مدیر جدید شبکه 3 سیما، به تندی از فوتبال انتقاد کرده و پرسیده چه دلیلی دارد یک خانم خانه‌دار ساعت 10 شب به جای یک «جنگ خوب» فوتبال ببیند؟

هفته نامه تماشاگران نوشت: پیش‌بینی می‌شود به زودی جنگ این مدیر با فوتبال، مانند کشمکش وزیر ورزش با کارلوس کی‌روش اهمیت پیدا کند
غلامرضا میرحسینی، احتمالا همان کسی است که سال‌ها قبل باید یکی از مدیران ارشد صدا و سیما می‌شده و با دیدگاه‌های عجیب و غریبش همین حداقل بیننده‌های فعلی تلویزیون را هم می‌پرانده، اما معلوم نیست در روزگاری که کج سلیقگی در برخی سیاست‌گذاری‌های رسانه ملی، پر رنگ بوده، چرا انتخاب او این اندازه به تأخیر افتاده؟
میرحسینی حالا مدیر شبکه 3 تلویزیون است. بعد از حدود 5 ماه از آغاز به کارش همین چند روز پیش گفت‌و‌گویی مفصل با ایسنا کرد و دیدگاه و مواضعش را توضیح داد. بخشی از این دیدگاه‌ها را بخوانید:
«این ما هستیم که خیلی برای پخش این بازی‌ها طالب هستیم، خیلی از کشورها واقعا به این حجم بازی‌ها را پخش نمی‌کنند و متأسفانه این مسأله را باید سامان داد.
فوتبال یک نیاز کاذب است، آیا پخش فوتبال با این حجم درست است؟ مخاطب شبکه سه دیگر عام‌تر شده است؛ مثلا ساعت 10 شب خانم خانه‌دار حقش این است که یک جُنگ خوب ببیند یا مسابقه فوتبال؟ به نظر می‌رسد فوتبال در جامعه ما بیش از آنکه فایده داشته باشد، آسیب دارد و این پخش بی‌رویه را باید مهار کرد. ورزش‌هایی را باید اعتبار دهیم که با فرهنگ و سبک زندگی ما همخوانی بیشتری دارند. از جمله کشتی؛ چرا به کشتی بها ندهیم؟ یا تکواندو و ووشو، که خانم‌ها مهارت‌های زیادی در این حوزه دارند؛ چرا ما به این‌ ورزش‌ها بها ندهیم؟ فوتبال دیگر ورزش نیست و یک تجارت و صنعت است، پشت آن باندهای وحشتناک و مافیایی است که برندسازی می‌کنند. این‌طور نیست که فلان شخصیت می‌آید، می‌شود گل‌زن برتر اروپا و بعد میلیون‌ها دلار/ یورو خریداری می‌شود. بخشی از آن، استعداد و توانمندی است، بخش دیگر آن برندسازی است؛ چرا؟ چون مثلا قرار است تبلیغات فلان محصول به واسطه او انجام شود. میلیاردها دلار در حوزه فوتبال دادوستد می‌شود. فوتبال دیگر ورزش نیست و جنبه سیاسی پیدا کرده است. چرا فوتبال در یک مقطعی به برزیل واگذار می‌شود یا جام جهانی در فلان کشور برگزار می‌شود. متاسفانه در جامعه ما هم فوتبال را تبدیل به نیاز کردند. هم مطبوعات و رسانه‌ها و هم تلویزیون و هم برنامه‌های خاص تلویزیون؛ در صورتی که نیاز واقعی جوان ما فوتبال نیست. نباید تا این حد درگیر فوتبال شوند. تقویت شدن جنبه احساس در جوان ما خطرناک است. در جامعه ما باید بین احساس و تعقل تعادل برقرار شود. چرا ورزشی مثل شطرنج را ترویج نمی‌کنیم که در یک دوره زمانی جزو رشته‌های مطرح می‌شود. باید خط‌‌شکن‌ باشیم. وقتی سبک زندگی ایرانی اسلامی مطرح می‌شود به ورزش‌ها هم باید از جایگاه خودش نگاه کرد.»
1- آقای میرحسینی گفته‌اند «خیلی از کشورها» به اندازه ایران فوتبال پخش نمی‌کنند. اولا ایشان نگفته‌اند منظورشان دقیقا چه کشورهایی است. حتی یک مثال هم نزده‌اند. احتمالا منظورشان بعضی از شبکه‌های دولتی خارجی بوده. اگر این باشد، درست می‌گویند. در بعضی از کشورها فوتبال را کانال‌های خصوصی پخش می‌کنند و به خاطر تماشای فوتبال، از بیننده پول می‌گیرند. اما آنها شبکه‌های خصوصی هستند. اگر شبکه دولتی برای خرید فوتبال پول نمی‌دهد، کسی که می‌خواهد فوتبال ببیند، انتخاب دیگری دارد. آیا آقای میرحسینی به انتخاب نداشته طرفداران فوتبال در ایران فکر کرده‌اند؟
2- آقای میرحسینی می‌گوید به ورزش‌هایی اعتبار بدهیم که با فرهنگ و سبک زندگی ما همخوانی بیشتری داشته باشد و بعد کشتی و تکواندو و ووشو را مثال می‌زند. سوال این است: چه کسی گفته کشتی و تکواندو و ووشو با سبک زندگی ما همخوانی دارد؟ کشتی همخوانی دارد؟ کجایش دقیقا همخوانی دارد؟ لباسی که کشتی‌گیرها می‌پوشند و ما هنوز نفهمیده‌ایم که چرا صدا و سیما مشکلی با آن ندارد اما با پیراهن درآوردن چند ثانیه‌ای فوتبالیست‌ها از آن فاصله دور مشکل دارد؟ ووشو و کاراته و ورزش‌های رزمی همخوانی دارند؟ فرق ماهیتی اینها با فوتبال چیست؟ اگر به این کلی‌گویی‌ها باشد که اتفاقا فوتبال بیشتر باید مورد توجه قرار گیرد چون به ما یاد می‌دهد برای رسیدن به هدف، کار گروهی بکنیم، بدون خطا، بدون فریب و بدون زدن حریف. در حالی که در ورزش‌های رزمی اگر خشونت به خرج ندهی و حریف را از پا درنیاوری، موفق نخواهی شد.
3- چند سال پیش حجت‌الاسلام علیپور- که یک زمانی دبیر ستاد منشور اخلاقی بودند و الان هم ظاهرا وظایف مشابهی در سازمان لیگ فوتبال دارند- مصاحبه‌ای کرده بودند و گفته بودند: «‌آژانس‌های صهیونیستی می‌آیند و روبرتو باجو- ستاره تیم ملی ایتالیا در دهه 90 میلادی - را به عنوان بازیکن برتر انتخاب می‌کنند، در حالی که در همان دوران جان فرانکو زولا بازی می‌کرده یا در آلمان لوتار ماتئوس بوده.» بعد نتیجه گرفته بودند که دلیل این انتخاب نه توانایی‌های فنی باجو که مذهب بودایی‌اش بوده و اینکه بعد از این ماجرا او بیاید در رسانه‌ها توضیح بدهد که در مورد همه ادیان مطالعه کرده و دینی بهتر از بودایی پیدا نکرده و با این روش به اسلام و ادیانی که برای صهیونیست‌ها تهدید هستند، ضربه بزند. (نقل به مضمون).
حرف‌های آقای میرحسینی تا اندازه‌ای آدم را یاد استدلال‌های آقای علیپور می‌اندازد. اینکه «فوتبال دیگر ورزش نیست»، اینکه «پشت آن باندهای وحشتناک و مافیایی است» و «این‌طور نیست که فلان شخصیت می‌آید، می‌شود گل زن برتر اروپا و ... بخشی از آن، استعداد و توانمندی است بخش دیگر آن برندسازی است، چون مثلا قرار است تبلیغات فلان محصول به واسطه او انجام شود...» جز مشتی حرف‌های کلی نیست. فرض کنیم خیلی از این حرف‌ها هم درست باشد. مثلا همه می‌دانند کنار یا به قول آقای میرحسینی، پشت فوتبال، بنگاه‌های شرط بندی زیادی فعالیت می‌کنند، یا شبکه‌های تلویزیونی درآمدهای سرسام‌آور دارند و گاهی همین شبکه‌های تلویزیونی و اسپانسرها، حتی بر شکل و زمان و مکان برگزاری برخی مسابقات معتبر هم تأثیر می‌گذارند. اما آیا این روابط پیچیده و به اصطلاح پشت پرده‌ها فقط در فوتبال هست؟ یعنی در وزنه‌برداری که رئیس فعلی فدراسیون ایران ادعا می‌کرد که برخی از عوامل صهیونیستی برای‌ فدراسیون جهانی‌اش تصمیم می‌گیرند، چنین شائبه‌هایی نیست؟ در کشتی که امیررضا خادم، قهرمان سرشناس ایرانی برای گرفتن یک کرسی فدراسیون جهانی‌اش، به رقیب ناشناسی از قطر می‌بازد، پشت پرده و لابی و قدرت و پول وجود ندارد؟
4- در مورد آقای غلامرضا میرحسینی یک واقعیت وجود دارد. زمانی که ایشان به ریاست شبکه 3 منصوب شدند، دوستان‌شان در برخی سایت‌های خبری، احتمالا برای خودشیرینی یا هر چیز دیگری، عکسی از ایشان با لباس کاراته منتشر کردند در حالی که پاهای‌شان را 180 درجه باز کرده بودند. بعد هم زیر عنوان «آمادگی مدیر جدید و ورزشکار شبکه سه» سوابق‌شان را این طور شرح داده بودند: « وی علاوه بر حضور در عرصه مدیریت، یک ورزشکار حرفه‌ای نیز هست. در سابقه فعالیت‌های ورزشی دکتر میرحسینی می‌توان به عناوین و افتخارات زیر اشاره کرد. کمربند مشکی دان یک کاراته سبک کان ذن ریو، کمربند مشکی دان سه تکواندو...».
چه بسا این همه تأکید بر همخوان بودن کاراته و تکواندو و ووشو با فرهنگ و سبک زندگی ایرانی و دور بودن فوتبال از این فرهنگ و سبک زندگی، به همین اندازه شخصی و سلیقه‌ای باشد.
5- سابقه دیگر مدیران صداوسیما به ما می‌گوید اولین گفت‌و‌گوی آقای میرحسینی، یکی از آخرین گفت‌و‌گوهای ایشان باشد. مثل قبلی‌ها، ایشان هم به سرعت یاد خواهند گرفت که کاری که دوست دارند را بکنند بی‌آنکه نیاز باشد به کسی یا جایی دلیلش را توضیح بدهند.

43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 418555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 56
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    مخاطبای شبکه 3فقط واسه فوتبال و گرنه مگه چی پخش میکنه که خانما خاندار بخوان ببین
    • بی نام A1 ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
      18 88
      "مدیر فوتبال ستیز"؟؟ این همه فوتبال شبکه سه نشان می دهد حتی پخش مجموعه ها را جلو و عقب و جا به جا می کند، یعنی باید 24 ساعت فوتبال نشان دهد؟؟؟
    • محمد A1 ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
      10 29
      اتفاقا دمش گرم و کاش از اول یکی بود این ایده رو اجرایی میکرد. شبکه سه قرار بود شبکه جوان باشه و قدیم اینجوری بود و ما با خاطرات سریال های قشنگ و برنامه های جشن سالگرد شبکه سه حال میکردیم و نه پخش بازی های بیخود و بی تماشاچی لیگ برتر تو ورزشگاه آزادی یا بازی چزنا با کیه وو که معلوم نیس به چه درد مردم میخوره. کافیه خود شبکه سه یک نظرسنجی بذاره تا همه ببینن نطر واقعی مردم چیه. اگه مردم نود رو نگاه میکنن به خاطر اینه که واقعا برنامه مفرح و شاد دیگه ای پخش نمیشه، به خاطر علاقه به فوتبال نیس چون نود هم در مورد فوتبال نیس و جذابیتش به خاطر حاشیه هاس. ضمن اینکه دست کم پنجاه درصد ملت و مخصوصا جوون ها خانم ها و دخترا هستن که به عنوان پای ثابت تلویزیون سالهاست حق شون خورده شده.
    • بی نام RO ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
      84 9
      این همه شبکه تلویزیونی داریم، خانم ها میتونند ان ها را ببینند
    • بهنام بچه خوی A1 ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
      119 5
      کل سیما همین یه فوتبالو داره. که گهگاهی باعث میشه مردم ماهواره رو قطع کنن و بشینن پای کانالای داخلی، چون اونور آبیا پولی اند و کارتی. قول میدم اگه فوتبال نباشه همین شبه مخاطب باقیمونده رو هم از دست بدن
    • reza IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
      31 3
      اگه فوتبال نبود من تا حالا این کانال رو حذف میکردم
  • صدرا A1 ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    فوتبال یعنی هیجان ینی واسه من بازی پرسپولیس سرتاسر هیجانه. حالا این هیجان تو ورزش ها، فبلم ها و سایر موارد اگر می‌بود اونها جایگاه فعلی فوتبال رو داشتن. اتفاقا دقیقا نگاه ایشون سیاسی و سلیقه‌ای و مثلا روشن فکرانه‌س. درست مثل وزیر ورزش که مدیریتشون رو داریم میبینیم مدیریت ایشون رو هم خواهم دید. هیجکدوم هم زورشون نمیرسه به کلیت فوتبال شروع میکنن فوتبال داخلی رو کوبیدن و بالا بردن فوتبال خارجی همون فوتبالی که پشت پردش بانده و فساده
  • بی نام GB ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    35 2
    به ایشان بفرمایید خانم ها فقط می توانند از طریق تلویزیون فوتبال ببینند ... این را دریغ نفرمایید
  • بی نام IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    1 2
    ای آقا ما خودمون همه اینهارو میدونیم منتها چرا این به اصطلاح مدیران متوجه نیستند که با جیگر طرف نیستند خدا میداند و بس....
  • بی نام A1 ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    18 2
    از صدا و سیما فقط یه فوتبال قابل دیدن هست .اونهم بگیرن تا با خیال راحت بریم سراغ ماهواره .
  • ممد آقا A1 ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    16 3
    عجب چرندیاتی بیان فرموده اند... خدا بداد مردم برسه با این مدیران و چنین افکار متحجرانه ای
  • حمید EE ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    12 1
    دیگه فوتبالم نشون ندید میخواید چی نشون بدید.با اون جنگ های مسخره و آبدوخیاری تون......
  • بی نام A1 ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    14 1
    مدیریت در سطح جهانی . همینه همینه . موفق باشید مثل همه کارهاتون دو روز دیگه میگین اشتباه بود .خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • بدون نام ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    7 2
    بلاخره اينم يه راه جلب توجه ديگه!نميدونم اين ديگه چه عقده اى كه مد شده!باشه بابا همين مونده بود مردم برا فوتبال تلويزيون نگاه كنن كه اونم ميرن تو ماهواره ميبينن!خبر جان ميدونم چاپ كه نميكنى اينم برا خودت نوشتم تنهايى بخونيش!
  • ستار A1 ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    12 1
    برو بابا دلت خوشه فقط کم مونده تو هم حرف بزنی به جز فوتبال مگه چه سرگرمی داریم وضعیت اقتصادی مردم که افتضاح, گرانیها هم کمر ما رو شکسته حداقل بزار با فوتبال کمی غصمونو فراموش کنیم. حالا خبر میخوام ببینم عرضه داری منتشر کنی یا طبق معمول چاپ نمیکنی
  • یک خانوم IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    22 2
    چرا از خانم ها مایه میذاره؟؟ خیلی از خانوما دیدن فوتبال جزء علایقشون هست...اینکه یه خانم کشتی نگاه کنه با اون لباس کشتی گیرا اشکالی نداره ولی فوتبال اشکال داره؟؟؟ چرا اینقدر مسئولین نظر خودشون رو تحمیل می‌کنن؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    15 1
    نمی فهمه . نمی فهمه . نمی فهمه
  • بی نام A1 ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    10 2
    آخه کی میشینه مثلاً ووشو نگاه کنه از تلویزیون؟ من سالی دو سه بار این مسابقات را پیگیری می کنم اونم در قهرمانی جهان یا بازی های آسیایی و تمام. فوتبال فرق داره. بعد اون جنگ شبانه هاتون رو هم دیدیم
  • sheida IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    8 2
    کاش آقای میرحسینی بدونه که من هم که یه خانومم تنها چیزی که از تلوزیون نگاه می کنم فوتباله که اگه اون رو هم پخش نکنید کلا تلوزیون نگاه نمی کنم. ورزش های دیگه جذابیت فوتبال رو نداره. چرا هرچی مدیر ضد فوتباله میاد روکار؟؟؟ اون از وزیر ورزش و این هم از این نمی خواد از خانوما مایه بذارن و دشمنیشون رو با فوتبال اعلام کنن. راست و حقیقی به مردم بگید که چون شما فوتبال دوست ندارید نمی خواید پخش بشه. فقط بدونید 80درصد مخاطبتون رو از دست می دید.
  • مجید A1 ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    11 1
    لطفاً ایشان برای یک بار برنامه نود راکه از شبکه خودشان پخش می شود را ببینند وتعدادشرکت کنندگان درنظرسنجی را ملاک تصمیمات خود قرار دهند
  • کیا IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    7 0
    چقدر هم برنامه های خوب و متنوع و جالب داره پخش میشه که فوتبال جاشون رو تنگ کرده مثلا" بشینیم شمعدونی ببینیم یا میز گرد بحث در مورد فسادهای داخلی یا اخبار.. هر موقع هر کانالی رو بالا پایین میکنی واقعا" هیچی نداره.. همین فوتبال و برنامه ی 90 هست که تلویزیونه خونه مارو روشن میکنه
  • بی نام A1 ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    3 6
    ما که هر وقت فوتبال می بینیم چرتمان می گیرد مگر گزارشگر یهویی فریادی چیزی بکشد که چرتمان پاره شود.
  • بی نام A1 ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    11 1
    یه کاری میکنین که کلا آنتن تلویزیون رو قطع کنیم و فقط از ماهواره استفاده کنیم
  • بی نام A1 ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    3 1
    خوب به سلامتی دیگه با این روند مدیر جدید کسی دیگه شبکه سه هم مثل بقیه شبکه ها نمیبینه ...فقط فوتبالی ها بودن که شبکه سه را میدیدن اونها هم دارن فراری میدن
  • بی نام A1 ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    70 3
    در نظام ما برای مدیریت کلا ادم قحطی شده...این اعجوبه ها را از کجا گیر میارن؟؟؟؟
  • علی RO ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    36 1
    اصلا این رئیس سازمان کلا با ورزش مشکل داره
  • بی نام A1 ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    5 1
    خانوم‌ها خودشون یه شبکه هایی هست که ببینن نیازی به دلسوزی خاله خرسه شما ندارن آقای مثلن مدیر لازم باشه موقع پخش فوتبال هم میبینن
  • مجیدپرسپولیسی A1 ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    3 17
    جناب اقای امیرحسینی ماشالله بیست شبکه تلویزیونی داریم بانوان خانه دار میتونند بزنند شبکه های دیگه . بهتر نیست شما استعفا بدید؟
  • بی نام IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    3 1
    اگر تونستن یه جنگ خوب بسازن از 8 صبح تا 6 عصر واسه خانمای خانه دار پخش کنن به فوتبال شب چیکار دارن؟؟؟ میخاد واسه خرید فوتبال پول نده دنبال بهونه میگرده
  • بی نام IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    33 0
    به کجا می رویم؟؟؟؟؟؟
  • بی نام RO ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    40 0
    جناب مدیر، فوتبال بده اما اون دویست میلیاردی که از طریق تبلیغات فوتبال بدست میاری خوبه ... اگه قانون اجازه تاسیس شبکه های خصوصی رو بده اون وقت میبنی همین آمار کم بیننده هاتون رو هم از دست میدین
  • بی نام US ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    39 0
    فوتبال از شبکه سه بگیرید یک شبکه جدید براش تاسیس کنید و با کم کردن هزینه های شبکه پولش به باشگاهها بدید ؛اونوقت اون سریال های دوریالی شما چقدر می تونن تبلیغ جذب کنن ؟؟؟و پول به صاحبان اصلیش که اهالی فوتبال هستن می رسه ونه به عوامل سریال ساز
  • ناصر A1 ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    3 30
    آقا راست گفته... شبکه ورزش رو برا جی ساختن؟؟؟ من خودم دیوونه فوتبالم... والبته شبکه ورزش رو هم ندارم ولی اگه سیاست سازمان این باشه که فوتبالها بره شبکه ورزش کار درستیه... شبکه سه یک شبکه عمومیه...
  • محمد IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    5 0
    فاتحه شبکه سه خوانده شد.
  • بی نام A1 ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    5 0
    دلتون خوشه ها.فوتبال و جنگ کیلو چند؟با این وضع خراب مملکت شماها چسبیدین به قیاس فوتبال بهتر است یا جنگ؟کلا تلویزیون ایران و تعطیل کنند بره
  • بی نام IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    36 0
    جناب مدیر ارشد, فقر و فساد و بیکاری با فرهنگ و زندگی ما همخوانی دارد عایا...؟من قبول دارم که کشتی جزیی از فرهنگ ماست ولی پشتیبانی و پخش مسابقات کشتی هیچ تضادی با پخش فوتبال ندارد.شما چرا دیروز مسابقه نفت تهران که برای ما حکم بازی ملی را داشت از شبکه 3 پخش نکردید؟ من بیکار که نمیتونم مبدل دیجیتال بخرم و تفریحی جز دیدن فوتبال ندارم چرا باید از دیدنش محروم بشم؟متاسفانه باید گفت صدای شما از جای گرم درمیاد و از بدبختیای ما هیچی نمیدونید.
    • بی نام IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
      7 0
      دمت گرم
  • ali A1 ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    3 32
    فوتبال تو کشور ما باعث شده یک عده با سو استفاده از فوتبال و در کنار اون.، احساسات مردم موج سواری کنن . نمونه بارز همین جریان رو میشه تو مطالب و جهت دهی خبر ی خبرانلاین به وضوح دید. با اینکه من با حرفاش موافق نیستم، اما به نظر من پر بیراه هم نمیگه ایشون.
  • nazi A1 ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    33 0
    کاش ایشون معنی جنگ خوب رو هم می گفت، همه ی ما می دونیم که تنها برنامه ی قابل دیدین تلویزیون ایران همین برنامه های ورزشی هستند حالا یکی پیدا شده میگه اینها را هم نمی خواهند پخش کنند، ما مشکلی نداریم به هر حال مردم ایران عادت کردند نیازهاشون رو به طرق دیگر حل کنند این هم یکی از همین موارد
  • اسد IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    5 33
    برای نویسنده مطلب متاسفم زیاد هیجانی صحبت میکنه یعنی واقعا جامعه ما به این مقدار پخش فوتبال نیاز داره اگه واقعا جامعه ما اینقدر اوقات فراغتش زیاده باید براشون یه فکر اساسی کرد نه پخش فوتبال که چیزی به شما اضافه نمیکنه.
    • بی نام RO ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
      5 1
      عالیجناب از بین این همه شبکه تلویزیونی دو شبکه داره این مسابقات رو پوشش میده شما تشریفتون رو ببرین اون چند ده شبکه رو نظاره کنید .. یه سوال کدوم مسئله فرهنگی و تفریحی توی کشور می تونه صد هزار نفر رو بکشونه به استادیوم ... همین بازی اخر پرسپولیس فقط بیش از ده هزار نفر به دلیل تکمیل ظرفیت استادیوم آزادی نتوستن وارد ورزشگاه بشن
    • حسام A1 ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
      6 1
      منم متاسفم برای شما که به جای بقیه حرف میزنید و حکم میدید.اقا من دوست دارم فوتبال بببنم به امثال شما و رییس شبکه 3 ربطی نداره که این فوتبال دیدن چیزی به من اضافه میکند یا نه.شما برو برای اوقات فراغتت کاری بکن که بهت چیزی اضافه کنه.با اکثریت مردمم کاری نداشته باش.
  • بی نام IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    3 2
    توبین شبکه های ایرانی کلافقط 90 و20 وسی رونگاه میکنم بقیق به درد جرز لای دیوارمیخورن.....خخخخ
  • آزاد A1 ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    44 3
    آقای مدیر شبکه 3 مردم به خاطر فوتبال این شبکه رو نگاه میکنن مثل اینکه خوابی عمو جان وگرنه این شبکه از یک شبکه معمولی هم بی ارزش تر میشه ...نکنه فکر میکنی برنامه های شبکت خیلی باحاله خانم خانه دار بشینه سریال مزخرف شمعدونی رونگاه کنه بهت قول میدم از صد نفر 2نفر هم این برنامه رونگاه نمیکنه یادت باشه اگه فوتبال نباشه توشبکه 3 نودونه درصد مردم روبه شبکه های ماهواره ای آوردن او یک درصد هم رو میارن به ماهواره...آخه آقا جون من جوون چیه شبکه 3رو نگاه کنم نکنه خیال کردی خیلی برنامه هاتون جذابه به خدا از زمان اومدن شما که افتضاح شده راستی شما واقعا مدیری ....زهی خیال باطل کاش حداقل انگشت کوچیکه مدیری بودی البته از نوع مهران مدیری.
  • بی نام A1 ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    1 7
    به نظر من حق با آقای مدیر شبکه سه است ، الان ما از این همه پخش فوتبال چی گیرمون اومده . باید دراستراتژی شبکه سه بازنگری بشه
  • بی نام IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    1 2
    این اقایون که با رشته های پرطرفدار غیر فوتبالی مثل فوتسال و ... پدر کشتگی دارند و انگار پخش انها حرام است حالا فوتبال هم پخش نکنند پس چی نشون بدهند
  • بی نام A1 ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    2 0
    درست، فوتبالیست هامون بیاخلاقند و پول بیخودی میگرند ولیل ی ز زورگیرههم همین تکواندو کارها و کاراته بازانند، من نمی خوام الگم آن ها باشند
  • بی نام IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    28 0
    حالا به سخنرانیهای تلویزیون اضافه میشه
  • منوچهر IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    2 4
    این شبکه ملی است باید همه سلایق در نظر گرفته شود نویسنده این مطلب با گفتن جمله زیر نشون داده که خودش هم کاما یک طرفه و سلیقه ای در مورد ورزش ملی ایران قضاوت کرده "لباسی که کشتی‌گیرها می‌پوشند و ما هنوز نفهمیده‌ایم که چرا صدا و سیما مشکلی با آن ندارد"
  • بی نام A1 ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    6 2
    فوتبالم پخش نكنين ديگه كلا كسي تلويزيون نگاه نمي كنه ، حالا شما واسه خودت هرچي مي خواي پخش كن .
  • رضا A1 ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    7 1
    جنگ هم که بزارن، سریع پزشک ها اعتراض میکنن میگن به ما توهین شده پیشنهاد من همون پخش برفک هست
  • بی نام A1 ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    4 2
    به ایشان بفرمایید الان خانمهای خانه دار به لطف صداوسیما ساعت ده شب فاطماگل و امثال آنرا تماشا میکنند.
  • بدون نام ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    10 3
    مشكل با شادي مردمه شك نكنيد
  • بی نام A1 ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    5 3
    مردم یه دل خوشی دارن اونم فوتباله، بیا اینم ازشون بگیر :
  • علی A1 ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    3 4
    مطلب خوبی بود به دل نشست ایشان خیلی تاکید بر سرگرمی بیشتر خانمهای خانه دار دارند
  • محمد A1 ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    4 3
    همین آدمها باعث میشن مردم از فوتبال فرار کنند دمت گرم خبر آنلابن، جالب بود و واقعیت