عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال:یعنی چی که حسابرس قانونی عوض شده؟/درجلسات شیخ سفلی را نشان ما دادند!

این دست اتفاقات در فدراسیون فوتبال خیلی عادی است ، اینکه مجمع یکی را به عنوان حسابرس قانونی انتخاب کند و بعد فدراسیون یکی دیگر را به جایش صاحب حق امضاء کند!

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ جدیدترین تخلف در فدراسیون فوتبال بار دیگر بر می گردد به جمع بندی ابهام های مالی گزارشی که باید اقلا 2 سال قبل جمع بندی می شد. یک سال کمیته تحقیق زمان گرفت و هنوز هم اوضاع بی سامان باقی مانده است. در نهایت هم پیش از مجمع جدید فدراسیون فوتبال ، حسابرس قانونی بدون هیچ دلیل اعلام شده ای ، عوض شده است. اتفاقی که باز قصه را کش می دهد. خبرآنلاین در این باره گفت و گو کرد با برادران ، رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی اما او از چنین تصمیمی بی اطلاع بود ، مهدی تاج هم به عنوان نایب رئیس ذوم فدراسیون فوتبال چنین جمله ای را به زبان آورد:«والله من در جریانش نیستم.» و البته از این دو مهمتر گفت و گویی است که انجام داده ایم با شهرام دبیری ، رئیس شورای شهر تبریز و عضو جدید هیات رئیسه فدراسیون فوتبال. او در این باره می گوید:«اصلا نمی توانند حسابرس قانونی را عوض کنند . حتما اشتباه می کنید. ما در این مدت 3 جلسه با اعضای هیات رئیسه درباره حساب های مالی بحث کردیم. به راهکار مشخص رسیدیم و نحوه اصلاح را هم پیدا کردیم . قرار شد این دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را به سازمان لیگ بدهکار کنیم و طلب های مان را از آنجا و سهم شان از حق پخش و تبلیغات کسر کنیم.»

او در این بخش از حرف هایش درباره ماجرای تغییر حسابرس هم گفت:«چطور ممکن است چنین اتفاقی افتاده باشد؟ او حتی در جلسات ما حاضر بود و ما راه حل ها را برای حل مشکل به خودش گفتیم. به نظرم اشتباهی شده است. شاید هم کسی که جای او امضاء کرده زیر مجموعه اش باشد چون نمی توانند قانونا او را عوض کنند. من این چند روز درگیر بودم و دعوتنامه هیات رئیسه را ندیدم و برگه های پیوستش را نخواندم اما می دانم شیخ سفلی تمام جلسات ما را می امد و مسئول رسیدگی به حل ابهام ها بود.»

به نظر می رسد این عضو هیات رئیسه که تاکید می کند برای تغییر حسابرس قانونی برگه ای امضاء نشده خیلی در جریان تغییر ناگهانی نیست و می گوید:«راستش ما رسیدگی نهایی را هم ندیدیم چون قرار شد شیخ سفلی اطلاعات را تکمیل کند و بعد ارائه شود.»

شیخ سفلی اما کسی نیست که پای برگه ها را امضاء کرده و اینگونه پیش از برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال ، بار دیگر حساب های مالی فدراسیون رد می شود و باید دید این بار اعضای مجمع چه واکنشی به اتفاق جدید نشان می دهند.

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 418734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =