آیت الله جنتی:خام اندیشی است اگر فکر کنیم با عقب نشینی هسته ای مشکلات اقتصادی حل می شود

آیت الله احمد جنتی با بیان اینکه مساله هسته ای مساله مهمی است و هر چه درمقابل آنان بایستیم و مقاومت کنیم و متحمل ضرر و خسارات شویم ارزشمند است، گفت: ساده اندیشی و عوام نگرانه است که تصور کنیم با قبول مساله هسته ای مشکلات تحریم و مردم برطرف خواهد شد.

   به گزارش ایرنا، امام جمعه موقت تهران در خطبه دوم نماز جمعه این هفته تهران در جمع نمازگزاران در محل دانشگاه تهران افزود: فرض کنیم که مساله هسته ای را قبول کردیم و مثل لیبی باید هر چه را داریم تحویل دهیم وعقب نشینی کنیم .سادگی وخام اندیشی است فکر کنیم با این اقدام تحریم ها برداشته شده و اقتصاد ما فعال می شود و ما می توانیم مملکت را اداره کنیم و مردم به نوایی می رسند.

وی اظهار داشت: تنها مساله ما مساله هسته ای نیست، مساله این است که آمریکا که 30 و چند سال سیلی و تو سری از اسلام ، یاران اسلام و جوانان مسلمان را خورده است؛ کمر به انتقام گرفتن بسته است.

آیت الله جنتی با بیان اینکه امریکا قصد دارد سلطه زمان شاه را صدبار ادامه دهد گفت: آمریکا قصد دارد نبض مسایل اقتصادی و سیاسی را بدست گیرند و مجلس، قوه قضاییه و قوه مجریه در اختیارش باشد.

وی یادآور شد: آمریکا قصد دارد همان وضعیت زمان شاه را اعمال کند اما بدتر، چرا که می خواهد انتقام سیلی های خورده را پاسخ گوید.

 

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 418710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =