربه‌ای به گردن وی می‌زند و بلافاصله از محل متواری می‌شود.پدر سیاهپوش ادامه داد: پس از مرگ علی به آگاهی رفتم و شکایتی را مطرح کردم که امیدوارم سریع‌تر قاتل پسرم دستگیر و به جزای کارش برسد.

 

 

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 418786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • میثم A1 ۰۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    12 21
    همه جنایتا یه ورش دختران ...
  • بی نام A1 ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    37 0
    خدایا چه برسر جامعه آمده که دل مردم را این همه کینه فرا گرفته
  • مصطفی US ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    32 0
    خدایا خودت به این پدر محترم صبر بده
  • بی نام A1 ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    24 3
    از این به بعد دیگه میترسیم به کسی هم کمک کنیم
  • کوروش A1 ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    26 2
    فقط اعـــدام....
  • بی نام IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    23 12
    بعضی دخترا خودشون هم مقصرن.
  • بی نام IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    28 4
    بعد بعضیا بگن اعدام بده آخه وجود همچین موجود پلیدی به چه دردی میخوره