تلاش عده ای معدود برای برهم زدن نشست دیدار صمیمی رئیس جمهوری با روحانیون، ایثارگران و نخبگان استان آذربایجان شرقی با واکنش منفی اکثریت حاضر در این نشست ناکام ماند.

در جریان این دیدار و در زمان سخنرانی یک پزشک قلب، افرادی تلاش کردند با سردادن شعارهایی، نظم جلسه و سخنرانی این نخبه استانی را برهم بزنند. مخالفت گسترده حضار تلاش این عده را در برهم زدن این نشست صمیمی با رئیس جمهوری ناکام گذاشت.اینجــا را ببینید.

 

بازتاب بیانات رهبرمعظم انقلاب در رسانه‌های خارجی

رهبر معظم انقلاب در بیانات روز چارشنبه برخی درخواست‌های طرف مقابل در مذاکرات هسته‌ای را زیاده خواهی توصیف و تاکید کردند اجازه هیچ گونه بازرسی از هیچ یک از مراکز نظامی داده نخواهد شد. این بیانات بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های خارجی داشته است. اینجــا را ببینید.

 

واکنش شهید دادمان به رد اعتبارش در مجلس

حسین علایی از فرماندهان سابق سپاه در گفتگو با خبرآنلاین در پاسخ به واکنش دادمان به موضوع رد اعتبارنامه اش در مجلس
گفت: هیچ کس نمی پذیرد در حالی که خودش علیه تفکر منافقین بوده و اصولا با خط مشی آنها مخالف بوده و مبارزه می کرده به همین دلیل اعتبارنامه او را در مجلس رد کنند. اما به هر حال چون مجلس برآمده از آرای مردم بود و سایر نمایندگان هم نمایندگانی بودند که رای مردم را داشتند و به خصوص از آنجا که ایشان معتقد به ساز و کارهای دموکراتیکی بود که بر اثر استقرار نظام جمهور ی اسلامی در ایران به وجود آمده بود؛ بنابراین این مسئله را گرچه حق نمی دانست اما تحمل کرد. اینجــا را ببینید.

 

سرلشکرصفوی:تحریمهای امروزبیش از زمان جنگ است

سردار سرلشکر سیدیحیی صفوی گفت: تحریم‌ها در زمان جنگ هم بود اما نه به اندازه امروز ، امروز امریکایی‌ها و هواداران آن‌ها یک تحریم همه‌جانبه ظالمانه و جنگ اقتصادی را علیه ملت ما به راه انداخته‌اند. وی افزود: تصور نمی‌کنم صهیونیست‌ها آن‌قدر ناشی و کم عقل باشند که برای ایران برنامه نظامی تدارک ببینند، آن‌ها از قدرت و توانمندی ایران و حزب‌الله مطلع هستند. اینجــا را ببینید.

 

مصطفی کواکبیان روز چهارشنبه در سفر به زاهدان در جمع خبرنگاران گفت: داشتن تفکر اصلاح طلبی در چارچوب نظام و قانون اساسی، مقبولیت عمومی بالا و عبور از فیلتر شورای نگهبان سه شاخص اصلی است که برای نمایندگان مجلس قائل هستیم و میزان تحصیلات، سوابق مدیریتی و نمایندگی در دوره های قبلی از ویژگی های فرعی آنان به حساب می آید. اینجــا را ببینید.

 

حضور احمدی‌نژاد در مسابقات بین‌المللی قرآن

محمود احمدی نژادرئیس جمهور سابق روز پنجشنبه در سالن اجلاس سران حضور یافت و در مراسم مسابقات حفظ و قرائت قرآن شرکت کرد. مدتی است احمدی نژاد بدون حضور مشایی در محافل دیده می شود. اینجــا را ببینید.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آقای ترکان در زمانی می‌خواستند به عنوان وزیر در دولت مطرح شوند در مجلس گروهانی را راه می‌انداختند تا بتوانند از نمایندگان رأی بگیرند. اینجــا را ببینید.

 

سخنان آیت الله یزدی در مورد دولت

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت:دستگاه‌های دولتی نسبت به برگزاری همایش‌هایی اقدام می‌کنند که این همایش‌ها هیچ تاثیری در جامعه ندارد. وی افزود: شعار امسال که «همدلی و همزبانی» است ولی معنای شعار سال این نیست که مردم جامعه فقط گوش به فرمان دولت باشند و در همه حال از دولت حمایت کنند. اینجــا را ببینید.

 

ضرغامی: از این به بعد شوخی های منشوری را منتشر می کنم

 ضرغامی رئیس سابق سازمان صدا و سیما در سالگرد برنامه دکتر سلام  گفت: من صفحه اینستاگرامی درست کرده‌ام و می‌خواهم بعضی از حواشی را در آن ثبت کنم. مسئولینی که می‌بینید بسیار جدی هستند، در پشت صحنه از روحیه بسیار طنازی برخوردار هستند. اینجــا را ببینید.

 

212 / 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 418567