در دیدار رئیس جهاد دانشگاهی واحد مازندران بر توسعه همکاری‌های دو جانبه علمی و آموزشی با اداره کل مدیریت بحران استان تاکید شد.

 

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین  منطقه مازندران، رئیس جهاد دانشگاهی مازندران در این دیدار با تاکید بر اینکه این واحد دارای توانمندی‌های علمی، آموزشی و فرهنگی است، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی مازندران آماده همکاری با دستگاه‌های مختلف استان است.

سیدمحمد حسینی با اشاره به اینکه مرکز چپکرود این واحد در شهرستان جویبار نیاز به کمک‌های استانی دارد، عنوان کرد: این واحد در حوزه پژوهشی در زمینه گیاهان دارویی، آبزی‌پروری و نیز گروه‌های پژوهشی  از جمله بیوتکنولوی جلبک و غیره فعال است.

وی با بیان اینکه برگزاری دوره‌های کوتاه مدت آموزشی از توانمندی‌های این واحد است، افزود: ششمین مرکز آموزش کوتاه مدت جهاد دانشگاهی مازندران در شهرستان چالوس راه‌اندازی می‌شود.

علی اصغر احمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران نیز در این دیدار بر توسعه همکاری‌های این اداره کل و جهاددانشگاهی مازندران تاکید کرد و گفت: نیاز به آموزش در بحران به خوبی احساس می‌شود و اگر بخواهیم نیروها در زمان‌های بحرانی موفق عمل کنند باید آموزش را پیشه کنیم.

وی بر توسعه همکاری‌های با جهاد دانشگاهی واحد مازندران تاکید کرد

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 418712

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =