رئیس سازمان لیگ از برگزاری کارگاه آموزشی کنفدراسیون فوتبال آسیا با همکاری لیگ برتر انگلیس برای مدیران باشگاه های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ، ، مهدی تاج اظهار داشت: کنفدراسیون فوتبال آسیا با همکاری لیگ برتر انگلیس یک کارگاه آموزشی در مورد مسایل بازار یابی، رسانه های دیجیتال و اجتماعی و بلیت فروشی در 25 تیرماه به میزبانی سنگاپور برگزار می کند.
وی ادامه داد: مدیران عامل تمامی باشگاه های حاضر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و روسای لیگ هایی که تیم هایشان در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتند به این کارگاه دعوت شده اند. به این ترتیب مدیران عامل 4 باشگاه ایرانی هم به این کارگاه دعوت شده اند. کلیه هزینه های این کارگاه آموزشی نیز از سوی لیگ برتر انگلیس تقبل شده است.
رئیس سازمان لیگ با اشاره به برگزاری دو مسابقه دوستانه در روز 24تیرماه در سنگاپور اظهار داشت: در روز 24 تیرماه دو مسابقه فوتبال هم در سنگاپور برگزار می شود. اولین دیدار ساعت 16 بین دو تیم اورتون و استوک سیتی و دیدار دوم ساعت 20 به وقت محلی بین دو تیم آرسنال و سنگاپور برگزار خواهد شد و تمامی دعوت شدگان روز قبل از کارگاه آموزشی در ورزشگاه تماشاگر این دو مسابقه هم خواهند بود.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 418695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =