«شیخ کویتی:با کمک بلاتر از اسرائیل تعهد گرفتیم»/پیشنهاد عجیب بلاتر بازی دوستانه با رژیم غاصب است؟

شیخ احمد کویتی که حالا بزرگترین حامی بلاتر رئیس فعلی فیفاست ، می گوید دیگر مشکلی میان فدراسیون فلسطین و اسرائیل باقی نمانده است.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ شیخ احمدالفهد الصباح ، رئیس کویتی شورای المپیک آسیا که حالا عضو هیات اجرایی فیفاست در پاسخ به وزیر ورزش ایران که خواهان تعلیق اسرائیل شده بود ، گفت:«البته این مشکل حل شده است. ما از طریق بلاتر پیگیری کردیم و اسرائیل تعهد داده هیچ مشکلی بر سر صدور روادید و مجوز برای فوتبال فلسطین ایجاد نکند.»

بلاتر که در آستانه مجمع فیفا نیاز به رای دارد ، حل مشکل فلسطین شاید کمک بزرگی به او باشد که دل کشورهای آسیایی و بخصوص عربی را برای رای دادن به این کشور بیشتر گرم می کند. بلاتر برای حل این مشکل برنامه ای ویژه ترتیب داده و نتانیاهو اصرار دارد این دو تیم  در مصافی دوستانه با هم بازی کنند. فلسطینی ها که با حمایت شیخ احمد توانسته اند به هیات اجرایی فوتبال آسیا برسند خیلی تمایلی به انجام این بازی نشان نداده اند و اصلا به همین دلیل است که رئیس فدراسیون فوتبال فلسطین در یادداشت هایی برای گاردین و سایر رسانه های بین المللی خواسته که فوتبال این تشکیلات غاصب تعلیق شود.

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 418573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
    3 0
    مگه تا الان همه نمیدونستن که تو فیفا فساد هست چرا تا الان کسی چیزی نگفت و کاری نکرد؟؟ به نظر من الان که فدراسیون فوتبال اسراییل رو تعلیق کردن و اسراییل به فیفا اعلام جنگ کرد تموم این چیزا پیش اومد. حالا چند روز دیگه اعلام میشه که تعلیق فدراسیون فوتبال اسراییل لغو میشه حالا ببینین کی اینو گفتم